Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slaapstoornis en cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Slaapstoornis en cannabis

    Korting op 420shop
    SlaapstoornissenSlaapmedicatieInteracties
    Last edited by monty; 5 August 2009, 10:56.

    #2
    Re: Slaapstoornis en cannabis

    Ik heb een tijdje temazepam gebruikt, daar ging ik van hallucineren. Kan zijn door de combinatie met anti depressiva's die ik kreeg. (citalopram)

    Beide medicijnen vervang ik liever door een jointje. Werkt voor mij beter, zeker als slaapmedicatie.

    Heb het ook een tijdje samen gebruikt toen de medicatie niet aansloeg, en dubbele dosering enzo, maar ik kon altijd pas slapen als ik dat ene jointje had gerookt.

    Comment


      #3
      Re: Slaapstoornis en cannabis

      Werkt bij mij ook prima als slaapmiddel,alle pammetjes de vuilnisbak in!
      Zoals ik hoor zal het ook op proef als anti-depressiva gegeven worden,
      Ben benieuwd,ga het proberen,heb alle zooi inmiddels(na 7!!!! verschillende anti-depressiva in 2 jaar)de vuilnisbak in gemikt..
      Tnx weer monty voor de info.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #4
        Re: Slaapstoornis en cannabis

        Zelf heb ik al een ritme van 23 jaar lang van opstaan om 5.30 uur.
        Als je om middernacht nog niet de slaap kunt vatten, krijg je in de loop van de week problemen. Een biertje meer kan helpen, maar kom je jezelf weer tegen..

        Mijn ervaring van een jointje in het voorportaal van de nacht; een goede nachtrust.
        Pammetjes heb ik ook al 2 jaar geprobeerd voor een bepaalde periode, met name tijdens de winter, en ben er niet zo weg van.
        Slapen tijdens de dag, suf, je bent toch "ziek" thuis btw dus geen werkstress, met als gevolg 's nachts een beroerde nacht en volgende morgen weer brak.
        Dus als slaapmiddel een goed medicijn, mijn nederige mening dus.. beter als die pillen!

        vale.

        Comment


          #5
          Re: Slaapstoornis en cannabis

          Ik heb net als Daggeroth ook een tijdje temazepam gebruikt, waanbeelden kreeg ik er niet van, maar ik werd wel heel melig en kreeg een dood gevoel in mijn benen.
          Ik ben ermee gestopt als slaapmiddel vanwege de gewenning die zeer snel optreedt.

          Comment


            #6
            Re: Slaapstoornis en cannabis

            ik heb vandaag van de dokter een recept voor mediwiet gekregen voor mijn slaapproblemen.
            ik slaap al mijn hele leven heel slecht. ik heb ook al die troep die de dokter mij had voorschreven al geprobeerd, maar dat werkte vaak maar voor een poosje of helemaal niet.
            vandaag was ik maar gewoon naar de dokter gegaan met mijn idee, ik rook zelf zoiezo altijd al een jointje voor het slapen gaan, maar heb het idee dat ik toch meer behoefte heb aan wat betere kwaliteit.
            de dokter was het eigenlijk niet echt met me eens. ik had het idee dat hij me niet echt serieus nam.
            toch heeft hij mij een recept meegegeven.
            Mijn slaapprobleem komt vooral door mijn adhd, ik denk veel te veel waardoor mijn hersenen snachts niet op "stand by" willen als ik moet gaan slapen. meestal slaap ik pas rond 3 uur en soms later.

            van de mediwiet ga ik thee zetten. Dat is niet hoe ik normaal mijn wiet consumeer, maar omdat er bij roken een heleboel verloren gaat vind ik het zonde om het in een jointje te stoppen.
            Binnenkort maar eventjes kijken of het me bevalt, en ik post nog wel een keer een berichtje om te laten weten wat mijn ervaringen zijn.

            Grts,
            Radicalsmoker.
            Last edited by radicalsmoker; 11 January 2011, 19:12. Reden: te veel "ik"
            "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

            Comment


              #7
              Re: Slaapstoornis en cannabis

              Bronnotatie zou altijd handig zijn bij zo'n artikels

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Slaapstoornis en cannabis

                  Pammetjes zijn ouderwetse uitschakelaars. Beter van afblijven.

                  Fluoxetine, fluvoxetine of trazodonhydrochloride zijn ook niet fijn, maar laten je geen dagdelen (of meer) vergeten.
                  Vooral de laatste geeft goede nachtrust, zonder te versuffen.

                  Grtz, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10
                    Re: Slaapstoornis en cannabis

                    van de mediwiet ga ik thee zetten. Dat is niet hoe ik normaal mijn wiet consumeer, maar omdat er bij roken een heleboel verloren gaat vind ik het zonde om het in een jointje te stoppen.
                    Binnenkort maar eventjes kijken of het me bevalt, en ik post nog wel een keer een berichtje om te laten weten wat mijn ervaringen zijn.

                    Comment


                      #11
                      Re: Slaapstoornis en cannabis

                      Hoi

                      ik heb ook adhd en dus de zeer herkenbare slaap problemen en geen rust in hooft.
                      Tof dat je medicinale cannabis mag gaan proberen en vind slim dat je het via thee wil gaan gebruiken
                      zo gebruik je juist alle stoffen die je nodig hebt vergeet niet er een klein klontje boter of melk bij te doen.
                      De medicinale cannabis werk juist heel goed op de thee manier.
                      Zou je hier en verslagje van willen maken van hoe je het ervaar die thee en of je kan slapen en of je dromen hebt?
                      Ik voelde me altijd schuldig bij de gedachte moet ik nu ook al aan de medicinale cannabis het is toch niet zo erg met me maar als ik nu zo jou verhaal lees
                      dan ga ik er toch ook aan denken , het blowen/verdampen doe ik al maar voor het slapen en eten zou het wel fijn zijn als ik beste cannabis daar voor zou hebben.

                      Groetjes Bella
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Slaapstoornis en cannabis

                        ik woon in nederland.

                        ik had daar ook al over na gedacht, maar ik kan niet te veel geld uitgeven, en ik weet niet of ik een dure verdamper nodig heb of dat ik gewoon een goedkope kan kopen, ik heb al wel wat webshops bekeken voor vaporizors.
                        mijn dokter heeft mij weinig informatie gegeven omdat hij het er eigenlijk niet mee eens was. ik moest zelf met een idee komen om het in te nemen.
                        toen heeft hij 1 gram per liter voorgeschreven, elke avond een kopje. Hij heeft er niet bij gezegt welke soort, maar ik hoop dat ze me daar bij de apotheek mee kunnen helpen.

                        Grtz
                        Radicalsmoker
                        "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

                        Comment


                          #13
                          Re: Slaapstoornis en cannabis

                          1Gram perliter is goed ben benieuwd maar je zal bij de apotheek toch ook moeten betalen voor je cannabis.
                          Kan je is laten weten hoeveel je moest betalen?

                          gr Bella
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Slaapstoornis en cannabis

                            hallo,

                            ik kom net terug van de apotheek, ik heb 5 gram bedrocan meegekregen. het word niet door mijn zorgverzekering vergoed dus vandaar dat het me 49,67 euro heeft gekost.
                            ik ben wel van plan om te zoeken naar een zorgverzekering die het wel vergoed, waarschijnlijk kost me zo'n verzekering dan ook weer extra en maakt het weinig verschil.
                            als deze soort werkt lijkt het me ook wel wat om een soortgelijke plant te gaan verbouwen. en als dat dan ook werkt hoef ik er ook niks meer voor te betalen.
                            ik heb voor mijn werkstuk over mediwiet ook foto's gemaakt. niet super interresant, maar ik wou ze toch nog even delen.

                            bedrocan.jpgDSCF0732.jpg

                            Grtz
                            Radicalsmoker
                            "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

                            Comment


                              #15
                              Re: Slaapstoornis en cannabis

                              O leuk plats je je werkstuk ook hier ?
                              groetjes bella
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X