Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

    Korting op 420shop
    Beste mensen.,

    Ik vroeg mij af welke cannabis jullie gebruiken via de zorg, zelf gebruikte ik altijd morfine 100mg p/d daarnaast carbemazepine en slaappillen, nu een paar dagen aan de Bedrobinol 2x p/d, heb deze gekregen om de pijn te verlichten van mijn rug en neuropathie, zelf denk ik dat de cbd gehalte te laag is? althans dat denk ik, daar ik toch nog last houd, verder is het aangenaam, ben blij dat ik van die synthetische bende af ben binnenkort.

    Groetjes,

    Richard
    Groetjes &

    #2
    Re: Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

    heey riwijn welkom en fijn dat je er baat bij hebt
    ik zou eerlijk gezegd mn eigen kweekje starten dan weet je tenminste precies wat je hebt
    maar ik weet niet veel van die overheidswietjes

    groetjess
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

      Soms zijn mensen te ziek om zelf een kweek te starten cannabis kweken is best wel wat werk.
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

        Niet elke patient zit te wachten om zelf te kunnen kweken, ook zijn er zo veel ernstig ziek, dat ze het niet eens kunnen. De medicinale cannabis van Bedrocan is bestraald, dit is goed voor mensen met imuumziekten, voor andere aandoeningen zouden ze eigenlijk onbestraalde moeten leveren, want er gaan veel stoffen dood door de bestraling en het curen gaat dan ook niet meer.

        Hoe meer patienten vragen om andere varianten of andere inname dmv bv hasj , tinctuur of olie, dan moet de overheid gaan luisteren! We hebben nog een lange weg te gaan.
        Attached Files
        Enjoy life, it is to short.

        Comment


          #5
          Re: Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

          ik gebruik zelf de bediol voor de pijn in mijn geval zenuwpijn en bedica voor het slapen in combi met bediol
          helaas vergoed mijn verzekering het niet dus heb nu de stoute schoenen aangedaan en 3 zaadjes gekocht

          Comment


            #6
            Re: Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

            hoi Christa ,

            mijne vrouw krijgt het ook niet vergoed , welkom im Club ( gebruikt zelft Bedrocan/ Bediol ) , het is ein althansthema ivm Verzekeraar/Patient , zelft is de man ....Vrouw , de Patient , de eigenkweeker ,
            veel success en mogen de pijn verdwijnen .

            groetjes
            Last edited by Paulaner; 17 June 2014, 20:38.

            Comment


              #7
              Re: Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

              ja eigenlijk te gek dat ze het niet vergoeden had hiervoor hele zware medicijnen die ook nog eens verslavend en veel duurder waren en dat werd wel vergoed te gek voor woorden eigenlijk

              Comment


                #8
                Re: Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

                Moest je niet detoxen van die morphine?Mischien dat het daarom nog niet zo goed werkt

                Comment


                  #9
                  Re: Welke door de zorg betaalde Cannabis gebruiken jullie

                  Belachelijk, dat is wat het is. Moet je nagaan, ik ben nu pas 18 jaar. Hoeveel jaren ik erbij krijg is natuurlijk niet te voorspellen. Maar hoe ouder ik word lijkt het wel alsof ik steeds meer vind dat dingen echt achterlijk geregeld zijn of hoe zwak ons land dingen aanpakt. Ik vind Nederland en veel mensen maar zwak. Ik word er misselijk van en er is niemand die dingen hier en daar een keer aanpakt. Ook het gebrek aan leiderschap in ons land. Als voorbeeld neem ik onze premier. Hoe kan je hem nou een leider vinden. Welke achterlijke heeft in godsnaam op hem gestemd. Het is een doefie, dat is wat het is. Hoe kunnen mensen nou denken dat uitgerekend hij een leider is. Kijk nou wat voor bullshit hij alleen al in de krant rond lult. Niks van leiderschap komt daar uit. Hij neemt niet het voortouw, als er iets gebeurt dan weet ik zeker dat hij de eerste is die zich onder de lakens verstopt. Bwa, walg walg en walg.

                  Comment

                  Bezig...
                  X