Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KushCommander's Guerilla 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    KushCommander's Guerilla 2015

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben KushCommander en ik ga dit jaar voor het eerst een guerillakweek doen.

    Laat ik me meteen hier ook maar even voorstellen, ik ben een scholier die graag dingen zelf doet. Ik ben redelijk handig maar heb nog nooit iets met planten gedaan. Ook ben ik niet echt een stoner, ik rook af en toe eentje maar het leek me leuk om het eens zelf te gaan kweken, gewoon als hobby. Ik heb nog totaal geen ervaring met kweken maar ik ga proberen het beste ervan te maken.

    De planten:
    8x Goldrush (Spliff Seeds) http://en.seedfinder.eu/strain-info/.../Spliff_Seeds/
    2x Heribei (Sannie's Seeds) http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Sannies_Seeds/

    Ben hier nog niet helemaal zeker over ook niet over de hoeveelheid, ik wil namelijk ook 5 planten in mijn tuin gaan kweken 3x Blue AutoMazar, en 2 Goldrush.
    In principe wil ik feminised seeds gaan kopen maar stekjes maken van een moederplant lijkt me iets beter omdat je er dan meer kan maken voor hetzelfde geld.
    In stekjes maken zal ik me de komende dagen nog wel wat meer moeten gaan verdiepen. Tips zijn altijd welkom maar ik vind het een beetje lullig om al vragen over stekken te gaan stellen terwijl ik daar nog amper wat over gelezen heb.

    Ik was niet van plan iets speciaals met de grond te doen behalve om de planten op een soort terrassen te zetten met afvoergootjes om al het overtollige water af te voeren. Ik heb een best wel drassige spot namelijk maar de grond zag er wel vruchtbaar uit en er groeiden al kleine brandneteltjes. De grond is kleiachtig ofzo, iniedergeval best dicht dus ik ben van plan dat een beetje om te spitten, voor zover dat gaat helpen...

    Foto's van de spot zal ik er morgenavond wel opzetten.