Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

    Hee Mathias, ik zelf ga hier geen heel verhaal neerzetten maar je bent niet de enige, dat is absoluut iets wat zeker is.
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

        dat ze dan maar snel vaart maken met die onderzoeken over wiet

        Comment


          #5
          Last edited by Kwasimodo; 7 October 2014, 11:25.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment


            #6
            Re: Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

            Ik heb vermoedelijk teveel reden waarom cannabis in mijn leven is .

            Pttst / Nachtmerry''s/Reuma/Adhd /Winter depressie.
            Ik blow al jaar of 22 laatse 10 jaar puur medicinaal.
            Ik kan me een leven zonder cannabis niet meer voor stellen , terwijl ik in de toekomst toch op een dag zonder zal moeten doen
            Ik kweekte elk jaar 2 grote planten buiten in volle grond .
            Dit is helaas niet meer mogelijk om dat er teveel mensen om mij heen cannabis Druks vinden en er anders over denken als ik.
            ik kan met deze mensen een strijd aan gaan en hun 100 keer uit leggen waarom ik voor cannabis kies voor hun blijft het Druks.
            daarnaast kost kweken van cannabis ook engergie die ik niet altijd heb.
            Gelukkig heb ik vrienden die me momenteel helpen maar op een dag is dat verhaal natuurlijk ook op ik wil niet heel mijn leven afhankelijk blijven van anderen
            Cannabis uit een shop roken wil ik niet en mijn man wil dat ook niet A het is veel te duur B ik weet niet wat er mee is uit gespook.
            Voor mij is cannabis een medicijn want me Rust geeft in mn leven als ik het allemaal even niet meer trek een vlucht.

            P.s knap dat je dit topic heb geopend je mag ook altijd prive aan spreken hoor als je wil

            Groejes Bella
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

              Hoi Matsy,

              Ik lees nu pas je verhaal vandaar mijn late reactie. Ik zal het kort houden.
              Ook hier een traumatische jeugd dus herken de 'struggle for life' maar al te goed. Als je baat hebt bij Cannabis waarom dan niet ? Gun jezelf het goede gevoel wat je van Cannabis krijgt, psychofarmaca werken ook op je brein in dus in feite hoort Cannabis in dezelfde 'middelengroep'.

              Ik kan begrijpen dat je vriendin er moeite mee heeft, zelf ben ik tot sinds kort anti Cannabis geweest. Zelf blow ik niet maar mijn zoons wel, ik help ze zelfs met het kweken.

              Wel belangrijk is dat je onderkent dat je met symptoombestrijding zoals Cannabis of psychofarmaca niet het werkelijke probleem aanpakt.
              Ik weet niet of je psychotherapie volgt of hebt gevolgd, dit is wel een belangrijk hulpmiddel om een traumatisch verleden 'rustig' te krijgen.
              Zelf heb ik het laatste anderhalf jaar EMDR gehad en dit heeft het aantal
              herbelevingen, nachtmerries en irreele angsten drastisch verminderd.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Re: Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

                Hoi, ik ben zo'n anderhalf jaar geleden voor het eerst bekend geworden met cannabis. Dit omdat ik toen last kreeg van spasmes in mijn benen. Toen ik ging googlen naar wat voor medicijnen er tegen spasmes worden voorgeschreven, schrok ik zo van de bijwerkingen, dat de keuze voor cannabis snel gemaakt was!

                Groetjes

                Comment


                  #9
                  Re: Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

                  Ik heb nu zeker 8 jaar een intieme relatie met wiet, en heb met wiet een hevige depressie kunnen tackelen,
                  het heeft me geholpen af te vallen, en mede dankzij wiet ben ik nu 1,5 jaar clean van de alcohol, amfetamine (pep/speed) en cocaine.
                  En op het moment dient het als medicijn tegen ADD, aangezien ik geen ritalin enzo wil slikken.

                  I don't drink booze, don't do drugs, I choose weed as herbal medation.
                  Last edited by Poseidon; 17 October 2014, 20:31.

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

                    hard en eerlijk, zonder cannabis had het op 3 manieren kunnen lopen:

                    -zelfmoord of vermoord worden
                    -tbs
                    -benzodiapine zombie

                    makkelijke keuze dus en voor de maatschappij ook de enige zinvolle oplossing waardoor ik iets positiefs kan bijdragen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Welke is jouw motivatie voor medicinaal gebruik canabis?

                      Voor te relaxen en om even uit te kunnen blazen.
                      Ben namelijk iemand die heel nerveus is, dingen enorm opkropt en zeer pessimistisch is. Vanaf de moment dat ik ga blazen word ik weer helemaal kalm, en kan ik alles eventjes relativeren.

                      Het is niet medicinaal neen, maar een beetje rust vinden is minstens even belangrijk als ademen of onze voortplanting (en bijna even leuk ).
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #12

                        Comment

                        Bezig...
                        X