Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medicinale cannabis voor jone kinderen met kanker en leukemie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    medicinale cannabis voor jone kinderen met kanker en leukemie

    Korting op 420shop
    Stoned kids



    zeer intresant verhaal wel wat vinden jullier ervan toegestaan of niet
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten


    #2
    Re: medicinale cannabis voor jone kinderen met kanker en leukemie

    Het is een beetje dubbel vind ik.. Aan de ene kant denk ik dat cannabis geven aan een kind zo jong echt Not done is.. dit zal hoogstwaarschijnlijk effect hebben op de ontwikkeling van het brein. Wat op zichzelf ook weer risico's mee brengt, mentaal vooral dan. Aan de andere kant is het wel weer zo dat bijvoorbeeld die kinderen met epilepsie er erg veel baat bij hebben en geen ander medicijn zo goed werkt als cannabis. En om ze dat te ontnemen kan ook niet. Moeilijke kwestie

    Comment


      #3
      Re: medicinale cannabis voor jone kinderen met kanker en leukemie

      Best wel heftig hoor, het blijven natuurlijk kids. Maar ja aan de andere kant geven kinderen ook speed (ritalin) als ze ADHD hebben. En dat vind ik nog veel erger, is ook super slecht voor je nieren. Ritalin is gewoon troep.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        #4
        Re: medicinale cannabis voor jone kinderen met kanker en leukemie

        Mensen die nog nooit Ritalin hebben gebruik roepen dat Ritalin troep is ???

        Ik heb Jaren ritalin gebruikt en ik durf te zeggen dat Ritalin mijn leven heeft gered en ken meer adhd'ers met mij die er zo over denken.
        Yup dat het Amfetamine zijn weet ik zelf ook wel maar Feit is dat ik er rustig van word en me kan concentreren.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: medicinale cannabis voor jone kinderen met kanker en leukemie

          Ik weet zeker wel wat het is, ik heb het zelf ook gebruik en werd helemaal gek van die rebounds. Ik zeg niet dat het werkt ik zeg alleen dat het troep is. Bij mijn werkt het super snel uit. Snelle verbranding. Ik zelf ben er erg blij mee dat ik er ben gestopt en niet afhankelijk er van ben. Natuurlijk is fijn dat je dan opeens op 1 ding kan concerteren. Maar ik vind het en blij het troep vinden, en vind het ook heel erg dat kinderen dat gebruiken. Je gaat er ook erg van veranderen, kwa persoonlijkheid. Maar ja dat is maar mijn mening hoor. Iedereen moet maar zijn eigen beslissing maken/ weten.
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment


            #6
            Re: medicinale cannabis voor jone kinderen met kanker en leukemie

            mercie voor alle reacties tot nu en ieder zijn mening over dit.
            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

            Comment

            Bezig...
            X