Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla Spot 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla Spot 2014

    Korting op 420shop
    Dag iedereen!

    Ik ben van plan de komende weken een guerillakweekje (1 a 2 plantjes) te starten bij mij in de buurt.

    nu heb ik 2 spots in gedachten, de een is gewoon een maisveld (ik weet dat er veel mensen op het forum tegenstander zijn van maiskweekjes)

    De andere plaats lijkt me beter, ik hoef geen mais weg te snoeien, er staan veel netels en braamstruiken om toegang te verhinderen, mooie zonnige plaats met genoeg water in de grond (enkele meters verder staan altijd plassen).
    Het enige probleem met deze laatste spot is dat er om 10 meter afstand een wandel en fietspad is. De plantjes zouden praktisch onzichtbaar zijn (zou ook voor een klein soortje gaan) maar ik vraag me af hoe het zit met de geur, eenmaal ze in bloei zouden staan, zouden ze ruikbaar zijn tot op 10 meter afstand?

    van Psycho kreeg ik ook 10 zaadjes blueberry autoflower, ik denk dat ik deze hiervoor niet zal gebruiken omdat ik graag gefeminiseerd zaad zou gebruiken als ik maar op 1 a 2 plantjes in zet

    Peace & Love

    SS

    #2
    Re: Guerilla Spot 2014

    Of je plantjes geroken worden zal er aan liggen hoe de wind staat en hoe goed de neus is die voorbij komt. En natuurlijk welk stinkertje je daar zet. AF's stinken harder als normale planten heb ik begrepen.
    Op 10 meter van een pad zou ik me drukker maken over bramenplukkers, wildplassers, Johnny die z'n hond kwijt is, mensen die wel erg veel van natuur houden, spelende koters die daar uit voort kunnen komen etc.

    iig succes met je kweekje

    Comment


      #3
      Re: Guerilla Spot 2014

      ik zou het alleszins niet riskeren
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: Guerilla Spot 2014

        Het kindje die daar wil gaan spelen zal een stevige lange broek nodig hebben om niet huilend direct thuis te staan. Ik denk wel dat ik het er op riskeer.
        Het moeilijkste aan deze kweek zal zijn het ontkiemen en voorgroei goed laten verlopen aangezien ik op kot zit.
        Ik denk om in mijn studentenstad het echte ontkiemen te laten gebeuren en het dan als kiempje mee te nemen en dan direct voor volle grond te gaan

        Comment


          #5
          Re: Guerilla Spot 2014

          Nog een vraagje. Bij ontkiemen in volle grond, moet het plaatsje de eerste dagen extra water krijgen zeker?

          Comment


            #6
            Re: Guerilla Spot 2014

            Bij guerilla zou ik toch eerst thuis ontkiemen en wat voorgroeien om de kans op slagen wat te doen stijgen.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #7
              Re: Guerilla Spot 2014

              Dankje voor je antwoord Gamm!

              Thuis ontkiemen wordt een probleem, ik ben 3 dagen thuis en 4 dagen in studentenstad in de week

              Comment


                #8
                Re: Guerilla Spot 2014

                Koop kleine potjes en zet die in je raamkozijn (buitenkant) beetje ducktape! Kun je met gerust hart naar huis

                Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla Spot 2014

                  Zou ik dan thuis moeten doen en niet op kot
                  thuis mogen ze er niet van weten
                  maar misschien wel ergens voorgroeipotje verbergen in de tuin? boven op een struik ofzo

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla Spot 2014

                    Je kan toch het ontkiemen gewoon door laten gaan op kot, wanneer je naar huis gaat zet je de ontkiemde plantjes (circa 48 uur later) in een klein potje. Deze laat je een 7 dagen voorgroeien voor het raam. Op het einde van deze periode plant je ze op je spot in. Zorg ervoor dat je je spot al hebt verkent voordat je ze gaat planten. Ook zou ik opteren voor een lowryder autoflower soort, deze valt niet op tussen de gewone vegetatie en heeft zeer weinig verzorging nodig. Het is een sterke soort die wel wat aankan.
                    Last edited by panza17; 21 April 2014, 15:37.

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerilla Spot 2014

                      Ik heb net hetzelfde plan, en probleem,
                      ik zit ook op kot namelijk.

                      ik volg je, en succes met je kweek!
                      Legalize It

                      Comment

                      Bezig...
                      X