Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zien ze er uit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe zien ze er uit

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik ben hier nieuw op het forum en ik doe mijn eerste kweekje en ben benieuwd of ik goed bezig ben.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #2
    Re: Hoe zien ze er uit

    Neen, niet goed bezig aangezien je een ander zijn broodwining daarvoor hebt vernietigd voor een deel. Ik hooo dat de boer u betrapt. Dat is mijn mening.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Hoe zien ze er uit

      niet goed,
      haze, succes met de bloei ga je niet natuurlijk afkrijgen.
      daarbij in die potjes zal het nooit lukken,
      en punt 2 waarom daar in de mais?

      het is gevraagd om ontdekt te worden,en dan hangt de boer,maar tegenwoordig is dat al opgelost en werken die samen met politie en alles en inspecteren ook wiet tegenwoordig ertussen,
      en jouw haze planten gaan nog met gemak de 3meter over als ze in de volle grond staan en niet in die potjes nee

      Comment


        #4
        Re: Hoe zien ze er uit

        Neen je ben niet goed bezig.
        1) lees het forum reglement en stel je eerst voor bij nieuwe leden. dan had je dat geweten voor je je vraag stelt.
        2) Heb niets tegen guerrilla kweek als je dat ergens doet zonder aan derden schade te berokken, wat je nu wel gedaan hebt.
        3) Dan had je ook geweten dat je nu niet goed bezig bent met die potten.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment


          #5
          Re: Hoe zien ze er uit

          spint, staan te nat en ze staan in andermans veld.

          Comment


            #6
            Re: Hoe zien ze er uit

            Ze staan nu tijdelijk in potten en in het mais omdat mijn spot ontdekt werd, dit waren de enigste planten die ik kon redden. Binnenkort worden ze in de vollegrond gestopt waarbij geen schade of last van anderen is.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Hoe zien ze er uit

              Hoe bedoel je, de schade is er toch? De mais is weg waar je potten staan...

              Comment


                #8
                Re: Hoe zien ze er uit

                2 planten van de 5 planten zijn wss een haze soort de andere 3 master kush dus waarom zou het niet mogelijk zijn om ze natuurlijk af te krijgen


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment

                Bezig...
                X