Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dit soort plekken goed voor guerilla ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dit soort plekken goed voor guerilla ?

    Korting op 420shop
    Hey , nog even en het is tijd voor een van m'n favoriete bezigheden sinds ik het vorig jaar heb geprobeerd guerilla kweken .

    Vorig jaar had ik planten staan op een soort weide maar de grond was er niet goed en bij de bloei was alles omzeep .
    Maar dit jaar wordt anders , nu gaat het me lukken maar ik heb nog een paar vragen .
    De plek waar ik ga planten is op een klein stukje bos das echt VOL stond met brandnetels vorig jaar die soms wel 1.50 m groot waren .
    Op die plek had ik ook een zeer klein plantje geplaatst en die bleef heel de bloeiperiode ook mooi groen .
    Het enigste probleem is hier dat de planten alleen licht zullen krijgen vanuit het zuiden en het westen en op een klein plekje ook nog eens het oosten .
    zal dit een probleem zijn , of is dit genoeg licht voor de planten om een voldoende grote opbrengst te krijgen .

    En laatste tijd lees ik ook redelijk veel over kweken in maisvelden , ik zou dit ook willen proberen maar dan wel in een beekje tussen 2 maisvelden , en tussen de 2 maisvelden is zo'n 3 meter ruimte tussen , zullen deze genoeg licht krijgen ? en volgens mij zal daar ook geen voedingstekort of watertekort zijn .

    Ik heb ook nog ff een paar pics gepost , de kleine is het plantje dat ik toen te laat in het bos had gezet dat alleen licht kreeg van de oost kant maar kreeg zo te zien genoeg voeding .

    En de grote plant is de K2 die op slechte grond stond , al m'n planten op die spot gingen ineens kapot tijdens de bloei .

    greetz en veel geluk met jullie kweken dit jaar .
    Attached Files
    Last edited by Jointjedraaien; 12 August 2013, 02:33.

    #2
    op die derde foto zie ik inderdaad netels maar kijk uit die verknoeien je plant die zuigen al de voeding uit de grond voor je plant ze zijn namelijk familie maar dat zal je wel weten

    Grtz Green

    Comment


      #3
      waar die brandnetels staan zit zeker genoeg voeding in de grond om een fatsoenlijke kweek te doen!

      ik zou gewoon een put graven en daar allmix of batmix in doen en daar je plant in,en ook wat kippendraad er rond zodat konijnen of andere dieren niet van je plant eten...

      grtzzz

      Comment


        #4
        Hey , bedankt voor de replies .
        Op de plek waar de K2 op staat ga ik niet meer kweken , het was veel te moeilijk en riskant om erop te geraken en het zat er vol met ongedierte en onkruid stond er 1meter hoog ... niet plezierig als het zomer is en je met je korte broek rondloopt .

        M'n vraag die ik eigenlijk stelde was of m'n planten er zwaar van zouden afzien als ze alleen licht van het zuiden en westen krijgen en niet het oosten .
        Want dit is van toepassing bij de eerste plek (klein bosgebiedje dat bomvol met tengels stond) .

        ik heb ook nog wat andere spotjes in zicht zoals maisvelden en de beekjes ertussen , ik vroeg me daarbij ook af of de planten dan genoeg licht zouden krijgen als ze aan de rand van het beekje staan .

        greetz .

        Comment


          #5
          De brandnetels duiden idd aan dat de grond geschikt is, dus als je daar wil planten doe je dan ook best een deel van die brandnetels weg, kwestie van ervoor te zorgen dat je planten en niet die brandnetels de voeding krijgen

          grtz

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
            waar die brandnetels staan zit zeker genoeg voeding in de grond om een fatsoenlijke kweek te doen!

            ik zou gewoon een put graven en daar allmix of batmix in doen en daar je plant in,en ook wat kippendraad er rond zodat konijnen of andere dieren niet van je plant eten...

            grtzzz
            kan je allmix of batmix kant en klaar in zak kopen ?? waar en wat betreft prijs .
            waar haal je kippendraad ? doe het zelf shop ofzo ?
            bedankt alvast
            io

            Comment


              #7
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                bij www.growshopalien.com kan je ze al zeker kopen!

                ik dacht batmix 12.5euro per 50liter
                en die allmix is rond de 10euro dacht ik...

                grtzzz

                Comment


                  #9
                  Wat je kan doen om er voor te zorgen dat de brandnetels de voeding van je plant niet stelen:
                  1. grote put volledig uitgraven
                  2. stevige plastic zak in de put
                  3. zak vullen met de aarde-mix.

                  Greetz,
                  zion

                  Comment


                    #10
                    of gewoon een pot in de grond graven

                    Comment


                      #11
                      idd,en dat is mss nog wel het gemakkelijkste ook...

                      grtzzz

                      Comment


                        #12
                        Pot in een rugzak of plastic zak in een rugzak...
                        Wat is nu het gemakkelijkste?
                        Stel je hebt een vuilzak van zo'n 25l minimum. Daar krijg je in 1 vuilzak de helft van de 50l bat-mix. Komt mooi uit toch...
                        Monsterplant gegarandeerd

                        Greetz,
                        zion

                        Comment

                        Bezig...
                        X