Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweek volle grond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla kweek volle grond

    Korting op 420shop
    Beste hobbykwekers, ik ga dit jaar buiten in het natuur kweken (guerilla kweek). ik wil het plantjes zelf stekken en daarna het volle grond in doen. het grond ga ik dan van te voren bewerken, opwaaderen. waneer het grond goed is voor het plantjes ga ik 50 vrouwelijke plantjes erin doen. daarna regelmatig deze plantjes voeden, en het onkruid weg halen.





    Aleen ik weet niet welke zaadjes ik moet aanschaffen voor guerilla vollegrond kweek.
    iemand met ervaring welkom voor jou tip.

    #2
    Re: guerilla kweek volle grond

    Als je echt lekker lui wilt doen, neem dan een Amnesia/supersilver haze, of een Tangerine dream ofzo. Dr. Grinspoon doet het ook goed. Bijna alle diepe sativa's zijn wel geschikt.

    Heel veel succes!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: guerilla kweek volle grond

      lui ofzo ben ik niet, wil het goed
      mogelijk doen en er goed voor zorgen. heb er ok genoeg tijd voor geen werk of iets.
      ik wil een soortje als Easy sativa had vorige jaar 5 plantjes ging wel goed voor het eerste keer nu wil ik het beter doen.

      Comment


        #4
        Re: guerilla kweek volle grond

        Klink als een goed start.
        Goeie soort, mooie hoeveelheid .
        Waar ga je ze stekken, indoor onder lamp of buiten.
        Easy sativa is denk ik wel een goed geschikte voor de "job".
        En aan hoeveel spots dacht je want alle 50 op 1 spot en dan niets meer loopt niet goed af denk ik
        Je hebt alvast hoge verwachtingen gezet :thumbup:

        Comment


          #5
          Re: guerilla kweek volle grond

          Is je nick je eigen naam ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Re: guerilla kweek volle grond

            ik ga ze gewoon simpel stekken in de schuur ben van plan om
            meer als mijn gedachten te gaan stekken, allemaal zelfde soort.

            ik heb al een aantal spot's waar ik vorige jaar wat plantjes had staan.
            woon niet echt in een grote stad is wel makkelijk hier om goeie plekken te vinden.

            Comment


              #7
              Re: guerilla kweek volle grond

              Oorspronkelijk geplaatst door Nelson Wijndal View Post
              lui ofzo ben ik niet, wil het goed
              mogelijk doen en er goed voor zorgen. heb er ok genoeg tijd voor geen werk of iets.
              ik wil een soortje als Easy sativa had vorige jaar 5 plantjes ging wel goed voor het eerste keer nu wil ik het beter doen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: guerilla kweek volle grond

                ik heb al een hoop info gezocht op internet, en ik zie dat de vele buiten kwekers in nederland autoflowers gebruiken, omdat het makkelijker is. ik wil liever die wiet bomen.
                ik wil weten of er meer mensen zijn die dit jaar minimaal 50 plantjes willen kweken buiten in het vollegrond.
                Last edited by Nelson Wijndal; 20 February 2015, 19:17.

                Comment


                  #9
                  Re: guerilla kweek volle grond

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nelson Wijndal View Post
                  ik wil weten of er meer mensen zijn die dit jaar minimaal 50 plantjes willen kweken buiten in het vollegrond.
                  Is dat een wedstrijd uitdaging
                  Dan ga ik denk ik wel winnen dit jaar tenzij er ineens wat wietforum leden toekomen
                  Die gg's planten hele 100en planten

                  Comment


                    #10
                    Re: guerilla kweek volle grond

                    Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                    Is dat een wedstrijd uitdaging
                    Dan ga ik denk ik wel winnen dit jaar tenzij er ineens wat wietforum leden toekomen
                    Die gg's planten hele 100en planten
                    haha geen uitdaging :p, ik ga 150 stk easy sativa zaadjes bestellen of kopen ik weet nog niet waar,
                    ik wil wel zien hoe jij 100en plantjes gaat zetten buiten.

                    Comment


                      #11
                      Re: guerilla kweek volle grond

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nelson Wijndal View Post
                      haha geen uitdaging :p, ik ga 150 stk easy sativa zaadjes bestellen of kopen ik weet nog niet waar,
                      ik wil wel zien hoe jij 100en plantjes gaat zetten buiten.
                      Hie dat ik dat ga doen?
                      Bende gastarbeiders en polen huren op zaden in te spitten

                      Even serieus 150 easy's dat word nogal een duur grapje, ik raad je aan van growmarkt of van leden over te kopen.
                      Sommige hebben 1000en zaden van een kweek liggen die aan het wegrotten zijn.

                      Comment


                        #12
                        Re: guerilla kweek volle grond

                        Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                        even serieus 150 easy's dat word nogal een duur grapje, ik raad je aan van growmarkt of van leden over te kopen.
                        Sommige hebben 1000en zaden van een kweek liggen die aan het wegrotten zijn.
                        ja ik ben serieus, ik denk dat ik van een growshp ofzo ga pakken want dat is meer te vertrouwen en bijna elke zaad is 100% vrouwlijk. maak niet uit die inverstering, het gaat uiteindelijk om het opbrenst.

                        Comment


                          #13
                          Re: guerilla kweek volle grond

                          Ah nee, ik bedoelde van mezef even serieus want dat van die polen was maar om te lachen
                          150 fem zaden easy sativa, dat word een grapje van 300-500 euro
                          150 stekken van 10 planten daarintegen is al wat goedkoper

                          Comment


                            #14
                            Re: guerilla kweek volle grond

                            Als je er 150 plant pak dat er dan nog maximaal 50 planten overblijven.. Dus zoals grinder zegt, stekken is een goedkopere oplossing!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                            Comment


                              #15
                              Re: guerilla kweek volle grond

                              ik weet wat jullie bedoelen maar ik heb het zo nooit eeder gedaan, ik vind het nogal
                              lastig iets. ik wil de zaadjes kopen en gelijk ontkiemen. daarna als ze wat groter zijn buiten in het vollegrond doen.
                              deze maand ga ik de plekken waar ze gaan staan bewerken, moet nog producten voor het grond halen om
                              het te verrijken aan voeding, de plekken waar ik ze zet waren vorige jaar brandnetels van 1,5m lang.

                              grinderke heb je mischien iedee hoeveel k droog ik kan gaan oogsten, uit 100easy's vollegrond met verzorging en al.

                              Comment

                              Bezig...
                              X