Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan je een planten in nat grond tussen riet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kan je een planten in nat grond tussen riet?

    Korting op 420shop
    hoi
    ik heb een mooie spot gevonden is heel afgelegen kan je bijna nie bij komen
    ma me vraag is
    het ligt naast een sloot maar wel 50 meter ongeveer er van af ma de grond is vochtig drassig en er groeit ook veel riet.
    of er mogelijk heden zijn om op zon spot stekjes te zetten?

    greetszz nickel

    #2
    Re: kan je een planten in nat grond tussen riet?

    Ik denk het niet.
    Als plantjes te nat zijn in potten groeien ze langzamer, dus het lijkt mij dat jou plekje niet geschikt is.
    Maar wie weet heb ik het mis.

    Comment


      #3
      Re: kan je een planten in nat grond tussen riet?

      odesaa thx voor je response , ja klopt dat lees ik ook veel , ma wat ik ook lees is dat al je buiten plant en je hebt boven droog grond en na 15 centimeter of zo natter grond dat je alleen maar op het begin je stekjes moet bewateren en van te vroren natuurlijk voeding besmesten ofzo ma dan als het groeit en de wortels komen bij het natte grond wat dieper dat je geen water meer hoeft te geven en dat zie ik dus ook als nat grond , ma ja hoop dat iemand een goed idee heeft en ervaring er mee heeft ik zat zelf al aan te denken om een de grond wat te verhogen met droog grond waar ik het stekje plant tot dat die goed aangeslagen is ofzo het is ma een idee geen ervaring mee, ma het is zoo goeie spot daarom mij intressee

      Comment


        #4
        Re: kan je een planten in nat grond tussen riet?

        Kijk eens bij planten die te nat staan; wortelrot, blokkades, beestjes, zuurstofgebrek = groeiachterstand en sterfte na een paar dagen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: kan je een planten in nat grond tussen riet?

          Graaf een gat onderin wat grind de aarde wat op mengen met zand grond er weer in en van de grond die je over hebt maak je een terpje en daar je plantje in.Als het zo`n goede stek is als jij zeg gewoon met 2 proberen kun je ze oogsten en is de opbrengst ok kun je er volgend jaar meer gaan zetten.
          Proberen doen de hondjes ook

          Comment

          Bezig...
          X