Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paarden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    paarden

    Korting op 420shop
    Ik heb enkele leuke plekken gevonden voor guerilla te kweken , maar vooraleer ik mijn plantjes daar zet zou ik graag eens weten of de paarden die daar vrij rondlopen mijn wiet zouden opeten, dieren eten toch bepaalde planten niet op, zoals brandnetels en daar staat het vol van , dus ik dacht ik zet er wat plantjes tussen, en mijn volgende vraag is kan een plant groeien zonder rechtreeks zonlicht ?

    #2
    Re: paarden

    Jouw plantjes hebben minimaal 5 uur direct zonlicht nodig per dag.

    Comment


      #3
      Re: paarden

      @panza: bron ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: paarden

        Zie je hier zo: https://www.youtube.com/watch?v=8vYgJmJ6cZY
        spoel door naar 2:05

        Comment


          #5
          Re: paarden

          collegehumor.1e2c6fdda2c26fd52d7e881a3a36611b.jpgtumblr_lg0dtoaMxl1qexkr1.jpg296774d1387318714-cannabis-capsules-step-step-guide-goodpost.jpg
          This nog goed voor ze ook schijnbaar
          Last edited by FlintStoned; 13 May 2014, 20:19.

          Comment


            #6
            Re: paarden

            Die video kan ik niet kijken zonder in te loggen.
            Maar dat van minimaal 5 uur direct zonlicht is onzin.
            Aan de zijkant van m'n huis heb ik een uurtje zonlicht 's zomers, aan het eind van de dag, door de takken van een boom, en daar doet de wiet het ook.
            (natuurlijk doen ze het wel veel beter als ze langer zon krijgen)

            Op een paardenwei zou ik eerder paddo's gaan zoeken dan wiet kweken
            Last edited by QnQ; 13 May 2014, 23:40.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: paarden

              Ja in de video zeggen ze dat je minimaal 5 uur directe zon nodig hebt om de beste wiet te groeien, ik denk dat we allemaal zo goed mogelijke cannabis willen groeien. Als er echt geen andere mogelijkheid is om ze te zetten is het beter als niets. Maar als je nog de keuze hebt dan kan je beter opteren voor een plek met direct zonlicht om zo groot mogelijke en zo goed mogelijke oogst te halen.

              Comment


                #8
                Re: paarden

                Bedankt voor de snelle reacties , nu weet ik zeker dat ik mijn planten niet als paardevoer wil laten dienen. Ik vond 3 uurtjes geleden de perfecte plek : een verlaten boerderij met een sloot naast, en er ligt genoeg plastieke en (antieke) rommel om eventueel regenwater op te vangen,steenkool...., de stallen en de oude bakkersoven kreeg ik er als kado bij, daar vond ik nog een oude schop , geen konijnen gezien maar gaas ligt er allesins genoeg, een tuin zo groot als 3 basketvelden begroeid met gras en brandnetels( ik schat dat ik daar toch wel 12 uur vol zonlicht beschikbaar heb) en de guano hoef ik maar van de schuurvloer te vegen. Jammer dat ik niet zo ervaren ben, dus koos ik voor wat feminized lowriders .en als het resultaat meevalt doe ik nog snel een rondje.
                Last edited by hankyspanky; 14 May 2014, 20:17. Reden: aanpassingen

                Comment


                  #9
                  Re: paarden

                  Lowryder #1?

                  Comment


                    #10
                    Re: paarden

                    Wow klinkt als een toplocatie dude! Wel oppassen, heb zelf ook eens uitgekeken naar zo'n verlaten pand. En net voor ik eens een stapje wou zetten om te kijken wat het juist was, waren de afbraakwerken al bezig.. Gewoon goed uitkijken is dus de boodschap!


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: paarden

                      Er komt alleen een boertje omdat ie enkele aanhangwagens voor traktors daar stockeert , maar ik heb nog maar 1 keer traktorsporen gezien,dus ik veronderstel dat ie de wagens zal nodig hebben om stro te vervoeren na de zomer, maar de planten staan aan de andere kant, ik ga ook alleen maar naar daar na 21 u, dan ligt dat boertje al in zn bed

                      Comment


                        #12
                        Re: paarden

                        Hoe staat het ervoor? Misschien wat foto's?

                        Comment


                          #13
                          Re: paarden

                          102.jpg103.jpg104.jpg105.jpg106.jpg

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting. deze fotos zijn wel van een week ervoor, nu zijn de toppen al een stuk groter

                          Helaas, ben et effe gaan checken en het boertje is teruggekeerd, om zijn hooikar op te halen, ie heeft er 2-3 meter langsgereden , dont know what to do now,... ze staan er nog mss heeft ie ze niet gezien maar als ie zn hooikar terug gaat zetten rijdt ie er mss gelijk over , ik denk niet dat ik nu al kan oogsten haartjes zijn nog meer wit/grijs dan amber trichiomes heb ik nog niet kunnen checken wegens tijdsgebrek

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          015.jpg
                          De horror voor elke guerilla kweker , wat zouden jullie doen, ik heb nog planten staan op een andere locatie en ik ben sowieso geen zware blower dus echt een ramp is het niet , maar het zou wel heel jammer zijn .Er staat nog kippegaas rond maar wou het niet verwijderen ( Als dat boertje ze zien staan heeft wil ik niet dat ie de volgende keer ziet dat er iemand geweest is ) want dan stampt ie ze wss toch gewoon plat.Er is ook kans dat ie daar gewoon acheruit over hetzelfde spoor rijdt om zijn hooikar terug te zetten en dat ie niet eens opmerkt dat daar planten staan , je zit toch al een stuk hoger in zo'n traktor en de ruitjes zijn meestal vol met modder en niet al te proper
                          Last edited by hankyspanky; 29 July 2014, 12:19. Reden: extras

                          Comment


                            #14
                            Re: paarden

                            Yep, die boer heeft dat wel gezien, en herkend ook denk ik.
                            Het is een boer heh, dat soort dingen, plantjes, is z'n professie.

                            Ik zie dat je ze tussen het gras hebt gezet.
                            Dat gras gaat-ie dus een dezer dagen waarschijnlijk maaien, het is mooi op lengte zo te zien.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: paarden

                              Dat gras ligt plat van de regen en ie heeft er ook al over gereden, deze kant staat ook vol onkruid en is niet aangeplant geweest aan de andere kant wat je niet op de foto ziet staat de verlaten boerderij en ligt een hoop rommel in het gras dus ik denk niet dat ie daar gaat maaien ie heeft weken geleden de andere kant al gemaaid, en kwam nu enkel die ene hooikar die daar nog stond halen . ben net nog gaan kijken, klein topje afgehaald en thuis onder de microscoop gelegd, de trichomes zijn voor het merendeel amberkleurig dus ga ik morgenochtend terug en oogsten , tis nu wel al dubbel paranoia , elk voertuig die daar in de buurt staat is een potentiele flik en die hooikar stond 500meter verder op een erf van een boer ben dus met een flinke omweg naar huis gereden

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Dat gras ligt plat van de regen en ie heeft er ook al over gereden, deze kant staat ook vol onkruid en is niet aangeplant geweest aan de andere kant wat je niet op de foto ziet staat de verlaten boerderij en ligt een hoop rommel in het gras dus ik denk niet dat ie daar gaat maaien ie heeft weken geleden de andere kant al gemaaid, en kwam nu enkel die ene hooikar die daar nog stond halen . ben net nog gaan kijken, klein topje afgehaald en thuis onder de microscoop gelegd, de trichomes zijn voor het merendeel amberkleurig dus ga ik morgenochtend terug en oogsten , tis nu wel al dubbel paranoia , elk voertuig die daar in de buurt staat is een potentiele flik en die hooikar stond 500meter verder op een erf van een boer ben dus met een flinke omweg naar huis gereden

                              Comment

                              Bezig...
                              X