Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

leukemie genzen met cannabis olie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    leukemie genzen met cannabis olie

    Korting op 420shop
    hallo
    ik ben tarik en ik woon in antwerpen
    op 16 december heb ik te horen gekregen dat ik leukemie had
    nu ben ik het beu een pharmazeutische slaaf te zijn dus heb ik een vraag;
    wie kan mij helpen mijn ouders te overtuigen van cannabis therapie ipv chemo of kent iemand die er door is genezen Waar ik in real life mee kan praten?
    alvast enorm bedankt,Tarik

    #2
    Re: leukemie genzen met cannabis olie

    Ik denk niet dat Cannabis leukemie kan genezen dus kan je daar ook niet mee helpen
    Waarom denk jij da cannabis jou kan genezen ?
    Kijk is bij Stichting medi wiet

    Gr Bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: leukemie genzen met cannabis olie

      Cannabis kan veel verlichting geven bij de chemo en bijdragen aan je herstel. Maar genezen doet het helaas niet. Er zijn een boel mensen die het gebruiken om de vervelende bijwerkingen te onderdrukken, daar zijn doktoren ook bewust van. Wellicht kan hij je ouders overtuigen. Coffeeshopwiet wil je op dit moment eigenlijk niet in je lichaam hebben omdat die vaak vervuild is. Dus dan kom je sowieso bij de apotheekwiet uit, die krijg je op doktersrecept. Voor zover ik weet, schrijven de meeste doktoren dat zonder problemen uit aan mensen in zulke situaties.
      Veel sterkte Tarik! Kun je ons laten weten of je er profijt van hebt gehad?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: leukemie genzen met cannabis olie

        Ik sluit me bij LR2 aan
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X