Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet help en stilt pijn zoals morfine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet help en stilt pijn zoals morfine

    Korting op 420shop
    Wiet Helpt en stilt pijn zoals morfine





    THC), zijn pijnstillende werking uitoefent door aan te grijpen op een centrum in de hersenen waarop ook pijnstillende opiaten zoals morfine inwerken (Nature van 24 september).

    Het bewuste centrum, de RVM (rostro-ventromediale medulla), ligt in de hersenstam en speelt een belangrijke rol in de waarneming, maar ook bij de onderdrukking van pijnsignalen van elders uit het lichaam.


    De Amerikaanse onderzoekers hebben nu experimenteel aangetoond dat ook THC zo'n effect bewerkstelligt.

    In plaats van zich te binden aan de opiaatreceptoren in de RVM, werkt THC in op de 'cannabis-receptoren' (CB1) in dit gebied, met eveneens een verhoging van de pijndrempel tot gevolg.
    Volgens de onderzoekers biedt het eigen farmacologische werkingsprincipe van THC nieuwe mogelijkheden in de pijnbehandeling.

    Terwijl opiaten misselijkheid kunnen veroorzaken en de ademhaling kunnen onderdrukken,


    gepikt: http://www.volkskrant.nl/archief_gra..._zoals_morfine
    God was never on your side..

    #2
    bron

    Bekend is dat CBD de chemische voorloper is van THC, terwijl CBN als afbraakproduct van THC wordt beschouwd. THC en CBN staan bekend als psychoactief, waarbij THC vele malen actiever is dan CBN. CBD staat niet bekend als psychoactief, maar heeft een pijnstillende en rustgevend effect.Hoge CBD concentraties verlagen en vertragen het 'high' effect van THC. Hierdoor ontstaat een milder effect dat langer aanhoudt. Wanneer CBD in lage concentraties aanwezig is wordt het THC effect juist beter. CBN heeft dit effect ook. Verder staat CBN bekend om zijn oogboldruk verlagende en anti-epileptische werking. THC kent deze werkingen ook, maar heeft daarnaast ook een braakprikkelverminderende, eetlustbevorderende en bloeddrukverlagende werking.

    Comment


      #3
      Re: Wiet help en stilt pijn zoals morfine

      ik deel die mening uit eigen ervaring ,door veel blowen kan ik zware pijnstillers die shadelijk zijn achterwege laten
      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

      Comment


        #4
        Last edited by 3cpio; 15 October 2009, 22:30.

        Comment


          #5
          Re: Wiet help en stilt pijn zoals morfine

          ik heb ooit ergens opgevangen ,dat een ned teler in zwitserland een medische door de overheid gesponsored kwekerij heeft staan , kan iemand regio ijzendijke dat bevestigen? ik weet dat uit goede bron ga effe research doen op google!
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #6
            Re: Wiet help en stilt pijn zoals morfine

            mooie informatie medische sector is jou toegekend he

            Comment


              #7
              Re: Wiet help en stilt pijn zoals morfine

              Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
              mooie informatie medische sector is jou toegekend he
              t'ja jammer er geen soort bestaat die mij geneest
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #8
                Re: Wiet help en stilt pijn zoals morfine

                Wat is genezen denk dat je al een eind op weg ben.
                Sterkte
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet help en stilt pijn zoals morfine

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Wat is genezen denk dat je al een eind op weg ben.
                  Sterkte
                  ik leef als geen ander ,denk positief ,en zo strompel je van de ene dag naar de andere,ziek zijn en je er psyhisch bovenop houden is de boodschap,er bestaan voor mij therapieen maar die zijn niet aangeslagen,neemt niet weg ik met volle teugen van t'leven geniet en van mijn kinderen god schept den dag en moeder de soepe zeggen ze alhier groeten l@tin
                  `
                  PS zal nog wel blijven kweekverslagen spammen hihi de komende jaren ,ben nogal een vechter maar langer dan tien jaar zit er niet meer op!dit is het eerste forum waar ik iets op zet ,ligt niet in mijn aard ,maar ik dacht bij mezelf ,je hebt je kennis ook deels een ie te danken dus waarom niet op dit fijne forum!!
                  Last edited by latindos; 3 November 2009, 22:31.
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet help en stilt pijn zoals morfine

                    Geloof pas als je weet wat ziek zijn is Leer je wat echt leven is...
                    Ziek zijn kan ook een geschenk zijn ook al voeld dat vaak niet zo.
                    We blijven nog jaren van jou genieten hier
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet help en stilt pijn zoals morfine

                      thx bella daar geloof ik ook zelf in groetjes l@tin
                      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet help en stilt pijn zoals morfine

                        Vind knap dat je zo positief blijf , wij leven tegen woordig met de dag en plannen nooit meer dan 2 weken voor uit en weet je wat ik geniet van elke dag zelfs als het een mindere dag is
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...
                        X