Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke zaadjes...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke zaadjes...?

    Korting op 420shop
    Ik ben nu al even aan het lezen, maar ik wordt helemaal duizelig van alle info. Ik ben nieuw op het gebied van soorten. Een paar dagen geleden was wiet nog gewoon wiet voor mij. Nu worstel ik me door honderden soorten zaden. Alle topics ten spijt waar het een en ander uitgelegd wordt, is voor mij te algemeen. Wat is voor mij een goede plant, medisch (indica), buiten, niet te groot, niet te erg ruiken, beginner. Heb een tuin met schaduw en zon op het oosten en niet veel wind. Wie kan me uit zijn ervaring zeggen welk zaadje ik het beste kan kopen.

    Chris
    "Medicinaal kweker en gebruiker"

    #2
    Re: Welke zaadjes...?

    Hey Somewhere,

    ik denk dat dit soortje je wel zal bevallen

    White Rhino

    Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post

    Grtz

    Greetz,
    zion
    Last edited by Jointjedraaien; 7 November 2011, 02:50.

    Comment


      #3
      Re: Welke zaadjes...?

      Zaadbank nirvana, 19,50 voor 10 regular zaden.
      http://www.growshopalien.com/onlineshop/

      WHITE RHINO is een sterke kruising tussen WHITE WIDOW en een sterke soort uit Canada. Dit is ook weer een van de sterkste `witte` soortjes.De Canadese vader is meer een indica dan de WHITE WIDOWS vader waardoor de plant wat voller en bossiger wordt en lager blijft. De `high`is sterk en komt hard aan. WHITE RHINO wordt vaak gebruikt voor medicinale toepasingen,vanwege zijn hoge thc gehalte.



      Plant type: Best suitable for indoor growing.
      Plant height: Short- Mostly Indica
      Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz
      THC level: Strong 15-20%
      Flowering Weeks: 8
      Yield (Sea of Green on one m2) : 400/500
      Harvest Month: 10
      Grow difficulty: Moderate

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Welke zaadjes...?

        bedankt voor jullie reacties.
        Uit de gegevens blijkt dat de White Rhino beter voor binnen geschikt is en een sterke ruiker is... Mijn plan is om buiten te kweken en de overlast voor de buren te beperken. Weet eigenlijk helemaal niet hoe erg het ruikt, woon wel in een rijtjeshuis.
        "Medicinaal kweker en gebruiker"

        Comment


          #5
          Re: Welke zaadjes...?

          Als je minder sterke geur wenst, dan kan je beter een soortje nemen die gekruist is met een haze.bv alaskan ice, original haze x skunk. Of je neemt dutch hope een rasechte buitenplant die sterk bestendigd is voor ziektes en schimmels, waar we in belgie en nederland wat last kunnen van krijgen, door het soms (meestal) slechte najaar.
          white rhino kan je makkelijk ook buitenkweken, doordat deze geen lange bloeier is. Geurtjes vallen reuze mee van deze soort.

          Veel succes alvast!

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Welke zaadjes...?

            wat dacht je van herijuana ?

            http://www.sanniesshop.com/herijuana-p-701.html

            ik heb deze vorig jaar nog gekweekt en ze kon precies wel goed tegen de rot en je rook het niet echt dat die er stond , het was dan inmiddels ook een klein plantje .

            etails: Herijuana
            (herijuana ibl)
            Deze overweldigende indica heeft meerdere fijne kwaliteiten,waardoor ze erg geliefd is over de hele wereld.Vanwege het hoge percentage thc en de narcotische uitwerking wordt ze graag gebruikt als medicinale wiet. De bloemen zijn bedekt van de harsen en geven een bedwelmde geur af.


            Deze plant komt oorspronkelijk bij woodhorse vandaan en is hierna door veredeld door motarebel. Sannie en motarebel werken samen met genenetica en aangezien motarebel niet meer in staat is zelf te breeden gaat sannie verder waar motarebel gestopt is. Ik kreeg de zaden in 2006 en heb toen 2 grows gehad om een goed inzicht te verkrijgen in wat te verwachten. Na selectie zijn deze zaden van de beste feno overgebleven.Aangezien de zaden al IBL(inbreed line) waren zijn deze ook het beste als IBL aan te duiden.


            De planten groeien rap en maken veel zij takken aan zoals je van een sativa gewend bent.Vanwege deze eigenschap is herijuana een geweldige scrog (screen of green) plant,Herijuana groeit een week of 2 door in de eerste weken bloei en geeft golfbal achtige buds tot onderin keihard.
            Waarschuwing: deze wiet kan te zwaar wezen voor niet gewende rokers!

            Type: Overwegend indica type plant
            Bloeitijd 7-8 weken
            Opbrengst: Tot 500 gram/m2(indoor)
            Smaak: Een krachtige petrol/afghaan smaak
            Effect: Zware stoned,lichamelijk en niet voor de beginnende blower
            Bloemen: Deze zijn kei hard en rijkelijk verdeeld
            THC: Percentage tot wel 25%
            Last edited by Cookiemonster; 18 April 2009, 15:25.

            Comment


              #7
              Re: Welke zaadjes...?

              dag chris, big bang van greenhouse seeds zijn zeer goedkoop 16 euro voor 5 zaadjes het is gefeminiseerd zaad. dit soortje staat bekent als medisch wiet.

              Big bang van greenhouse seedsEffect: very known for its medicinal
              properties, it is sold in the Dutch
              pharmacies as prescription medicine. Relaxing and calming effect.

              Flowering indoor: 9 weeks will guarantee the full range of cannabinoids. Commercially ready in 8 weeks. Yield up to 800 gr/sqm. Very good on SOG and ScrOG systems.
              Flowering outdoor: ready at the beginning of October in the Northern hemisphere and in April in the Southern one.
              Yield up to 1000 gr/plant.
              THC: 15,5% CBD: 1.5% CBN: 0.4%

              Er zijn nog wel medische soorten...

              Deze zijn te koop bij growshop alien, 40 km vanuit gent, deze verzenden ook zaden.

              succes!
              Last edited by janleuri; 18 April 2009, 21:36.

              Comment


                #8
                Re: Welke zaadjes...?

                Doubelfun

                Ik gebruik om medice reden wiet en gebruik doubelfun.
                Wanneer jij ook om medice reden gebruikt en dat oko kan aan tonen kan ik je een link geven waar je gratis zaadjes kan krijgen voor Doubelfun.
                Dit is een goed wietje ik kweek het al 2 jaar als je het in volle grond doe dan worden het mega planten en ik meot eerlijk zijn er komt wel een flinke geur van af.
                je kan het ook in pot doen dan moet je hem wel heel goed verzorgen en blijft hij kleiner de geur word dan ook minder.
                Hier beetje info over Doubelfun

                Double Fun

                (citral/misty)

                Double fun is een kruising tussen citral en misty en is oorspronkelijk gemaakt voor de binnenkweek.
                Na een buiten-seizoen bleek de plant echter ook heel erg geschikt voor de buitenkweek , ze is vorst en rot bestendig en door de vele jaren van selecteren heeft de double fun zich goed bewezen.

                De naam double fun komt dus ook omdat ze heel erg geschikt is voor zowel binnen als buiten.
                De smaak is erg citrus achtig en ze geeft een lekkere stoned.
                De oogst is tussen begin en midden oktober en ze kan tussen de 250 en 500 gram geven op volle grond.

                Type: overwegend indica
                Bloeitijd

                8-10 weken
                Opbrengst: Tot 500 gram/m2 indoor/outdoor
                Smaak: Citrus achtige smaak
                Effect: Rustige chille high
                Bloemen: mooie lange sativa achtige buds
                THC: ?

                Heb je nog vragen dan hoor ik het wel groetjes
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Welke zaadjes...?

                  De kogel is door de kerk.

                  Aangezien ik heb begrepen dat ik enige haast moet gaan maken heb ik vandaag de bestelling de deur uit gedaan.

                  Sweet Seeds Female Moham Ram
                  Greenhouse Seeds Fem Big Bang

                  Heb voor twee soorten gekozen om eens te kijken of er verschil is.

                  Tot voor kort wist ik niet eens dat er zoveel verschillende soorten bestonden. Als ik wat in de koffieshop ging halen was er soms maar 1 soort.

                  Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn growperikelen.

                  Alleen jammer dat het nog zolang duurt, moet ik tot die tijd toch nog iedere keer naar de shop.

                  Greeds Chris
                  "Medicinaal kweker en gebruiker"

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke zaadjes...?

                    somewhere, ik raad je ook lowryder aan, deze is buiten al na een goede 2 maand klaar voor te oogsten! dus als je deze nu al zaaid heb je begin juli al iets, deze brengen in praktijk wel maar 15 gram per plant op.

                    lowryder X AK47 is ook overwegend indica en kost slechts 23,50 euro voor 3 vrouwelijke zaadjes.

                    succes
                    Last edited by janleuri; 19 April 2009, 14:07.

                    Comment


                      #11
                      Re: Welke zaadjes...?

                      Ik heb inderdaad ook een paar lowriders geplant. Dit voor de nood op korte termijn...
                      "Medicinaal kweker en gebruiker"

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke zaadjes...?

                        Leuk ik ga je volgen
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke zaadjes...?

                          hallo

                          ik wil nu nog een zaadje kopen welke zaadje is het best om in augustes te planten

                          Comment


                            #14
                            Re: Welke zaadjes...?

                            Grapjas Asrt
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Welke zaadjes...?

                              White Rhino wordt vaak genoemd; Maar welke soort precies?
                              wietzaadjes.nl verkoopt 3 soorten. De medische zou ik zeggen maar die heeft een lange bloeitiijd en is moeilijker te kweken. (en dat klinkt niet als de Rhino uit deze thread)
                              Wat is het verschil tussen de soorten? Behalve de prijs en groeitijd?

                              weedseedshop.nl omschijft de zaadjes als
                              White Rhino is een krachtige F1 hybride van White Widow en een sterke Noord Amerikaanse indica soort.
                              White Rhino is zeer geschikt voor medicinale doeleinden door zijn hoge THC gehalte.
                              De smaak hash achtig, een goede wiet voor in de waterpijp.
                              De roes is stoned en komt hard aan.
                              Dat van die roes is erg jammer want ik zoek eigenlijk alleen een goede pijnstiller.

                              Kan iemand mij wat extar uitleg geven?
                              Last edited by Jointjedraaien; 8 July 2011, 05:20.

                              Comment

                              Bezig...
                              X