Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian Duck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Frisian Duck

    Korting op 420shop
    Irie

    Bij een artikel op RollingStoned zag ik deze passeren, en vroeg ik me af of iemand hier meer vanaf weet/ervaring mee heeft.

    DP heeft dus een nieuwe soort ontwikkeld gekruist met de Frisian Dew, genaamd Frisian Duck.
    Duck vanwege zijn bladen, die door de genetica als een eendenpoot aan mekaar gegroeid zijn.

    Kan dit wel goed zijn? Ik zou ze graag eens proberen, maar de prijs houdt me momenteel nog tegen.

    Ites

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    En ohja, die komt hier omdat ik uiteraard al een perfecte, maar redelijk zichtbare spot in gedachte heb voor zo'n soortje
    Last edited by Jointjedraaien; 15 February 2019, 13:18.
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Frisian Duck

    zeer interessant
    een guerilla topper met duckfoot erbij, zeer interessant.
    kheb wel zelf totaal geen kennis van duckfoot tot nu
    als ie te duur is kun je ook nog 1tje nemen om te testen
    gewone duckfoot heb je wel in goedkoop regulier modest ,mss is dat de oplossing

    Comment


      #3
      Re: Frisian Duck

      Breeder van die duckfoot? Lijkt mij wel interessant om ook eens iets buiten te zetten. Mijn buren hoeven dat nl niet te weten, en iedereen kent idd die typische structuur van een wietplant.

      27 euro is idd niet goedkoop, maar scheelt niet veel voor wat ik bij sweet seeds betaalde voor 3 zaden.

      Comment


        #4
        Re: Frisian Duck

        Kijk eens op kalyseeds.eu als je wat grappigs zoekt
        (ik ken de betrouwbaarheid niet)

        Zo'n blad is leuk natuurlijk, maar erg stealth is het niet.
        Voorbijgangers en buren ruiken de wietplant voor ze 'm zien denk ik.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Frisian Duck

          interessant,moet ik ook eens proberen.

          Comment


            #6
            Re: Frisian Duck

            Best duur. Maar heb ondertussen wel door dat alle interessante soortjes duur geprijst zijn.

            Comment


              #7
              Re: Frisian Duck

              ja duur dat wel maar er is ook bijna gratis duckfoot te vinden via ruilen van mensen die er een zadenkweek nee gemaakt hebben.
              anders gewoon eentje testen, die australian bastard blijft ook wel grappig maar zoals qnq zegt:de geur gaat opvallen.
              toch reuze interessant soortje, hoopelijk doet iemand hier een verslagje van ,dan zit ik alvast op de 1e rij.

              Comment


                #8
                Re: Frisian Duck

                Als je zaden hebt en je pakt er nog wat stekken van valt de prijs wel mee toch ?? Zo doe ik het altijd. Dan heb je best een leuke oogst voor 27 euro...

                Comment


                  #9
                  Re: Frisian Duck

                  Feminised zaden... Dus zaden kweken zal ni direct lukken. Ik ga ze wsl proberen deze zomer.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  http://www.sanniesshop.com/duckfoot-nl.html

                  Hier heb je reguliere aan een betere prijs.

                  Comment


                    #10
                    Re: Frisian Duck

                    Inkopen doen is iets voor binnen een maand of 2, en hangt vooral af van m'n budget op die moment.
                    Ik spendeer liefst zo weinig mogelijk geld aan guerilla, voor mij is het puur een hobby en een excuus om wat meer van die prachtige omgeving te genieten waarin ik woon.
                    En dankzij een forummember heb ik al wat mooie zaadjes voor in de zomer.

                    Maar heb die Sanny's al eens gezien, en die gaan er zowiezo wel bijzitten denk ik.
                    Die kalyseeds zien er ook wel leuk uit, maar niet al te betrouwbaar.
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Frisian Duck

                      Oorspronkelijk geplaatst door vrankmeister View Post
                      Als je zaden hebt en je pakt er nog wat stekken van valt de prijs wel mee toch ?? Zo doe ik het altijd. Dan heb je best een leuke oogst voor 27 euro...
                      Dan zal er bij deze wel een herma kans inzitten gezien ze fem zijn met een goede S1 is het wel mogelijk.
                      Maar dan moet de lijn wel zuiver zijn.

                      Wel een leuk soortje en als je geen speciaaltje in je rookpotten wil hebben zitten kun je beter bulk kopen.
                      Goede cognac is ook duur en da`s nie voor niks zo.
                      Je kunt natuurlijk ook vieux pakken.
                      Geef het eens uit en zet ze je wil daarna alleen nog maar speciaaltjes

                      Comment


                        #12
                        Re: Frisian Duck

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Kijk eens op kalyseeds.eu als je wat grappigs zoekt
                        (ik ken de betrouwbaarheid niet)

                        Zo'n blad is leuk natuurlijk, maar erg stealth is het niet.
                        Voorbijgangers en buren ruiken de wietplant voor ze 'm zien denk ik.
                        Als ervaren wietkweker zal je wellicht denken wat een vreemde wietplant is dat.

                        Maar een niet kweker constateert ook dat er sprake is van een wietplant: die kijkt echt niet naar het verschil tussen een vijf- of zevenvingerig blad of een duckfoot.

                        Die ziet wat hij ziet: het is een wietplant.

                        Nochtans, het is een interessante plant.

                        Ik zal er deze zomer een paar van in de tuin zetten: als onze buren deze planten zien kan ik aandragen dat dit geen THC-planten, maar CBD-planten zijn, waar je niet high van wordt en bedoeld zijn om pijn te bestrijden.

                        Een leugentje om bestwil, waarbij ik niemand schaad.

                        Wellicht trappen ze er in.
                        Last edited by Kwasimodo; 14 January 2015, 16:17.
                        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                        Comment


                          #13
                          Re: Frisian Duck

                          Ziet er wel appart uit maar het lijkt idd nog wel op een wietplant zeker als je er een gaas omheen zet en korrels gaat strooien maar lijkt me een leuk project

                          Comment


                            #14
                            Heb er nu 1 staan, is best wel een mooi soortje. Begon vrij vroeg met bloeien (einde augustus) en het paarse fenotype is prachtig

                            Comment


                            • laurenzo
                              laurenzo commented
                              Editing a comment
                              Wel nog afwachten wat het geeft met de rotbestendigheid

                            #15
                            Blijft de meest teleurstellende wiet die ik ooit gezet heb. Het laatste zaadje van de drie heb ik nu ook buiten gezet. Ging er binnen mijn geld niet meer in steken. Flauwe smaak, alles fluffy en weinig effect.

                            Comment

                            Bezig...
                            X