Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlate guerilkakweek 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verlate guerilkakweek 2014

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik doe al een paar jaar kweken voor de leuk, en dacht laat ik eens een verslagje maken.

    Ik kweek samen met 2 andere gasten wat het werk een stuk makkelijker maakt. Er zou dit jaar eigenlijk niks gebeuren totdat We 2 weken geleden bijna voor niks stekken konden krijgen. Het betreft 11 x whitewiddow ( regulier) en 11 x collosus (haze regulier) de planten staan verspreidt over 4 locaties. 6 staan er in een gat met ong 5 liter tuinaarde, de rest in de volle grond. We zijn niet echt van plan veel te gaan bijvoeden dit jaar, wel om af toe wat liters aquariumwater te geven. Het is ons bekend dat dit vrij kansloze soorten zijn in ons klimaat, maar gezien de vooruitzichten dit jaar misch. Toch interesant om eens te proberen. Daar het toch wat ging kriebelen na het planten van de stekken, liggen er nu ook autoflowerz te ontkiemen.

    - 5 x keramatic
    - 5 x royal auto haze
    -10x royal auto kush
    - 3 x royal outdoor mix

    Zie uit naar jullie positieve / negatieve reacties!

    Mvg.
    Attached Files

    #2
    Re: verlate guerilkakweek 2014

    Ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen! Is dit jullie vaste plek of heb je voorheen ergens anders je planten gehad?
    houd in je achterhoofd dat dat gaas vanuit de lucht best goed te zien kan zijn in dat open veld, weegt dat risico zich af aan de voordelen? M.a.w. Heb je konijnen of keutels gezien?

    zet hem op en good luck

    Comment


      #3
      Re: verlate guerilkakweek 2014

      1 beproefde plek, en 3 nieuwe locaties... Na de foto gaas weer verwijderd om alsnog groen te spuiten, vnl voor pottekijkers vannuit de lucht. Niet ideaal maar We hebben ook konijnen gezien dus wat is wijsheid?

      Comment


        #4