Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlate guerilkakweek 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verlate guerilkakweek 2014

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik doe al een paar jaar kweken voor de leuk, en dacht laat ik eens een verslagje maken.

    Ik kweek samen met 2 andere gasten wat het werk een stuk makkelijker maakt. Er zou dit jaar eigenlijk niks gebeuren totdat We 2 weken geleden bijna voor niks stekken konden krijgen. Het betreft 11 x whitewiddow ( regulier) en 11 x collosus (haze regulier) de planten staan verspreidt over 4 locaties. 6 staan er in een gat met ong 5 liter tuinaarde, de rest in de volle grond. We zijn niet echt van plan veel te gaan bijvoeden dit jaar, wel om af toe wat liters aquariumwater te geven. Het is ons bekend dat dit vrij kansloze soorten zijn in ons klimaat, maar gezien de vooruitzichten dit jaar misch. Toch interesant om eens te proberen. Daar het toch wat ging kriebelen na het planten van de stekken, liggen er nu ook autoflowerz te ontkiemen.

    - 5 x keramatic
    - 5 x royal auto haze
    -10x royal auto kush
    - 3 x royal outdoor mix

    Zie uit naar jullie positieve / negatieve reacties!

    Mvg.
    Attached Files

    #2
    Re: verlate guerilkakweek 2014

    Ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen! Is dit jullie vaste plek of heb je voorheen ergens anders je planten gehad?
    houd in je achterhoofd dat dat gaas vanuit de lucht best goed te zien kan zijn in dat open veld, weegt dat risico zich af aan de voordelen? M.a.w. Heb je konijnen of keutels gezien?

    zet hem op en good luck

    Comment


      #3
      Re: verlate guerilkakweek 2014

      1 beproefde plek, en 3 nieuwe locaties... Na de foto gaas weer verwijderd om alsnog groen te spuiten, vnl voor pottekijkers vannuit de lucht. Niet ideaal maar We hebben ook konijnen gezien dus wat is wijsheid?

      Comment


        #4
        Re: verlate guerilkakweek 2014

        Super jho da jullie al da gras omlaag hebben gedaan zo vald het super goed op en die gaasjes om de plant vald helemaal niet o jho
        Slimmmmmm
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: verlate guerilkakweek 2014

          Die plek met gaasjes staan er maar 5... We dachten niet dat een helikopter daar gelijk een auto op af zal sturen... Maar kan ernaast zitten natuurlijk

          Comment


            #6
            Re: verlate guerilkakweek 2014

            Het houden van 5 planten wordt gedoogd maar dit geldt natuurlijk niet voor guerilla, wat betekent dat je bij 1 plant al strafbaar bent. Politie zal denk ik geen haast maken als ze het vanuit de lucht zien maar wellicht geven ze het door aan staatsbosbeheer zodat die ze weghaalt en regelmatig in de omgeving een oogje in het zuil houdt. Je brengt namelijk schade aan de omgeving aan(planten en dieren) wat ze niet waarderen. Denk trouwens dat die groene rondjes van gaas tussen al dat droge bruine gras alsnog er goed uitspringt. Maar het is een keuze

            Comment


              #7
              Re: verlate guerilkakweek 2014

              Ik zou zeggen,kleur dat gaas groen,dat valt het alvast zo niet op vanuit de verte

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Niet goed gekeken me mistake veel succes ermee

              Comment


                #8
                Re: verlate guerilkakweek 2014

                Of laat je plantjes verwilderen, zie je gelijk hoe dit uitpakt
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Re: verlate guerilkakweek 2014

                  groene gaas valt niet zo op vanuit de lucht! ik heb een spot met planten dicht bij de luchthaven en hier vliegen dagelijks 10 heli's over en tot zo ver nog niet gezien ze staan wel in een iets meer groene zone!
                  spuit er anders camouflage op? :p

                  Grtz Gdog
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                  Comment


                    #10
                    Re: verlate guerilkakweek 2014

                    Groen op groen is inderdaad lastig te zien vanuit de lucht en denk dat gewone helicopter piloten niet uitkijken naar wietplanten maar groene rondjes van gaas tussen platgetrapt en uitgedroogd gras midden in een groot vlak open veld valt natuurlijk op....

                    Comment


                      #11
                      Re: verlate guerilkakweek 2014

                      beter de plek nog eens herindelen

                      en white widow is echt geen vrij kansloze soort in ons klimaat,
                      hoe kom je daarbij?

                      Comment


                        #12
                        Re: verlate guerilkakweek 2014

                        Hoi allemaal, bedankt voor de reacties!
                        Het veldje waar het over gaat is eigenlijk iets groener dan dat de foto doet overkomen...evengoed wel een een groot risico vannuit de lucht, maar vanaf de grond blenden ze mooi in de omgeving... Hoop zowieso dat de plantjes snel het gaas overwoekeren :p ik had begrepen dat ww zeer schimmel gevoelig is, vandaar dat ik dacht dat het vrij kansloos was. De lange bloei tijd en het laat planten van de haze leek mij ook niet echt top, maar maak mij gek met de juiste feiten alvast Bedankt voor jullie input en de volgende keer zal ik eens overzicht foto's posten van alle steks... P.s. Wat bedoel je met herindelen? Het gaas verwijderen? Alvast bedankt en m.v.g.

                        Comment


                          #13
                          Re: verlate guerilkakweek 2014

                          Hi Kushmaster,

                          Hoe gaat het ondertussen met je plantjes, zijn ze al een beetje over het gaas heen aan het bloeien?
                          Graag wat foto's

                          Comment


                            #14
                            Re: verlate guerilkakweek 2014

                            ziet er leuk uit ben ook benieuwd hoe ze er nu bij staan! keep em green

                            grtz
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                            Comment

                            Bezig...
                            X