Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pijnstillers VS Wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pijnstillers VS Wiet

    Korting op 420shop
    Pijn stiller wat doen die voor mij?
    Als ik deze zware pijnstillers neem dan word als ware mijn pijn verdooft
    de pijn is er wel maar door het pilleke voel ik het tijdelijk niet.
    Ik krijg ook antidepressiva voor de pijn. De bijwerking van deze medicijnen zijn vaak niet om over te lachen en ik slik maar en neem maar.
    Mijn maag is al over gevoelig geworden en god weet wat ik nog meer kapot aan het maken ben en ik voel het niet door al deze medicijnen

    Mijn lichaam heeft pijn
    ... Dus mijn lichaam verteld me door middel van pijn prikkels dat er iets niet goed is in mijn lichaam.
    Waarschijnlijk geeft mijn lichaam daar ook door aan van stop met wat je bezig bent want ik geef aan door pijnprikkels dat er iets niet goed zit.

    Mijn dokter zegt dus neem die pillen en probeer de dag bij dag te nemen

    Ik vind dit eigenlijk niet kloppen ik denk er namelijk anders over.
    Als je lichaam pijnheeft is er iets mis in je lichaam
    Als je lichaam pijn heeft dan spannen alle spieren zich om de pijn plek zover mogelijk te beschermen de spanning van de spieren die dat continu doen om dat de pijn er wel is maar door de pijnstillers ik niet voel
    dus het probleem word eigenlijk niet op gelost maar uit gesteld.

    Als ik een jointje rook
    Dan ontspannen mijn spieren Das 1
    Door dat ik stoned ben kan ik beter de pijn accepteren en hendelen
    Als mijn spieren ontspannen geef ik ze natuurlijk ook tijd om te genezen
    Als ik pijn kan accepteren dan ben ik al half weg naar geluk volgens mij.
    Oke er zijn ook nadelen het stoned zijn is niet altijd leuke en fijn
    Ik moet het zelf betalen of kweken.
    Soms willen mensen niet met me omgaan en kunne het niet accepteren dat ik in hun ogen drugs gebruik en kweek , zal je zeggen dat zijn geen goede vrienden maar ik snap ze soms wel. Tot nu toe noemen veel mensen het drugs

    Maar ik vraag me af waarom word er zo veel onderzoek gedaan naar Medicatie tegen pijn terwijl het zo dicht bij kan liggen.
    God was never on your side..

    #2
    Re: Pijnstillers VS Wiet

    ik heb ook dat probleem aan de hand dat je vrienden niet meer met je willen omgaan omdat je gebruikt .. dat snap ik nog wel maar als je echt problemen hebt ( ziekte) en dan gebruikt vind ik dat jouw vrienden niet besef hebben .. wat ik hiermee bedoel is drugs is ook morfine pijnstillers etc. dus dat is ook een reden om niet met je om te gaan... dat kan tog niet .als je je er van beter voelt dan gewoone pijnstillers zouden je vrienden dat tog ergens kunnen begrijpen sorry dat ik mss dat wat hard zeg maar zo denk ik erover
    Grtz Green

    Comment


      #3
      Re: Pijnstillers VS Wiet

      Ik heb hetzelfde probleem Sandra, ik heb een tijd aan de tramadol gezeten, maar dit was enkel een verdoving voor de pijn en geen oplossing... ik kon, ondanks het afwezig zijn van de pijn, niet veel meer met de pijnstillers dan zonder. De anti-depressiva die voorgeschreven worden voor pijn, werken normaliter zeer goed voor zenuw-pijnen en zenuwprikkels (meest voorkomende is Amytriptyline) alleen het probleem met chronische pijn is dat dit zelden een echte zenuw-pijn is.

      Sinds de handicap geconstateerd is heb ik een scala van pillen gekregen daar zeg je nog u tegen, ik slik nu nog enkel maagtabletten tegen maagzuur en heb mn jointjes om alle pillen te vervangen.... mensen snappen dit niet, totdat je ze simpelweg een aantal pillen laat zien die je vervangt (in mijn geval 3x 6 pillen p/d) ik heb dankzij mn gebruik een zeer beperkte sociale kring, maar wel een sterke ik zie het meer als een zegen dan een probleem, gelijk van alle bloedzuigers en profiteurs af
      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment


        #4
        Re: Pijnstillers VS Wiet

        Hoi
        Ik denk er zelfde over maar ja ik kan andere mensen hun gedachte niet wissen en voor hun blijven Morfine medicijnen en wiet drugs en dat is fout.
        het is nu eenmaal zo dat mijn man makkelijk een biertje in de middag bij vrienden kan drinken en als ik en jointje op steek ben ik het assootje.
        Ik probeer er mijn eigen niet aan te storen maar leuk is anders.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Pijnstillers VS Wiet

          Dat is ook een feit... je kan nooit met een jointje lopen zonder scheve ogen te krijgen, terwijl je rustig zat met een krat bier op de schouder kan rondlopen....

          Ik rook eigenlijk alleen thuis of in de auto (ja mag niet...lb) bij anderen of buiten doe ik zelden om juist die reden...
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment


            #6
            Re: Pijnstillers VS Wiet

            Sandra als ik jou was gewoon schijt hebben en roken dat spul.
            hoe sneller het geacepteerd gaat worden door jou omgeving.
            laat je niet beinvloeden door je omgeving doe gewoon wat jezelf prettig vindt.
            dat is het belangrijkste want we hebben het wel over je gezondheid en dat is niet niks !

            Comment


              #7
              Re: Pijnstillers VS Wiet

              Ik slik per dag 4 keer Tramadol en 3 Cyambalta antidepressivum voor de pijn(Cyambalta kan ik nog maar 1 keer verhogen) en daarnaast blow ik elke avond 2 jointjes
              Maar leg het maar aan andere uit had zojuist een discussie met mijn man over het blowen hij rookt zelf niet en 1 keer blow ge probeert gelijk groen en ziek.
              Mijn man komt uit een boere dorpje waar blowen drugs is.
              ik leg het hem uit wat wiet voor me doe en wat de medicijnen voor me doen maar in zijn ogen blijft blowen Drugs en de medicijnen daar is hij het ook niet mee eens maar om dat de huisards het voor schrijf zal het wel goed zijn.
              Mijn angst dat ik weer morfine ga krijgen snapt hij wel en dat ik dat voor wil blijven.
              Maar in zijn ogen blijft het drugs en dat is slecht en verslavend.
              Ergens snap ik hem wel hij heeft nooit anders geleerd .
              Maar voro mij blijft het moeilijk ik blijf blowen om dat het mij helpt maar anderen accepteren het niet en dat doe soms heel veel pijn.

              Josa ik weet wat je bedoel en snap je maar schijt aan andere hebben betekend ook eenzaamheid en daar helpt zelfs een joint niet tegen.
              groetjes
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Pijnstillers VS Wiet

                Sandra, Ik heb sinds 1991 last van ME-CVS later heb ik daar ook fibromyalgie bijgekregen.

                Heb inmiddels de halve apotheek voorgeschreven gehad. Medicijnen voor slaapproblemen en pijn. Antidepresivia, omdat dat zou helpen bij de vermoeidheid. Volgens de reumatoloog helpen pijnstillers maar ten dele bij chronische pijn en moet je veel nemen om een hoge spiegel op te bouwen. En daar krijg ik dan weer last van mijn maag van, dus weer een pilletje erbij.

                Ik ben al die zooi zo zat dat ik met wiet ben begonnen, en dat lost een hoop op. Ben nu pracktisch vrij van pijnstillers. Ik slaap weer redelijk dus voel me ook beter. Mij huisarts vind het prima dat ik het met wiet oplost en heeft zelfs een brief geschreven voor de zorgverzekeraar, maar deze komen niet over de brug, dus moet ik het zelf gaan kweken. Mijn vrouw heeft wel haar bedenkingen, over verslaafd worden enzo. Maar ben ik al niet verslaafd aan de pijnstillers, zonder deze pillen functioneer ik ook niet.

                Ik ben wel open in mijn omgeving over dat ik wiet gebruik, en eigenlijk heb ik van niemand negatieve reacties gehad, ze begrijpen het eigenlijk wel. Al die chemische rotzooi sloopt je ook op den duur. Last van je maag en darmen.

                Ik hoop dat de visie over wiet nog eens veranderd en tot die tijd moeten we roeien met de riemen die we hebben.

                Greeds Chris
                "Medicinaal kweker en gebruiker"

                Comment


                  #9
                  Re: Pijnstillers VS Wiet

                  Hoi
                  Ik heb dus ook fybromialgie en vind het super dat je dit schrijf ik voel me er nu minder alleen in staan.
                  En het laat zien dat ik toch deels gelijk heb niet allen ik hbe er baat nij jij hebt zelfde als ik jij hebt er ook baat bij
                  Dankje dat je dit neer zet
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Pijnstillers VS Wiet

                    laat je niet kisten Sandra. Het is pure onwetendheid van je omgeving. Als ze je liever opzij zetten dan dat ze zich er een keer goed in verdiepen zijn ze het vast niet waard. Jammer dat ook je man moeite heeft om het te begrijpen. Als je een goede huisarts hebt kun je hem misschien vragen om een keer met je man te praten. Het mag toch niet zo zijn dat jij jezelf kapot moet maken met al die chemische rotzooi om een vriendenkring te kunnen behouden.
                    Ik zou je graag nog een flink hart onder de riem steken zoals ze dat zeggen. Ik hoop in elk geval dat mensen je leren te accepteren met alles wat er bij hoort. Daar heb je recht op. Sterkte!
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment


                      #11
                      Re: Pijnstillers VS Wiet

                      Hoi
                      Wat lief dankje wel hoor , Ik moet binnen kort weer naar de huisarts en laat hem dan ook een briefje schrijven voor mijn man dat blowen niet slecht voor me is.
                      En anders moet hij zelf er maar eens heen gaan
                      Maar aan de andere kant snap ik hem ook wel en hij belemmert me er niet in hij accepteert wel dat ik rook alleen hij is bang dat ik verslaaft raak ik ben tenslotte wel zijn vrouwtje en hij wil me beschermen.
                      Lief van jullie berichtjes
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Pijnstillers VS Wiet

                        Ik heb zelf wel gekozen voor een verdamper. Ik ben geen roker en zo heb ik geen last van rook en teer. Tevens is het effectiever als roken, je gebruikt veel minder. Als je inhaleert voel je eigenlijk niets, je proeft het alleen. Op deze manier verminder ik de hoeveelheid schadelijke stoffen.

                        Chris
                        "Medicinaal kweker en gebruiker"

                        Comment


                          #13
                          Re: Pijnstillers VS Wiet

                          Oorspronkelijk geplaatst door sandra View Post
                          Maar aan de andere kant snap ik hem ook wel en hij belemmert me er niet in hij accepteert wel dat ik rook alleen hij is bang dat ik verslaaft raak ik ben tenslotte wel zijn vrouwtje en hij wil me beschermen.
                          Goeie kerel die man van jou, hij accepteert je en laat je in je waarde maar toch houd hij een oogje in het zeil

                          Sterkte en blijf jezelf
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: Pijnstillers VS Wiet

                            Inderdaad JD Hij accepteert het maar blijft in de gaten houden dat het niet fout gaat
                            super man heb ik .
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Pijnstillers VS Wiet

                              Hallo
                              Natuurlijk twijfel ik en ben ik bang dat ik
                              verslaaft raak zowel aan medicatie als aan
                              wiet nu heb ik een mail gestuurd aan
                              www.cannabisondercontrole.nl

                              Online hulp bij stoppen met blowen

                              Wil je stoppen met blowen
                              of je gebruik van wiet, hasj of cannabis minderen?
                              Twijfels over je cannabisgebruik?

                              Deze site helpt je verder.
                              Je kunt zelf een cannabistest doen over de risico's van je gebruik.
                              Of je direct aanmelden voor online hulp.
                              Met dit internetprogramma leer je vaardigheden om je cannabisgebruik onder controle te krijgen en te houden.
                              Online hulp wanneer het jou uitkomt.
                              Je krijgt hulp van een persoonlijk begeleider en toegang tot het Cannabis Forum.


                              Ik dacht ik mail hun mijn verhaal en zal is kijken wat hun me aanraden
                              en deze brief steek ik in mn zak
                              en als iemand ooit wat tegen me zegt
                              schuif ik ze dit onder hun neus.
                              En was natuurlijk ook nieuwsgierig naar wat hun me aan raden
                              Deze brief kreeg ik terug.


                              Beste Sandra,

                              Natuurlijk is helemaal niet blowen het beste.
                              Maar er zijn meer mensen die blowen
                              omdat ze er minder pijn door hebben.

                              Het is dus een afweging die je zelf moet maken:
                              als het jou veel oplevert, en als je daardoor niet heel zware medicatie hoeft te nemen,

                              dan is het gewoon een idee het maar te accepteren.
                              Wellicht lukt het je je gebruik terug te brengen naar een shag met wiet?

                              Want dan is het allemaal nog te overzien en zul je ook beduidend minder klachten krijgen als mindere concentratie en een beter geheugen.

                              Wat je ook kunt doen, is even overleggen met je arts.
                              Laat je voorleggen wat eventuele medicatie voor je kan doen en wat dan de nadelen daarvan zijn.

                              Dan pas kun je een goed overwogen besluit nemen.

                              Maar eerlijk: als jij beduidend minder pijn hebt en terug kunt naar een blowtje per dag, dan zou ik daar zelf, denk ik, voor kiezen.
                              Medische cannabis is er niet voor niks en veel mensen hebben er baat bij.

                              Ik wens je succes..

                              Met vriendelijke groet,


                              Tis wel duidelijk nu voor me, medische wiet is eigen kweek voor mij, beter dan de shit van de apotheek
                              Dus ik blijf lekker roken en maak me niet druk meer althans dat probeer ik

                              groetjes






                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X