Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla spot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla spot

    Korting op 420shop
    foto 1.jpg foto 2.jpg foto 3.jpg foto 4.jpg foto 5.jpg foto 6.jpg
    Wat meer informatie over de eventuele plek:
    De grond is volgens mij heel geschikt want overal groeien er netels. Er is veel wilde begroeiing en nauwelijks een padje om op te lopen waardoor ik dus denk dat het al lang geleden is dat er mensen zijn gekomen op deze plaats.
    Vanaf de zon opkomt tot wanneer de zon ondergaat schijnt ze op deze plaats.
    Het is redelijk afgelegen en zou ook totaal niet weten wat iemand hier zou komen zoeken dus volgens mij geen problemen met wandelaars of eventuele andere gevaren.
    Er is een hoge begroeiing (1-1.5m hoog) waardoor de plantjes ook verborgen zouden zijn en niet echt zichtbaar

    Graag zou ik weten of dit zou moeten lukken en of de plaats geschikt is?
    Bedankt voor jullie hulp

    Mvg

    #2
    Re: Guerilla spot

    de plaats opzich zou wel goed zijn maar je zou toch een "opening" moeten maken zodat je plantjes niet overwoekerd geraken door al de rest daar!!
    try and you will know 4 sure!!

    Comment


      #3
      Re: Guerilla spot

      Bedankt voor de informatie ga inderdaad kijken naar een plekje waar de plant ruimte heeft. Over de frisian dew autoflower, is dit een goed idee om deze te nemen of raad u mij een andere soort aan? Heb ook de low girl opgemerkt die me wel wat leek maar ik twijfel nog naar het soortje die ik zou planten
      Het liefst neem ik een plantje die niet te hoog wordt (50-100cm) en goed tegen schimmel en toprot kan. De opbrengst maakt me niet zo heel veel uit. Ik zou vooral planten omdat ik gefascineerd ben door het groeiproces van deze mooie meisjes.
      Gr

      Comment


        #4
        Re: Guerilla spot

        de plek ziet er erg goed uit! en zo te lezen heb je aardig gelet op de ligging ervan en de bereikbaarheid.... Wat betreft je vraag is het zeker nog niet te laat hoor voor een autoflower, ik zelf ben ook afgelopen vrijdag begonnen hiermee. Als het kan zou ik wel vaker gaan kijken bij je plantjes, er kan namelijk van alles met ze gebeuren en het zal zonde zijn als blijkt dat je plantjes na 2 weken kapot zijn gegeten door slakken terwijl dit makkelijk te verhelpen is. Zou aanraden om eens in de week (of misschien 2x) bij je plantjes te gaan kijken.

        Neem wel elke keer een andere route!!!! anders krijg je een paadje in het gras en zullen andere de plek ook sneller vinden.. succes!

        Comment


          #5
          Re: Guerilla spot

          Dankje voor de hulp Ga gebruik maken van je tips en hoop dat alles goed zal verlopen.
          Gr

          Comment


            #6
            Re: Guerilla spot

            Als je iets zoekt wat redelijk bestand is tegen toprot moet je geen autoflower nemen.
            Die Frisian is ook een prima buitenplantje. Redelijk vroeg en vrij sterk.
            We zitten pas 2 weken in juni, plantjes gaan eind aug. pas bloeien als het een beetje meezit.
            Hooguit zullen ze wat kleiner blijven.
            En anders zet je er stiekem nog wat autoflowers bij in een ander hoekje van het terrein. Plek zat

            Lees het topic met tips voor guerilla ook even door als je dat nog niet gedaan hebt.
            Als je er maar drie wil doen zou ik ze in ieder geval niet bij elkaar zetten, maar goed verspreid over die plek.
            Succes
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Guerilla spot

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Als je iets zoekt wat redelijk bestand is tegen toprot moet je geen autoflower nemen.
              Die Frisian is ook een prima buitenplantje. Redelijk vroeg en vrij sterk.
              We zitten pas 2 weken in juni, plantjes gaan eind aug. pas bloeien als het een beetje meezit.
              Hooguit zullen ze wat kleiner blijven.
              En anders zet je er stiekem nog wat autoflowers bij in een ander hoekje van het terrein. Plek zat

              Lees het topic met tips voor guerilla ook even door als je dat nog niet gedaan hebt.
              Als je er maar drie wil doen zou ik ze in ieder geval niet bij elkaar zetten, maar goed verspreid over die plek.
              Succes
              Bedankt voor je reactie Heb uiteindelijk gekozen voor de 'low girl' is naar het schijnt een mooi plantje voor guerilla kweek. Ga de plantjes inderdaad wat verspreiden over het hele terrein zodat ze zeker niet opgemerkt worden. Had nog een vraagje ivm het gebruik van kippengaas. Zou het slim zijn om dit rondom mijn meisjes te plaatsen? Of gaan ze hierdoor misschien sneller opvallen?

              Gr

              Comment


                #8
                Re: Guerilla spot

                ik heb een groen gekleurde kippengaas gezet rond men guerilla plantjes! zo valt het niet op en zijn ze toch bescherm
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                Comment


                  #9
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla spot

                    Volgens mij lopen er geen dieren rond die en bedreiging zouden kunnen vormen voor de planten, ga dus geen kippengaas plaatsen.
                    Bedankt voor de hulp

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerilla spot

                      ja daar heb je wel gelijk in QnQ! maar op mijn plek lopen nogal veel konijnen en hertjes die verzot zijn op deze lekker plant
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                      Comment


                        #12
                        Re: Guerilla spot

                        hoe staat het ervoor sativa9000?

                        Comment


                          #13
                          Re: Guerilla spot

                          Oorspronkelijk geplaatst door green farmer View Post
                          hoe staat het ervoor sativa9000?
                          Plantjes eerst binnen laten groeien omdat ik twijfelde met het weer. Vanaf ze toppen begonnen te krijgen heb ik ze op een mooie afgelegen plek overgeplant in de volle grond. Na 4 dagen heb ik mogen ontdekken dat ze gestolen zijn.. Ik kan echt niet begrijpen hoe iemand deze plek, en zeker de plantjes, gevonden heeft?! En dan nog is dit geen reden om ze zelf mee te nemen.

                          Dit waren de laatste foto's die ik heb gemaakt
                          lol1.jpg lol2.jpg lol3.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: Guerilla spot

                            Misschien vielen ze toch teveel op, als je ze midden in dat open veld hebt gezet. Teveel onkruid gewied ?
                            Als je bijvoorbeeld op een paard zit, dan kun je open plekken erg makkelijk zien.
                            Ik zette ze liever aan de rand van een open plek, zodat er voldoende 'dekking' achter
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Guerilla spot

                              Wat balen man! Maar zo zie je weer dat ook een op het oog goede plek dat vaak niet is. Hopelijk kan je hiervan leren en lukt het volgend jaar wel

                              Comment

                              Bezig...
                              X