Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaped poe recepten..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vaped poe recepten..

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Heb voor het eerst mijn vaped poe gebruikt om hot choco te maken. Vond het nogal wrang smaken omdat ik helemaal los ben gegaan met mijn verdamper en die poe niet zo veel meer doet. Behoorlijk popcorn en bruin.
    image.jpgimage.jpg
    Heb het ook maar erg kort verhit en zal daarom ook niet zoveel effect gehad hebben.
    Ongeveer 5 a 6 gram vaped poe
    Pannetje met choco en de poe
    Even roeren en filteren.

    Volgende keer probeer ik langer te verhitten in een pannetje en minder heftig verdampen. Als iemand nog tips heeft?
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    #2
    Re: Vaped poe recepten..

    Ik denk poe ca. 15 minuutjes in de melk heel zachtjes laten koken daarna door het filter. Nu je coco maken. In 5 gr zit bijna nix dus 15 is minimum is mijn ervaring. Smaak blijft jak of veel te zoet EN jak

    Comment


      #3
      Re: Vaped poe recepten..

      Heb het ook een paar keer geprobeerd. Als je je over de geur en smaak heen kan zetten werkt het nog best aardig, maar ik kon dat dus niet. Het is mij te vies. Dan groei ik wel gewoon een nieuwe plant en gebruik die. Al vind ik dat ook smerig in de choco.

      Ik heb het ook wel eens over een pizza gestrooid. Dat was nog redelijk te doen. Lijkt het een beetje of er extra oregano over zit

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Vaped poe recepten..

        Ja, echt jammer van de smaak,
        Ach volgende keer beter, eerst wat opsparen en drie keer zoveel gebruiken
        Die pizza ga ik ook zeker een keer proberen..
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #5
          Re: Vaped poe recepten..

          Hmmmm pizza goed idee

          Comment

          Bezig...
          X