Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweek vragen over zaadjes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla kweek vragen over zaadjes.

    Korting op 420shop
    Hey allemaal ik wil dit jaar op tijd beginnen en heb een super goede plek om guerilla te kweken.
    Ik heb wat vragen over de zaadjes aangezien ik dit nooit eerder heb gedaan.. en er zoveel soorten zaadjes zijn.
    Ik wil 20 zaadjes bestellen 10 autoflowers en 10 normale zaadjes.
    Laat ik beginnen bij de normale zaadjes, ik zat te twijfelen tussen bubba kush van greenhouse, chocolate kush van 00 seeds en peppermint kush van barneys farm.
    Zou iemand mij kunnen vertellen welk van deze zaadjes het beste is voor guerilla misschien iemand die ervaring heeft met de soortjes?

    Ik dacht aan een kush soort omdat ik daar goeie ervaringen mee heb, maar zijn er misschien dingen die ik over het hoofd zie? zijn er bepaalde soorten die beter zijn voor een kweek als dit?
    Mijn doel is eigelijk: een plant die groot word met veel opbrengst en met compacte toppen. niet snel vatbaar is voor toprot. (wie wil dat nou niet) :p

    Misschien veel gevraagd maar ik zou het super vinden als iemand mij een beetje in de goede richting kan sturen.
    mvg jeweetzelf1

    #2
    Re: guerilla kweek vragen over zaadjes.

    Kijk eens in het guerilla topic ofzo ?


    ~ Welke vraag heb jij teveel gehoord ? ~
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: guerilla kweek vragen over zaadjes.

      daar kon ik niets vinden over de soorten die ik wil of specifiek iets over mijn vraag, maar k zal nog wel een keer kijken misschien staat het er nu wel

      Comment


        #4
        Re: guerilla kweek vragen over zaadjes.

        Je vraag is welke plant er goed is voor guerilla...nou, daarvan kun je toch genoeg vinden ?
        Pagina's vol met kweekverslagen bij buitenkweek en bij guerilla.
        Sommige rotten weg, anderen te vroeg geoogst..
        Tja het is een heel zoekwerk, maar da's onderdeel van de hobby.

        Je wil Kush..nou Kush heeft compacte toppen.
        Planten met compacte toppen zijn per definitie niet geschikt om in ons buitenklimaat zomaar op guerilla aan hun lot over te laten.
        Zeer grote kans dat zoiets gewoon wegrot voor het klaar is.

        Op guerilla zoek je beter echte buitensoortjes, geen binnensoortjes.
        Buitensoortjes zijn vaak wat losser van topopbouw, en hebben een korte bloeiperiode.
        Een guerillakweek kom je namelijk niet elke dag/week even bij kijken om te verzorgen, die moeten zichzelf redden.
        Zou je meerdere keren per week naar een guerilla-lokatie gaan, zal die niet zo lang geheim blijven.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: guerilla kweek vragen over zaadjes.

          kijk dat is een antwoord waar ik iets aan heb, ik ben zeker niet te beroerd om te zoeken maar moest ff een zetje in de goeie richting thanks

          Comment

          Bezig...
          X