Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

effe hulp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    effe hulp

    Korting op 420shop
    Hoi medegrowers en members , kan iemand nu duidekijkheid scheppen ,over het medicinale gebruik in nederland ,wat daar gaat mee gebeuren......ik vrees door de hardere en agresievere aanpak op huidig ogenblik door politie en justitie dit ook op de helling komt te staan,vraag twee is ,dien ik een nederlands attest te hebben als ik een bezoek breng aan een nederlandse coffeeshop en teld mijn belgische doktersverklaring op eed als bewijs voor bezit en aankoop in nederland en hun politiediensten?groeten L@tin!
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    #2
    Re: effe hulp

    Het enige wat ik weet dat cannabis wel onder de Schengenverklaring valt indien voor medicinaal gebruik.
    Misschien kun je daar wat mee???

    Comment


      #3
      Re: effe hulp

      okay thx Vale! effe navragen bij advocaat
      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

      Comment


        #4
        Re: effe hulp

        Als je via de dokter toestemming hebt voor cannabis gebruik dan kan hij je dat ook via de apotheek laten halen en hoef je niet naar de shop lijkt me.
        Ik zal wel is gaan rondkijken hoe het in elkaar steekt
        groetjes
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: effe hulp

          okay bella alle info is welkom thx
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #6
            Re: effe hulp

            Medicinale cannabis in het buitenlandSchengenlanden
            ()
            heeft hij hiervoor een verklaring van de Inspectie voor de Gezondheidszorg
            nodig.
            Het aanvraagformulier voor de verklaring is te vinden
            op de website van de Inspectie voor de Gezondheidszorg (www.igz.nl).
            Als hij cannabis naar een ander land dan een Schengenland mee wil
            nemen, moet hij daar eerst toestemming voor vragen bij de ambassade
            of het consulaat van het desbetreffende land.
            Dit moet tijdig geregeld worden.

            Voor zover ik hier uit haal heb je dus eigenlijk een geschenen verklaring nodig.




            Schengenverklaringen




            Voor reizen naar een Schengenland
            Als hij naar een Schengenland reist kan de Inspectie voor de Gezondheidszorg een zogenoemde Schengenverklaring verstrekken.
            De Schengenverklaring is geldig voor een periode van maximaal 30 aaneengesloten dagen. Bij een reis van meer dan 30 dagen moet hij twee Schengenverklaringen invullen waarbij de data op elkaar aansluiten.

            Houdt rekening met de behandeltijd.


            Voor reizen buiten het Schengengebied
            Als hij reist naar een land dat niet tot de Schengenlanden behoort, dan moet hij contact opnemen met de ambassade of het consulaat
            Met een artsenverklaring kan hij toestemming vragen aan de ambassade of het consulaat om de medicinale cannabis mee te nemen.

            Houdt rekening met de behandeltijd.
            van dat land.

            WAARSCHUWING:Bron http://www.cannabisbureau.nl/Medicin...nverklaringen/


            Stukje verder gelezen en las ook weer dat dit niet rechts geldig is want je voert cannabis een ander land in. Pfffff
            Waarom vraag jij nou dokter niet is om info en deel die met ons hahahah
            Last edited by belladonna; 4 December 2009, 10:48.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: effe hulp

              zal ik doen bella! toch bedankt dat je moeite hebt gedaan!
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #8
                Re: effe hulp

                Graag gedaan vragen staat vrij hier en zo leren we er allemaal wat van
                groetjes
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: effe hulp

                  Ja sorry dat ik wat oude topics aansnijd, maar als je ziet wat we op deze manier als medicinaal gebruiker kunnen toevoegen aan de legalisatie van softdrugs verkeer binnen Europa, dan wordt ik wel vrolijk.

                  Voortaan vraag ik een smokkelvergunning aan als ik naar het buitenland ga. Dat moeten we zo veel mogelijk gaan doen, zodat ze er helemaal gestoord van worden in de toekomst.

                  Comment


                    #10
                    Re: effe hulp

                    Ik ga solliciteren voor Smokkelaar
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: effe hulp

                      ik heb zin om eens een kortgeding in te spannen tegen de belgische staat ,ik heb al jaren een voorschrift voor chronisch gebruik van cannabis ,doch tot op heden nergens te vinden in belgie,maar aangezien rechtbanken zoveel achterstand hebben zal het wel zijn tijd duren....................................
                      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                      Comment

                      Bezig...
                      X