Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang blijf thc in je bloed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang blijf thc in je bloed?

    Korting op 420shop
    Met de gebruikelijke tests kan 0,5 nanogram per milliliter (ng/ml) THC en 0,5 ng/ml van zijn bestanddeel THC-COOH gedetecteerd worden in het bloed.

    De tijd die nodig is om onder de detectiegrens te komen na consumptie varieert heel erg, zelfs al werd dezelfde hoeveelheid THC opgenomen.
    Na het roken van een laaggedoseerde cannabissigaret (ongeveer 16 mg THC) werd de detectiegrens na gemiddeld 7,2 uren bereikt (tussen 3 tot 12 uren), en na een hooggedoseerde sigaret (ongeveer 34 mg THC) werd de grens van 0,5 ng/ml THC in het bloed binnen gemiddeld 12,5 uur bereikt (tussen 6 en 27 uren).

    Het bestanddeel THC-COOH was voor veel langere tijd detecteerbaar, gemiddeld drie dagen (tussen 2 en 7 dagen) na de lage dosis en gemiddeld 6,3 dagen (tussen 3 en 7 dagen) na het roken van de hooggedoseerde sigaret.
    De halveringstijd van de concentratie aan THC-bestanddelen in het bloed is groter dan de halveringstijd van THC zelf. THC-COOH kan bij regelmatig gebruik enkele weken in het bloed aanwijsbaar blijven.



    Naar: Grotenhermen F. Pharmacokinetics and pharmacodynamics of cannabinoids. Clin Pharmacokin 2002, in druk.


    Link:http://www.cannabis-med.org/index.ph...t&id=95&lng=nl
    God was never on your side..

    #2
    Re: Hoe lang blijf thc in je bloed?

    tot 6 weken aantoonbaar via urine test, na intensiefgebruik.

    ik ben een uitzondering, bij mij duurt het 10 weken
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Re: Hoe lang blijf thc in je bloed?

      in je haar kunnen ze het zelfs tot 90 dagen terug vinden.

      Comment


        #4
        Re: Hoe lang blijf thc in je bloed?

        Volgens mij bestaan hier verschillende bronnen over.. Na gebruik in je adem - enkele uren. In je bloed; 3 tot 4 weken (heb ik dan gelezen).
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Hoe lang blijf thc in je bloed?

            klopt ,bij dagelijks gebruik kan je het na drie weken nog in je bloed zien
            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

            Comment

            Bezig...
            X