Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voor de diehard Guerilla Grower.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voor de diehard Guerilla Grower.

    Korting op 420shop
    Ondanks ik zelf dit jaar waarschijnlijk geen guerilla ga doen kwam ik op het idee dat een wildcamera ideaal kan zijn voor deze manier van kweken.
    Je kunt de camera opstellen op potentiele plekken en na een tijdje weer ophalen om de beelden te bekijken en zo bepalen of bepaalde locaties geschikt zijn ivm aanwezigheid mensen en/of schadelijke dieren.
    Ook kan je natuurlijk bij eventuele rippers er foto materiaal aan overhouden en misschien eventuele daders herkennen. Ze zijn over het algemeen aardig duur maar denk dat ze het de guerilla kweker een stuk makkelijker kunnen maken en het zeer de moeite waard is. Mocht ik ooit een serieuze guerilla overwegen zal er zeker een worden aangeschaft. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

    http://www.conrad.nl/ce/nl/product/8...f=searchDetail

    feu.jpg
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    #2
    Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

    Heb deze inderdaad al gezien, maar dan bij het maken van moonshine .
    Maar zou inderdaad wel handig zijn bij het guerilla kweken, 115 euro valt toch nog wel best mee,
    Als je weet dat je een 250-500g van een mooie buitenplant haalt, liever dat als geript/opgegeten worden
    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

      Surprise surprise, dit soort camera's wordt al langer gebruikt door boswachters en/of justitie als ze een flink 'hennepveld' tegen komen.
      Soms wordt een cam langs een pad gehangen om te zien of ze iemand aan de plantage kunnen koppelen.
      Beelden kunnen ook rechtstreeks naar de ontvanger verzonden worden op het moment dat er iets beweegt.

      Daarom is guerilla zo spannend, je moet alles in de gaten houden en slimmer zijn.
      Ik heb nu op een nieuwe plek bijv. een leeg plastic zakje vastgemaakt, zichtbaar vanaf 10m ofzo..
      Als die binnen korte tijd weg is, dan is dat al geen goed teken om te beginnen.
      Als er eenmaal wat plantjes staan gebruik ik weer andere 'verklikkers' en iets verder van de plek.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

        Grappig ja... wel handig... Altijd een verrekijker oid bij je hebben lijkt me wel een vereiste dus. Al zal ik toch geen velden vol zetten. Gaat ook niet echt werken in dit dichtbevolkte landje. Succes met je guerilla qnq. Ga je nog een verslag bij houden?
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          #5
          Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

          Guerilla is bij mij zeker ook gewoon voor die kick, een eventuele boete of gerechtelijke uitspraak mocht ik gepakt worden gaat ook direkt achter glas aan de muur. Wel als kabouter naar die rechtszaak dan natuurlijk. Plopperdeplop.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

            ik heb weleens zo'n ding zien hangen hoog in een boom, alleen denk dat als iemand 'm ziet dat ze hem weghalen dus wel beetje goed camoufleren

            Comment


              #7
              Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

              Ik hou niks bij van m'n "guerilla".
              Dit jaar ga ik alleen in juni weer wat plantjes wegzetten, met de fiets en GPS het bos in, en hier en daar zet ik 1 plantje.
              En in augustus nog eens zien of er iets staat.

              Mgoed, die camera's zijn kut. Tegen de tijd dat je 'm ziet sta je d'r al op met je porem.
              Die plek kan je meteen afschrijven.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

                Als je een camera ziet hangen van vb boswachters.
                afpakken en mee nemen die handel.
                hb je er gelijk ook 1ne

                Comment


                  #9
                  Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

                  jaa bitcoin maar dan moet het wel eentje zijn voor growers he niet om dieren te spotten
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

                      Als ze ergens een veld met 100 plantjes ontdekken, dan willen ze wel eens zo'n ding ophangen.
                      Kom jij daar nou net langs op weg naar je 3 plantjes met een gieter in je rugzak heb je kans dat je eens wat moet gaan uitleggen op het bureau.
                      Veel van die dingen sturen beelden rechtstreeks weg. Kun je wel in die boom gaan klimmen en 'm eruit halen, maar kans is dat je mugshot al verzonden is.
                      Kansen kansen....
                      Bij guerilla gaat het erom de pakkans zo klein mogelijk te houden.
                      Geen gekke dingen doen, geen natuur vernielen, en niet opvallen.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

                        Grappig idee, maar je moet dan zeker die camera heel goed verstoppen. Ik wil ook zo graag een guerilla zetten. Verleden jaar is het mislukt( geript) maar is het bijna onmogelijk om een goede plek te vinden in mijn omgeving (randstad) !!

                        Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.!!!!
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          #13
                          Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

                          Die camera's zo loop je zo aan voorbij als je die een beetje fatsoenlijk neerzet. En tsja guerilla plekken blijven moeilijk in NL
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment


                            #14
                            Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

                            Dan pak je de auto en rij je een stukje verderop ?
                            Met google-earth kan je alvast mooi vooronderzoek doen, en hopen dat het er dan nog steeds zo uitziet

                            Er zijn overal goeie plekken. Je moet anders kijken.
                            In heel veel gemeenten zijn bouwprojecten die al jaren stil liggen.
                            Dat zijn ook geen plekken waar je elke week heen kan, maar vaak is het afgesloten met Heras, dan komt er geen hond.
                            Tja, of je moet net pech hebben dat ze dit jaar gaan bouwen, ghehe...

                            Parken hoef je niet te gaan kijken, visplaatsen en hondenuitlaatplaatsen zijn ook zinloos.
                            Er komt veel volk en ze worden onderhouden. Al die werkstraf-schoffelaars lopen daar ook rond.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Voor de diehard Guerilla Grower.

                              Ja dat is misschien een optie afgesloten leegstanden gebouwen met groen er omheen.
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment

                              Bezig...
                              X