Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

    Korting op 420shop
    Last edited by Kwasimodo; 15 December 2014, 11:51.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    #2
    Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

    probeer CBD olie
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

      Comment


        #4
        Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

        Mede Forummer HJM weet veel van medicinale zaden
        Je zou hem een PM kunnen sturen

        Comment


          #5
          Last edited by Kwasimodo; 15 December 2014, 13:06.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment


            #6
            Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

            Hey kwasimodo,
            Wat een pijnstillers allemaal... hopelijk kom je er gauw terug.boven op.
            Heb je al eens bij CBD crew gekeken? Deze hebben wel.wat strains met CBD in de genetica.

            Veel beterschap!
            Last edited by royalcheese1grow; 15 December 2014, 14:02.

            Comment


              #7
              Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

              Allereerst heel veel sterkte met deze situatie !

              Ik heb geen CBD adviezen, de Cannatonic is net 2,5 week boven de grond.

              Zelf experimenteren met 'gangbare' medicatie is niet verstandig.
              Ze kunnen een wisselwerking hebben met medicatie die je al slikt
              en daardoor een andere werking hebben dan beoogd.

              Veel 'illegaal' aangeboden medicatie bevatten niet of minder de werkzame
              stoffen waaronder ze worden aangeboden.

              Uit een eerder bericht begreep ik dat je een goed contact met je huisarts hebt. Bespreek je pijnklachten met hem en laat je evt. doorverwijzen naar een pijnpoli.

              Als je dan toch bij de huisarts bent laat hem dan een complete check-up doen. Je zal niet de eerste zijn waarbij pijnklachten worden toegeschreven als nasleep van een ongeval, maar waar uiteindelijk een hele andere oorzaak voor blijkt te zijn. Wil je huisarts hier niet aan, zoek dan een privekliniek op.

              In geval van pijnmedicatie is het belangrijk dat je een bepaalde bloedspiegel opbouwt waarbij de werking optimaal is, dus het is belangrijk om deze vlgs. voorschrift te slikken. Zo geeft de 'eenvoudige' pijnstiller paracetamol na 3 dgn 3 x dgs 1000 mg een veel krachtiger
              pijnstilling dan je zou verwachten.

              Bij chronische pijnklachten wordt ook wel eens amitryptilline (tricyclische anti-depressiva) in lage dosering gegeven, dit werkt op een of andere manier op de pijnreceptoren.

              Maar misschien is het wel het belangrijkste om je lichaam de kans te geven om zich te herstellen. Je bent, net als ik, geen 20 meer en dan duurt herstel nou eenmaal veel langer. Neem de komende 2 maanden minder hooi op je vork en luister naar je lichaam.

              Nogmaals, veel sterkte toegewenst !
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

                Ik wens je alle beterschap toe! Ik zou je graag een handje komen helpen. Maar hoe? Ik weet weinig van CBD en via een forum gaat het ook niet.

                Comment


                  #9
                  Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

                  Dank je, royalcheese1grow, Stemma en Weedfan voor jullie opbeurende woorden.

                  Maar ik zal altijd een "eigenheimer" blijven, die buiten de reguliere kanalen zoekt naar oplossingen.
                  Voor de goede orde: ik zal nooit verslaafd worden.
                  Toen ik nog (betaald) voetbalde: niet eens op zo'n hoog niveau -destijds was er nog een "tweede divisie betaald"- slikte ik me ongans aan pervitin om mijn prestaties te verbeteren.
                  Omdat ik toch nooit de eerste of eredivisie zou gaan bereiken, ben ik gestopt met voetbal: ik was gewoon niet talentvol genoeg.
                  Dus die pervitin kon me nadien gestolen worden.

                  Mijn huidige medicatie werkt ook niet, behalve de morfinepleisters, maar het lijkt me niet wijs om daarmee door te gaan.

                  Vanmorgen kreeg ik per koerier iets nieuws en dat lijkt aan te slaan (wederom buiten het reguliere systeem om).

                  Wat ik thans voorhanden heb is:

                  -luminal (een sedativum, een downer dus, dat niet algemeen meer schijnt te worden voorgeschreven);
                  -captagon (ook van de geneesmiddelenlijst gehaald, maar het is wel een "upper");
                  -ruwe "O", die ik niet verder ga zuiveren, maar verkruimel en de damp via mijn E-inhaler in adem.

                  Maar vooralsnog lijkt het beter te werken dan datgene wat ik thans heb voorgeschreven gekregen.
                  Probeer eens te werken met vier keer daags 20 mg valium (diazepam) in je lijf: dat werkt voor geen meter.
                  En met tramodol in je lijf kun je nauwelijks zelfstandig meer een trap oplopen, want een van de verschijnselen is "draaiduizeligheid".

                  Hoewel ik mijn huisarts hoog acht: toch heeft hij niet meer of minder geleerd dan wat er in zijn studieboeken stond.
                  Ofschoon hij wel tendeert -in bijzondere gevallen "out of the box" te denken, zit hij nog steeds vast aan reguliere geneeswijzen.
                  Last edited by Kwasimodo; 15 December 2014, 15:05.
                  [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                  mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                  Comment


                    #10
                    Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

                    Neem is contact op met HJM van dit forum Kwasimodo waarschijnlijk kan hij je veel beter helpen dan wij
                    Ik ken het dat je niks meer kan doen om da je hele dag van de wereld ben door de pijnstillers.
                    Wat een tegenvaller dat je nu nog zo last hebt van die val .
                    Ik heb ook ooit bedidol gebruikt en vind het ook niks althans niet voor mij

                    Vergeet niet Cannabis haalt de pijn niet niet weg .
                    Cannabis kan alleen maken dat jij de pijn tijdelijk beter kan verdragen en daardoor ontspannen je spieren en word de pijn tijdelijk minder

                    Ik ben door verwezen naar de Pijn pollie na dat ze met mijn nieren hebben liggen rommelen waardoor ik ik groniche pijn klachten heb over gehouden
                    Ik heb 2 zenuwblokkades laten zetten in mijn ruggen graat en daardoor kan ik nu weer redelijk mijn dagelijkse dingen doen.
                    Ik heb daar veel baat bij gehad.
                    Als ik in jou schoenen stond zou ik me door laten verwijzen naar de Pijn pollie dan hoef je in elk geval niet zo veel zooi te slikken

                    Wens je heel veel beterschap
                    Last edited by belladonna; 15 December 2014, 15:19.
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

                      Bella, wat ik beoog, is dat ik na zes maanden weer de halve marathon kan lopen.
                      Dat hoeft niet meer binnen de 80 minuten, maar binnen de 100 minuten zou ik al dolblij zijn.
                      Ik denk maar zo: er zijn niet zo heel veel mensen, die vijf kilometer achtereen kunnen hardlopen en nog minder die dat twintig kilometer kunnen volhouden.
                      Het gaat me niet meer om de tijd, maar meer om de prestatie.

                      Bedankt voor je vriendelijke woorden overigens.
                      Aan vriendelijkheid en medeleven op dit forum ontbreekt het vaak.
                      En daarbij leg ik niet uitsluitend de lat bij anderen, maar vooral bij mezelf.
                      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                      Comment


                        #12
                        Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

                        Beterschap en voor meer info over pijnbestrijding met cannabis zul je toch bij een ervaren persoon of patientenvereniging moeten zijn.Heb ook wel genoeg gelezen maar dat is anders dan ervaring.
                        Hoop dat je snel iets vind.

                        Comment


                          #13
                          Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

                          Ik leef met je mee Kwasimodo.
                          Zit ook in zo'n situatie dat ik op dit moment alles probeer om pijnvrij te kunnen leven en zonder kruk/wandelstok te kunnen lopen (al 20 jaar voor diverse Orthopeden en Reumatoloog onverklaarbare zware kniepijnen en functieverlies)
                          slikt al ongeveer 2 jaar dagelijks Oxycodon en dicloflenac (helpt bij mij alleen om een kleine "edge" van de pijn af te halen)

                          Op den duur ga je inderdaad out of the box denken , dagelijkse pijn doet veel met een mens (mijn ervaring althans)

                          Ik blijf dit topic dan ook met veel interesse volgen
                          en wens je een pijnvrije toekomst!

                          Comment


                            #14
                            Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

                            Diclofenac is een lichte pijnstiller en tevens een ontstekingsremmer.
                            Thans slik ik weer tramodol: de wereld ziet er dus als een doedelzak voor me uit.
                            Terzijde: om de twee uur slik ik tevens twee paracetamol van 500 mg -dat zijn gewoon snoepjes- en twee stuks aleve van 275 mg.
                            Vandaar deze dwaze reactie, wellicht mede omdat ik ook nog drie keer daags 10 mg diazepam erbij slik.

                            Maar het komt in orde hoor -een mens moet positief blijven denken- in maart of april loop ik weer de halve marathon.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Zo pas kreeg ik een Pekingeend (ik vind zo'n beest helemaal niet lekker).
                            Een cadeautje van een Chinese buurvrouw.
                            Ze vind het zielig dat ik nu met een wandelstok loop, vandaar die eend.
                            Ik zal de eend maar in hapklare blokjes snijden en aan onze kippen voeren.
                            Die beesten vreten ongeveer alles: vandaag hebben ze zich uit de voegen gevreten aan een mengsel van erwtensoep en zo'n plat Turks brood, dat een paar dagen over de houdbaarheidsdatum was.
                            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                            Comment


                              #15
                              Re: Soms geef ik raad, maar nu heb ik advies aan raad.

                              Als je ze maar geen kip voert.
                              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                              Comment

                              Bezig...
                              X