Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla kweek 2015 (AutoBlueberry, PolarLight #3, RoyalDwarf)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla kweek 2015 (AutoBlueberry, PolarLight #3, RoyalDwarf)

    Korting op 420shop
    Hallo jointjedraaiers,

    Dit jaar wil ik beginnen met mijn eerste kweek. Ik heb al eerder een kweekplan opgesteld maar deze kon niet door gaan omdat mijn eigen tuin door omstandigheden geen optie meer was. Daarom heb ik een nieuw Guerillakweekplan opgesteld en hoop ik dat ik het beloond word met een mooi resultaat!

    Zaadjes:


    -3x Polar Light #3 DutchPassion 27 euro
    -3x AutoBlueberry Zamnesia 0 euro
    -3x ForrestDream DutchPassion 23 euro
    -1x RoyalDwarf Royal Queen seeds 6 euro

    Overige benodigdheden:

    -Opvouwbaar schaartje 0,90 euro
    -Propagator pro 16,00 euro
    -Spongepots 7,50 euro
    -Iphone 4 microscoop 9,50 euro
    -Plagron Alga Bloom 1L 10,05 euro
    -Plagron Green Sensation 100ml 20,50 euro
    -Plagron bio supermix 7,75 euro

    Totaal aantal kosten eerste kweek:

    -Totaal 128,20 euro

    Waar?

    Het wordt een guerilla kweek. Ik ga de planten niet allemaal bij elkaar in de buurt zetten omdat ik mijn kansen wil spreiden. Ik heb globaal potentiele kweekplekken in mijn hoofd maar ik moet nog afwacht hoe deze plekken er uit zien als er brandnetels en andere planten groeien. Alle autoflowers komen naast een sloot te staan tussen het onkruid.

    Ik heb ook nog drie ForrestDream zaadjes, deze had ik per ongeluk gekocht met het idee dat het autoflowers waren. Deze wil ik eventueel nog ruilen in de marktplaats op het moment dat ik daar toegang tot heb. Het zal mij ook leuk lijken om deze zelf te telen omdat het mij wel lekkere wiet lijkt, en een grote opbrengst oplevert. Wel las ik dat deze plant erg gevoelig is voor toprot. Als ik ze zelf ga kweken zal ik me er nog wel meer in moeten verdiepen.

    Wanneer?

    Ik wil mijn zaadjes 10 april ontkiemen in de propogator pro. Ik ga de ontkiemde plantjes in mijn guerilla spot planten op het moment dat ze net boven komen om overstrekking te voorkomen. Ik hoop dat het weer mijn planning toelaat.

    Hoe?Vragen.

    Moet ik de grond voor bemesten met Plagron bio supermix?

    Kan ik plagron bio supermix mengen met water om de planten te helpen met de groei?

    Moet ik de alga bloom en green senation van af het goemde moment geven met water, en dezelfde hoeveelheid als op het plagron groeischema staat? (schema is bedoeld voor binnenkweek)

    Tot slot.

    Ik ben erg benieuwd naar antwoorden, verbeteringen, aanvullingen, tips en tricks!

    Groeten,

    Thomas
    Last edited by ComplexMind; 5 March 2015, 03:07.

    #2
    Re: Guerilla kweek 2015 (AutoBlueberry, PolarLight #3, RoyalDwarf)

    Heyy,

    Aan je bericht lijkt het of je dit langer doet. Mijn guerilla spot is 5 min van huis. Langs een muur met her en der wat onkruid. Vrij verlaten en er groeien wat doorns.
    Mijn idee was de plantjes (Royal Kush Automatic) thuis te ontkiemen. Tegen een centimeter of 5 plant ik ze over in 10 L emmers, die vul ik met zand en een beetje fruitmest er over heen toppen.

    Die emmers graaf ik dan weer in op me spot. Makkelijk mee nemen dacht ik, en minder kans als de grond slecht is.

    Goed idee? Tips?

    CIaoo

    Comment


      #3
      Re: Guerilla kweek 2015 (AutoBlueberry, PolarLight #3, RoyalDwarf)

      Hallo GanjaBrother,

      Klinkt als een goed plan! Ik probeer wel mijn plantjes zo snel mogelijk de grond in te krijgen om overstrekken te voorkomen zodat de planten lekker in de breedte gaan groeien. En wat betreft de potten; mijn planten hoeven tijdens het groeien en bloeien toch nergens heen tot het tijd is voor de oogst. Misschien dat de potten wel goed zijn om voeding in vast te houden, waardoor doseren wat makkelijker is. Dus dat is zeker iets waar ik nog even over na kan denken.

      Ook jouw eerste kweek?

      Groeten,

      Thomas

      Comment

      Bezig...
      X