Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toepassingen medicinale cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toepassingen medicinale cannabis

    Korting op 420shop
    Het eerste gebruik van cannabis voor medicinaal gebruik dateerd al van 5000 jaar geleden . Het werd voor het eerst gebruikt in het chineese rijk waar een medicijnman een mengeling maakte van wijn en cannabishars voor tegen : malaria ; reumatische pijn ; verstopping . In de 19e eeuw voordat de asperine uitgevonden werd was cannabis een wereldwijd geneesmiddel .

    Tegenwoordig word ons hemels groen reeds gebruikt bij : Anorexia nervosa, ADHD, astma. ziekte van Crohn, chronische pijn, depressie, posttraumatische stress, obsessief-compulsief syndroom (smetvrees etc.), angstaanvallen, epilepsie, glaucoom, gebrek aan eetlust, impotentie, hoge bloeddruk, overspannenheid, migraine, multiple sclerose, reuma, schizofrenie slapeloosheid, spierspasmen, stress, Tourette syndroom, borderline, tabaksverslaving, en als anti-emeticum ter bestrijding van misselijkheid na bestraling en/ of gebruik van medicijnen .

    Er zitten meer dan 66 verschillende cannabinioden in cannabis . De meest voorkomende en hun werking zijn :
    CBC:potentieert THC, werkt rustgevend en pijnstillend
    CBG: sedatief, slaapverwekkend, antimicrobieel en oogboldruk verlagend;
    THC: maakt euforisch
    THCV: versterkt en versnelt het effect van THC
    CBD: vertraagt afbraak THC, en werkt als spierverslapper
    CBN: pijnstillend, vermindert hoofdpijn
    CBND: slaapverwekkend.

    Mijn vriendin zelf gebruikt het als pijnstiller voor haar rug omdat ze een vergroeiing heeft .


    GRTZZZ

    #2
    posttraumatische stress = veel herinneringen van het trauma en nacht merry's door het gebruik van Wiet kan het zijn dat deze klachten erger gaan worden en dat je niet meer kan onder scheiden wat nog echt en wat niet echt is ..... Dus voor zichtig er mee

    Telt ook voor angst aan vallen , Blowen speelt in op je ge moets toestand dus als je al niet zo stabiel voelt kan het erger worden Ben voor zichtig met het gebruik

    schizofrenie = geen controle meer op de werkelijkheid je haalt alles door elkaar
    Denk dat blowen niet goed zal zijn.

    Borderline= grote stemming wisselingen onder andere pas op met gebruik van wiet

    Nou wil niet zeggen dat ik gelijk heb hoor met geestelijk ziekte moet ej toch een beetje uit kijken en beter eerst met een arts over leggen voor je gaat blowen voor je de realiteit verlies en in een psychose beland

    Ben voor zichtig met gebruik van wiet wil je toch proberen zorg dat je niet alleen bent liefst met iemand ie ook gebruikt en erv heeft.
    Voel je je ongemakkelijk na het roken van een joint neem wat zoet te eten of drink jus de orage vaak helpt dat
    Het gevoel van een joint gaat weer weg na zo 3 a 4 uur.

    Groetjes Belladonna
    Last edited by belladonna; 19 January 2017, 18:18.
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Nou Ik up dit topic toch gewoon.
      Vandaag 25 dagen gestopt met Roken en met Blowen merk ik dat mijn nacht merry's groot en moeilijk worden
      Ik droom heel realistisch altijd over mijn verleden en over een zwaar traumatische tijd .
      Nu zal je denken je moet het nog verwerken enz nou sommige dingen kun je niet verwerken daar moet je mee leren leven , wat met tot nu toe goed af ging.
      Maar nu ik ge stop ben met blowen komen de nacht merry's weer terug en langzaam aan ook mijn verleden door dag ik heel de dag door ook als ik wakker ben de nacht merry niet kan vergeten.
      Ik gebruik Cannabis olie op basis van Bio Coco's olie ge maak op de koud manier dus met thc er in en dat houd het dromen niet tegen
      Ben inmiddels gestart met CBD olie en ook dat jaagt mijn nacht merry's niet weg

      Wie herkend dit ?
      En Hoe lang gaat het duren voor ik weer normaal kan slapen , dromen is niet erg maar geen Horror
      Ik krijg angst om te gaan slapen om dat ik elke keer weer in die horror terug val ik zweet praat en gil heel de nacht door dat maakt ook dat ik overdag heel moe ben.

      Groetjes Belladonna

      God was never on your side..

      Comment

      Bezig...
      X