Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Borderline en Wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Borderline en Wiet

    Korting op 420shop
    God was never on your side..

    #2
    Hoi is het dan zo dat ik het eerst aan mijn arts moet vragen, ik ben veel down s avonds , ik heb hier ook advies voor nodig sandra met welk soort wiet het beste gaat , ook denk ik dat ik het eerst een moet proberen voor ik wat aan schaf enz
    en over hoe veel planten praten we dan als ik 2 joins neem per dag?

    veel vraagen

    M.v.Groet Gijs

    Comment


      #3
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        oke ik heb het gevraagt en hij zij nee geen wiet
        allemaal de groeten Gijs
        bye

        Comment


          #5
          Hoi Gijs

          Ben blij dat je toch advies hebt ge vraagt aan de dokter en hoop dat je zijn raad ook op volgt.
          Zijn er geen medicijnen die jou wat rust in je hooft kunnen geven waar je baad bij hebt?

          Wens je veel suc6 verder
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Ik ben ook borderliner en wietgebruiker. Ken er ook meer die het gebruiken. Ik merk dat het vooral een positieve invloed heeft op mezelf en hoor ook van anderen heel goede berichten. Artsen zijn over het algemeen erg bang en onwetend op dit vlak. Als je last hebt van teveel prikkels en daardoor dus down raakt kan het een goed middel zijn. Het geeft mij vooral rust en ontspanning. En voor zover ik weet is dat waar een borderliner het meest behoefte aan heeft. Als je dus wil proberen denk ik dat je best een soortje kan nemen die daar het meest geschikt voor is.
            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

            Medigebruiker

            Comment


              #7
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Borderline en Wiet

                Welk soortje helpt bij mensen met Borderline is beetje zelfde idee als smaken verschillen.
                Ik zelf zou niet gaan voor een wietje wat erg high is maar eerder een wietje wat me wat afremt en wat me rustig maakt.
                Dus de slaap wietjes bv

                gr Bella
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Borderline en Wiet

                  ik ben borderliner en ik krijg het op recept via de arts
                  ik rook alleen avond, en zo als bella zegt beste is een wietje die niet high maakt.

                  beter zo knock out wietje
                  sigpic

                  Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                  Comment


                    #10
                    Re: Borderline en Wiet

                    Sow vader krijg jij cannabis op recept van de Dokter om dat je borderline hebt?
                    En wat betaal je dan bij de apotheek voor je cannabis?

                    Ik heb nog nooit gehoord dat iemand om dat hij Borderline heeft medicinale cannabis mag gebruiken
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Borderline en Wiet

                      jops bella via de dokter als vervanging van de medcatie, en bij de apotheek betaal ik 50euro voor 5 gr en ja slechte qualli
                      ben blij met me buiten wietje is gratis en beter
                      moet er wel om lachen, medi wordt gekweekt voor de thc (medische werking) ma als je topje bekijkt is de thc zoek en je kan paffen zoveel als je wilt.
                      sigpic

                      Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                      Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                      Comment


                        #12
                        Re: Borderline en Wiet

                        Heel verstandig dat je medicatie hebt vervangen door wiet. Chemische spul dat als medicijnen wordt verkocht maskeert enkel de symptomen en pakt de oorzaak niet aan.
                        Gezonde (rauwe groenten en fruit) voeding is ook van essentieel belang om je lichaam in staat te stellen zichzelf te genezen. Weet je niet precies wat je allemaal rauw kan eten? Je lichaam geeft het aan, smaakt het niet eet het dan niet. Doe wat goed voelt.
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                        Comment


                          #13
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment

                          Bezig...
                          X