Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla kweekie in de bergen van zuid europa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla kweekie in de bergen van zuid europa

    Korting op 420shop
    Hey Ganjapeople,

    Ik wil me even voorstellen. Ik ben een outdoor grower ergens in de bergen in het zuiden van Europa op ongeveer 400 meter. Ik ben vooral heel veel strains aan het testen, niet om er geld aan te verdienen maar puur voor de hobby.Geen chemische shit, alles 100% biologsich op de stront van mn eigen kippen. Zo heb ik nu veel verschillende autoflowers staan zoals: Bubble Gum, Northern Light, Rude Bud, Critical, Pinapple express, Blueberry, Mikromachine, Amnesia, super hash, Big devils XL en super silver haze.. wat normale planten betreft: blue kush, o.g kush, lemon skunk, Hawaiian snow, Royal Queen, White widow xl, great white shark, strawberry haze en meer.

    Ik test diverse leveranciers waaronder: Royal Queen Seeds, Barney's Farm, Green House seeds, Pyramid Seeds, Kannabia maar ook de wat meer betaalbare nieuwkomers die een kansje verdienen zoals Growers Choice, Free Seeds Online (verschrikkelijke naam) en ik ben testgrower voor Hy-seeds.

    Het is hier nu inmiddels elke dag minimaal 23 graden met veel zon, dus ik verwacht dit jaar mooie resultaten, Binnekort volgen wat fotos.

    Groeten!

    #2
    Re: Guerilla kweekie in de bergen van zuid europa

    Kijk al uit naar de foto's van je eigen plantage
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: Guerilla kweekie in de bergen van zuid europa

      @Ik test diverse leveranciers waaronder: Royal Queen Seeds, Barney's Farm, Green House seeds, Pyramid Seeds, Kannabia maar ook de wat meer betaalbare nieuwkomers die een kansje verdienen zoals Growers Choice, Free Seeds Online (verschrikkelijke naam) en ik ben testgrower voor Hy-seeds.

      noem jij jezelf 'n vrijwillige tester die zaden koopt van zaadbanken om deze te testen!!!
      zo klinkt het tenminste!
      buiten dat vind ik het raar dat je zaden gaat kopen om te testen
      de nieuwkomers die je noemt zijn die wel betrouwbaar???
      wij weten inmiddels al beter van growerschoice door de tijd heen helaas!

      hy-seeds bied z'n zaden te testen aan dus iedereen kan hy-seeds tester worden, niks speciaal dus!

      mijn mening over zaadbanken die hun zaden te testen aanbieden:
      -gratis reclame
      -geen onkosten voor de testzaden te laten testen
      -in de tijd dat anderen de zaden testen zijn ze weer met andere dingen aan het rommelen
      -weinig eigen ervaring met hun eigen soorten
      -misleidende info!
      -zelf niet voldoende kennis in huis
      -vaak nieuwkomers in de cannabis wereld die met weinig ervaring de mensen van alles wijsmaken om maar te kunnen verkopen!

      Ik heb door de jaren heen van zoveel zaadbanken en breeders zaden aangeboden gekregen om te testen dat ik 1000 jaar zou moeten worden zou ik al die zaden 'n kans willen kunnen geven!
      Het 1ste wat ik dan zeg is: WAT BETAALD DAT?
      Gratis zaad kan ik overal krijgen om te testen maar wie betaald die mislukte oogst als het niks word en de stroom!!!

      maar dit was slechts mijn mening ff ( off topic)

      veel succes met je testjes komende maanden!

      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      Bezig...
      X