Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes

    Korting op 420shop
    Hallo aangezien ik al 5 dagen geleden zaadjes heb besteld maar niet zijn aangekomen ben ik bang dat ze nooit zullen aankomen dus mijn vraag is of iemand nog toevallig zaadjes heeft die ze wilt opsturen


    Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
    Using Tapatalk

    #2
    Re: Zaadjes

    Kan je niet beter en mailtje sturen naar de shop waar je de zaadjes besteld hebt??

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    -

    Comment


      #3
      Re: Zaadjes

      Heb ik al gedaan maar ik krijg geen antwoord

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
      Using Tapatalk

      Comment


        #4
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment


          #5
          Re: Zaadjes

          Dus, als ik een laptop bestel bij bol.com, en hij wordt niet geleverd, dan ga ik maar op het computerforum vragen of iemand er eentje kan missen?
          Dat is een beetje de omgekeerde wereld, beter bel je die zaadhandelaar op en vraag je waar je zaden blijven. Schrijf een negatieve review. Laat minstens merken dat je het erg vind! Zorg dat die shop met de billen bloot gaat en dit jaar niets meer verkoopt als ze niets leveren.
          Dat uberhaupt de naam van de handelaar nog niet genoemd is, doet bij mij al een belletje rinkelen. Persoonlijk - en dat hoeft geen waarheid te zijn - denk ik dat je helemaal niets besteld hebt, maar zoekt naar gratis zaadjes.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Zaadjes

            Nou ten eerste ik heb ze besteld op de site sensiseeds. Ten tweede ik heb na de eerste dag te horen gekregen dat het overmaken met het geld niet met succes is verlopen. Heb ze een.mailje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.
            Je kunt wel zeggen dat ik op gratis zaadjes uit ben maar wie weet ik beter.

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
            Using Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Zaadjes

              Ben blij dat ik niet allen dit denk LR2. En zullen gelijk hebben denk ik denk niet dat wij hierop een antwoord zullen krijgen van bklgrow. Hoop wel dat ik nu verkeerd bent met mijn vooroordeel.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

              Comment


                #8
                Re: Zaadjes

                Bel ze op.
                http://sensiseeds.com/nl/blog/contact/
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  #9
                  Re: Zaadjes

                  Ga ik zo doen dankje

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
                  Using Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Zaadjes

                    Amaai Gps

                    Had een antwoord verwacht van bklgrow, niet van een onbekende die blijkbaar weet waar bklgrow bestelt heeft. Denk dat de vaste forumlezers al mee zijn.
                    Voel hier nattigheid tot en met .

                    Dus je verklaar nu hier op het forum dat sensiseeds niet correct werk, zware beschuldiging mocht ik de eigenaar zijn van sensiseeds en ik ken die firma niet persoonlijk ik plaats al onmiddellijk een klacht bij de politie wegens smaakt mocht ik correct werken.

                    Dus graag leg het eens uit hoe je aan die verklaring komt, thx


                    Ga er geen voeten aan vuil maken en denk persoonlijk en dat de vaste forums gebruikers nu ook lol hebben.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                    Comment


                      #11
                      Re: Zaadjes

                      Hier is een verklaring voor, sensiseeds gaat dit niet maken!

                      Comment


                        #12
                        Re: Zaadjes

                        Als er niet betaald is, krijg je geen zaadjes, logisch.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Zaadjes

                          Sorry Gps mijn fout terwijl ik mijn bericht plaatse waren er al antwoorden. dus mijn reactie op je naam was verkeerd mijn excuses ervoor.

                          En ben nu ook minder vooroordeel met bklgrow met zijn antwoord. Er kan altijd iets verkeerd uitlopen met gelijk wat je besteld. Maar blijf bij mijn standpunt als de firma correct werkt zal die zeker trachten op korte tijd het op te lossen.

                          Er zal wel iets verkeerd gelopen zijn maar het al wel in orde komen.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                          Comment


                            #14
                            Re: Zaadjes

                            als de zaden bij sensi seeds besteld zijn en de betaling is afgerond dan krijg iedereen gewoon netjes zijn bestelde zaden.
                            wanneer je geld overboekt via internet bankieren en 1 letter of cijfer is fout dan zal de transactie niet herkend worden!
                            zorg dat je zelf alles goed hebt afgerond voor je iets of iemand gaat afzeiken.
                            sensi seeds is 1 van de bekendste zaadbanken dus die gaan je echt niet voor 'n paar euro's oplichten.
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #15
                              Re: Zaadjes

                              Oorspronkelijk geplaatst door bklgrow View Post
                              Nou ten eerste ik heb ze besteld op de site sensiseeds. Ten tweede ik heb na de eerste dag te horen gekregen dat het overmaken met het geld niet met succes is verlopen. Heb ze een.mailje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.
                              Je kunt wel zeggen dat ik op gratis zaadjes uit ben maar wie weet ik beter.

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
                              Kijk als hun geen geld ontvangen hebben krijg je ook niks
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X