Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow en guerilla?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow en guerilla?

    Korting op 420shop
    Ik ben van plan om binnenkort voor het eerst te gaan kweken, maar aangezien ik op een studentenflat woon en ook geen tuin heb is guerilla voor mij de enige keus.
    Een vriend raadde mij white widow zaadjes aan, maar ik vroeg me af of het een geschikte soort is voor buiten. De grond van de gekozen spot is zand/veenachtig. Wat zijn de stappen die ik moet ondernemen (voeding etc.), en is white widow wel de juiste soort voor mij? (Aangezien ik beginnend kweker ben.) Als een ander zaadje het beter doet in mijn situatie hoor ik het graag, maar ik wil er wel een flinke oogst (Ik wil zo lang mogelijk niet van de shop afhankelijk zijn ) van, dus het liefst geen autoflower.
    Alvast bedankt

    #2
    Re: White Widow en guerilla?

    eventjes zoeken en je vind al veel: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...erilla-farming
    ww is wel een goede plant! word niet te groot en heeft een redelijk korte bloei periode.
    maar zand is niet echt een goede ondergrond, daar zal je iets aan moeten doen

    grtz Gdog
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment


      #3
      Re: White Widow en guerilla?

      Neem de basics meteen even door : Wiet kweken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: White Widow en guerilla?

        white widow is van nature een vrij krachtige plant die wel wat kan hebben,
        maar het zand gedeelte baart me wel zorgen wat je witte weduws niet te goedde komt.

        wat je evt ook kan doen is bv een kuil schuppen,
        en daar plant je een 45l specikuip(minimaal) in
        vergeet niet onder in de kuip gaatjes te maken
        zodat het overtollige water later ook wegkan en niet blijft hangen!
        dan vul je,je met de juiste grond.
        en dan leg je een laagje normale grond erover zodat de kuip onzichtbaar is,en je speciale grond ook.

        problem solved zo simpel is het,
        succes

        staff

        Comment

        Bezig...
        X