Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Melatonine als je niet kan slapen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Melatonine als je niet kan slapen

    Korting op 420shop
    Melatonine
    Melatonine is een natuurlijke stof die positieve effecten heeft op het in- en doorslapen, het hart- en de bloedvaten, tijdens de overgang, tegen veroudering en vele andere processen. Op melatonine.nl vindt u uitgebreide informatie over de werking van melatonine. Daarnaast bieden wij 500 Melatonine tabletten voor € 8.95 euro. Met de huidige aanbieding zijn wij de goedkoopste van Nederland.


    Melatonine in het kort
    Melatonine is een stof welke wordt gemaakt door de pijnappelklier (zie onderstaand plaatje). Deze stof kan veel voordelen bieden voor de gezondheid van de mens, zoals uit deze site wel zal blijken. De stof wordt tegenwoordig door zeer veel mensen gebruikt als een natuurlijke ondersteuning voor een gezonde nachtrust. Daarnaast heeft deze stof nog een heleboel voordelen met betrekking tot gezondheid. Melatonine is onder andere een anti-oxidant en ondersteunt het immuunsysteem.

    Bij een normaal slaapritme wordt er bij het invallen van de avond als het donker wordt, een puls melatonine afgegeven. Deze zorgt ervoor dat je slaperig wordt en daardoor volgt er eigenlijk een natuurlijk proces tot inslapen als we naar bed gaan. Door kunstlicht, laat opblijven, TV kijken en wisselende slaaptijden kan dit proces minder goed werken waardoor het inslapen niet optimaal is. Het nemen van een tablet melatonine net voor het slapen gaan, kan dan helpen voor een goede nachtrust.

    De dosering waarbij de verschillende effecten van melatonine tot uiting komen varieert per persoon. Melatonine wordt in lage en hoge doseringen verkocht. In Nederland worden doseringen van 0.1 mg verkocht. Om alle effecten van melatonine te benutten kan het nodig zijn meer dan 1 tablet van 0.1 mg te nemen.
    Het orgaan waar melatonine gemaakt wordt: de pijnappelklier

    Precies in het midden van de hersenen zit een orgaan, die de stof melatonine natuurlijk aanmaakt. De pijnappelklier (of epifyse) vervult een uitermate belangrijke rol in het lichaam, bleek achteraf. Vroeger dacht men dat het een rudimentair orgaan was (een overbodig orgaan net als de blinde darm), maar dat is nu wel anders. Door de ontdekking van de aanmaak van de stof melatonine in dit orgaan (en wat deze stof allemaal betekent voor het lichaam) is algemeen geaccepteerd dat dit orgaan een zeer belangrijke functie in het lichaam vervuld.



    Ik zelf had moeite met in slaap komen en gebruik nu 3 dagen melatonine .

    Ik slik rond half 9 3 tabletjes om dat ik oko ritalin gebruik normaal gebruik je er 1 en rond 22.00 word ik lui en krijg ik echt slaap.
    ik ga dan naar ben en mum van tijd slaap ik als een roosje



    Groetjes


    Bron:
    http://www.melatonine.nl/
    God was never on your side..

    #2
    Re: Melatonine als je niet kan slapen

    wat ook erg goed helpt bij slaap problemen is het natuurlijke voedings supplement L Tryptophaan. zelf gebruikte ik dit voor ik aan de wiet begon dit ook en heb er erg goeie resultaten mee.

    naast het slapen werkt het ook erg goed tegen de dip die je krijgt na het gebruik van xtc ( maar dat even off the record )

    Comment


      #3
      Re: Melatonine als je niet kan slapen

      ik kreeg ze verzekerd?
      dus even na vragen bel!
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Melatonine als je niet kan slapen

        tja....ben ik goed mee bella.
        heb ik weer.....zal dus niet echt werken bij mij...ach ja............
        niets aan te doen
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #5
          Re: Melatonine als je niet kan slapen

          Ik neem er 2 's avonds, mijn oudste dochter nu nog 1, maar wordt opgebouwd.
          Wordt niet vergoed door het ziekenfonds, dus van de drogist gehaald.
          Veel goedkoper btw.

          vale.

          Comment

          Bezig...
          X