Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Astma +Cannabis/roken (vaporizer?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Astma +Cannabis/roken (vaporizer?)

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Astma +Cannabis/roken (vaporizer?)

    Ik heb er geen ervaring mee maar ik ben ook aan het rondkijken. Bij de sponsors van dit forum wordt al heel veel aangeboden zodat je de verschillen kan zien tussen de verschillende modellen. Op google vind je heel veel engelstalige reviews, waarvan ik soms het vermoeden heb dat fabrikant inspraak heeft in de review Ik denk dat voor een ieder wel een vaporizer is die aan je wensen voldoet. Let bij portable ook op batterijduur en of je de vaporizer kan gebruiken als hij aan de opladen zit als dit voor jou belangrijk is. Ik weet dat je bij azarius in amsterdam verschillende vaporizers kon uitproberen, weet niet of dit nog zo is. Wellicht zijn er meer shops die dit aanbieden. Op dit forum vind je er ook een aantal topics over. Wees zuinig op je longen want astma is geen pretje! Kijk ook waar je de wiet vandaan haalt, helaas wordt er door sommige coffeeshophouders of kwekers van alles op de planten of wiet gegooid om de winst op te drijven, met de gezondheid van een blower hebben deze gasten weinig op. Heb je er ook al met je huisarts over gesproken, een check up van je longen is verstandig. Succes !
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Astma +Cannabis/roken (vaporizer?)

      Vaporizer kan best wel 's 'n benauwend hoestje gaan geven hoor... Het is geen rook... Maar ook weer wel ofzo...


      Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Astma +Cannabis/roken (vaporizer?)

        Je hebt astma.
        Bent een tijd terug gaan roken -zelfs sigaretten- en rookt nu stevig cannabis.
        Je krijgt nu last van je longen.

        Sorry hoor, maar 1 + 1 = 2

        Stop er gewoon eens 3 maanden mee en kijk eens hoe het dan gaat.
        (wedden dat dat al niet lukt?)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Astma +Cannabis/roken (vaporizer?)

          Astma en voor 30 euro per week weg roken ?? 1+1= Misschien 3
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Autoflowers 2016

            Comment

            Bezig...
            X