Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boswandeling 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Boswandeling 2015

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben nog niet echt actief op dit forum..als reden ik lees heel veel maar post heel weinig.
    Nu ik mij toch wat verdiept heb in het hoe en wat ben ik dit jaar begonnen aan een outdoor/guerrilla kweek.

    Na een avondje google maps te hebben bestudeerd is mijn oog gevallen op een mooi plekje.

    bos spot.jpg

    Het betreft een nieuw stuk aangeplant bos naast een bestaand bos. Het mooie is dat er een open plekje in het midden is.
    Het is niet makkelijk te bereiken er ligt wel een wandelpad op zo'n 100 meter.

    Nu ben ik deze maand begonnen met voorbereidingen treffen: ik heb ruim 20 kokos bricks naar de locatie gebracht en wat kippenmest korrels.
    10 van deze bricks zijn al door de regen verzadigd, ik heb alles even op een berg gedaan.

    bosspot voorbereiding.jpg

    Echter stuit ik op 1 groot probleem en dat is zware klei. Ik ben al aan mijn 2e spade bezig, en ik weet niet zo goed wat ik
    met de grond aan moet. Mijn eerste spade brak serieus al bij de eerste steek..

    taaie klei.jpg

    #2
    Re: Boswandeling 2015

    Dat is een beste klus , ik heb geen ervaring met guerilla maar vroeg me af of je gefeminiseerde zaden hebt en of je over de geur hebt nagedacht. Zomers zullen er meer mensen dieper het bos ingaan en wellicht via de geur jouw planten vinden ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Boswandeling 2015

      Gooi er wat stro of gras door! Je plantjes zullen wel groot worden! Je zal je meer zorgen moete maken over de bos wachter! Zo'n aangeplante bossen. Worden toch regelmatig gecheckt. En zeker als je die hopen laat liggen valt het fel op!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

      Comment


        #4
        Re: Boswandeling 2015

        Met klei geen ervaring, wel met een net aangeplant bos. Daar zijn me plantjes allemaal verdwenen, ook een plek waar je redelijk wat moeite moest doen om er te komen. hopelijk heb jij meer succes!
        Grow bitch! Grow!

        Comment


          #5
          Re: Boswandeling 2015

          Klei heeft goeie bestanddelen voor plantjes, maar als het om zulke vast kleigrond gaat zou ik een andere plek zoeken.
          De wortels van de planten zullen nooit helemaal de klei in groeien, of daar serieuze moeite mee hebben.
          Ze hebben dan eigenlijk een soort pot ter grootte van je plantgat, dus ze zullen misschien wat minder groot worden en minder stevig staan.
          Zou ook eens kijken na/tijdens een regenbui, er is kans dat de plantgaten vrij lang vol water blijven staan.

          Een ervaren guerillakweker gebruikt meerdere spots.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Boswandeling 2015

            Dat worden zwembadjes

            Comment


              #7
              Re: Boswandeling 2015

              bij mijn eerste kweekje in de tuin in volle grond lag er ook erg vaste klei, die plant deed het heel goed. maarja, dat was in de tuin en niet guerilla

              trouwens veel succes ziet er goed uit zo
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: Boswandeling 2015

                Ik zou vlug voor een andere spot kijken,gegarandeerd dat daar een boswachter over waakt,zeker als het net aangeplant is,spreek uit ervaring,ik heb jaren bij bosbouw gewerkt

                Comment


                  #9
                  Re: Boswandeling 2015

                  Zou je niet alles een beetje verspreiden, het lijkt me een open plek ook.
                  I'm high, but I'm grounded.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                  Comment


                    #10
                    Re: Boswandeling 2015

                    Oorspronkelijk geplaatst door planter View Post
                    Zou je niet alles een beetje verspreiden, het lijkt me een open plek ook.

                    zoals ik al zei in de beschrijving..het is een open plek. Iets met licht en gewicht ofzoiets. Om die te bereiken moet je dus van het pad af door wat struiken langs ijzerdraad afscheidingen en ongeveer 50 meter gebukt onder de takken van de jonge bomen half kruipen om er komen. Er staan bomen in alle richtingen je kunt het echt niet zien behalve uit de lucht. Deze boompjes schieten nu in de bloei en zij druk bezig met knopjes en bladeren maken. Ik denk dat het voor mezelf nog een uitdaging wordt er in de zomer te komen. WEL heb ik besloten op zoek te gaan naar andere spots. Deze week weer verder op verkenningstocht. De twaalf gaten die ik heb gegraven worden uiteraard wel in gebruik genomen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Boswandeling 2015

                      Als je ze vroeg genoeg zet (begin mei ofzo) gaan ze wel tijd genoeg hebben om te wortelen hoor, ik zoe enkel.geen kleine rommel zoals autoflowers zetten want tegen dat die in die grond goed geworteld zijn hebben ze al geen tijd meer om een degelijke plant te maken.
                      Ik zou grote soorten nemen die gaten vullen met cocos blokken, niet megen met de klei anders plet die klei gewoon alle cocos.

                      Comment


                        #12
                        Re: Boswandeling 2015

                        Kan iets heel moois worden, wel risicovol zoals de anderen al beschreven.
                        Succes bhai

                        Comment


                          #13
                          Re: Boswandeling 2015

                          even een update; gelukkig heeft het afgelopen week weer eens flink geregend. Mijn kokosblokken zijn allemaal mooi uitgezet in de gaten en aangevuld met de resterende bricks die ik er nog had liggen. Er zitten nu 20 bricks in 12 gaten.
                          Ieder gat heb ik een handje of 2 kippenmest doorheen gegooid, en ik laat het geheel even 2-3 weken met rust.

                          wat de locatie betreft; al die boompjes hebben blad gemaakt, ik moest even zoeken waar mijn spot ook alweer was. Het is dus nu echt volledig uit het zich.

                          Vandaag ga ik beginnen met zaadjes te planten in de zaai en stekgrond, ik ga dus even thuis voorgroeien dit zal gebeuren in een dp90 met tneon 2x55w, en dan over 2-3 weken gaat alles de volle grond in.

                          Comment


                            #14
                            Re: Boswandeling 2015

                            Ii ben benieuwd, misschien. Even iets plaatsen op de guerilla plek dat je zeker weet dat er echt niemand op of in de buurt van je plek is geweest in die 2/3 weken? Een oude portemonnee bijvoorbeeld mer een euro of 10 aan 2
                            Euro munten. Iedereen zal deze pakken of geld eruit halen denk ik dan. Die paar euro miss je liever dan al je planten of een process verbaal dalijk. Goodluck mate!


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment


                              #15
                              Re: Boswandeling 2015

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ddntje070 View Post
                              Ii ben benieuwd, misschien. Even iets plaatsen op de guerilla plek dat je zeker weet dat er echt niemand op of in de buurt van je plek is geweest in die 2/3 weken? Een oude portemonnee bijvoorbeeld mer een euro of 10 aan 2
                              Euro munten. Iedereen zal deze pakken of geld eruit halen denk ik dan. Die paar euro miss je liever dan al je planten of een process verbaal dalijk. Goodluck mate!
                              had ik aan gedacht! ik had een oude rugzak "per ongeluk" laten liggen met wat flauwekul items erin, oude muts een handschoen. De rugzak lag al deze tijd precies hetzelfde en aan de gespjes was ook niet gezeten.
                              ook even verderop had ik een vuilniszak bewust laten slingeren en met een stok
                              vast geprikt. Deze hing er ook nog. Ondertussen al het overbodige natuurlijk weer opgeruimd.
                              ik had zelfs al die tijd mijn spade er laten liggen, deze lag er ook nog.. ook deze heb ik maar weer mee naar huis genomen.
                              Teken voor mij dus dat het safe is.

                              kom net terug van de bouwmarkt waar uiteraard zaai en stekgrond weer NET op blijkt te zijn, had geen zin om door te rijden naar de growshop dus nu maar alles in kokos laten ontkiemen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X