Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis olie mijn ervaring

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis olie mijn ervaring

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal

    Dit weekend heb ik een proef monstertje van de Wiet olie van
    Wernard Bruining mogen ontvangen.(dankje nog maals)
    Nu ben ik ik en Add gevalletje en heb heel erg moeite met nieuwe dingen in mijn leven zo dus ok met de olie.
    Ik wil het heel graag proberen maar zit zo vast aan mijn jointje.
    Elke dag had ik wel en exxuus om het gewoon bij mijn oude vertrouwde Jointje tehouden.
    Tot Zondag avond ik zat er even door en dacht wat ik neem gewoon een druppel.
    Druppel onder mijn tong gedaan en vond het gelijk een vieze smaak , ik liep van uit de keuken naar de huiskamer en plofte op de bank.
    Mijn man zei het lijkt wel of je een hele plant hebt op gegeten zo ruikte ik uit mijn mond naar cannabis
    Het eerste wat ik voelde was al na een minuutje dat het voelde als of mijn tong werd verdooft vreemd gevoel maar ging goed.
    Vervolgens leek het als of ik ineens mega erg stond was mijn oogjes vielen langzaam dicht en ik voelde een lekkere roes op komen.
    Ik heb me er even aan over gegeven en toen maar weer mijn oogjes open gedaan en tv gekeken.
    Ik merkte wel dat heel mijn lichaam warm werd en kon makkelijk op de bank blijven liggen.
    Ik ervaarde het wel als beetje op en neer gaan van het gevoel soms voelde me ik me behoorlijk ver weg en dan even weer wat minder.
    Dit duurde zo kleine 2 uur en toen was het uit gewerkt en merkte ik er niks meer van.
    Weer uurtje later stak ik mijn oude vertrouwde jointje aan wel minder er in gedaan maar tjong wat kwam die binnen zeg heerlijk.
    Gisteren avond heb ik voor ik ging slapen boven nog een druppel Olie genomen en ben in bed gaan liggen.
    Resultaat ik werd vanmorgen om 12 uur wakker normaal altijd rond 9 uur
    Voel me heerlijk uit geslapen en kan de wereld weer aan.

    Ik vind de olie fijn ik ga 1 deze dagen het nog en keer proberen.

    Lees hier hoe jij zelf cannabis olie maakt


    In contact komen met Wernard Bruining

    Heb jij ook een erv met Cannabis olie en wil je die met ons delen graag

    Groetjes Belladonna
    Last edited by Jointjedraaien; 11 September 2010, 02:35.
    God was never on your side..

    #2
    Aan Wernard, 2-12

    De eagle has landed J

    Dag 1

    Gisteren even met een vriend je werk beoordeeld. Ik heb voor het eerst in maanden een normale nachtrust genoten. Op de plaatsen waar ik al maanden pijntjes heb (linker schouder en rechter onderrug) voel ik een comfortabele, ondersteunende warmte. Alsof het heelt. Erg prettig.



    De high is erg prettig en duidelijk van een zeer zuivere aard. Ik merk geen onprettige onbalans tussen een fysieke en een psychische high. Mijn lichaam is ontspannen en ik doe alles alsof het zo hoort; met een bepaalde rust die ik anders niet voel. Het is een goed recept/ras dat je gebruikt. Zijn de eigenschappen van elke soort wiet direct over te dragen op elke bereiding van THC-olie?

    J

    Sowieso wil ik dit zelf gaan kunnen maken. Hartelijk bedankt en ik zie je over een paar weken.

    Een groet van van der Buis


    Dag 2

    Ik merk dat ik gretig ben. Mede door het feit dat juist spanningen een deel zijn van mijn problematiek, heb ik de behoefte te compenseren. Dit lukt bijzonder goed.





    Dag 4

    De bovengrens. Dat is je verzoek. Ik ben er nog niet achter. Heb het wel geprobeerd. Die 10x oplossing is dus bijna leeg. Net genoeg voor de ondergrens vermoed ik. JJ





    Tabak begint ook heel lastig te worden en de wijntjes nemen af in aantal.



    Dag 6

    Om de tuin geleid

    J

    Dag 7












    Dag 10

    Zo even een paar dagen vrij genomen.


    J Kijk! Dat zijn nog eens resultaten. Geruime tijd heb ik lopen rommelen met allerlei smeersels, maar een kloddertje THC op regelmatige basis, blijkt verreweg het meest succesvol.


    Comment


      #3
      Re: Cannabis olie mijn ervaring

      Waarom skunk en geen doubelfun?
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Cannabis olie mijn ervaring

        Ik heb die zaden nog niet en ik ben aan het oefenen Belladonna. Blowen kan ik als geen ander, maar kweken moet ik nog leren.
        En ik heb daar ook heel erg veel zin in. Zoals het er nu voor staat wil ik over een aantal jaren een biologische mediwiet plantage.
        Alleen de wet nog. Hoeft niet heel lang te duren denk ik.

        Comment


          #5
          Re: Cannabis olie mijn ervaring

          Halloa een Plantage phoe hey
          Oefenen is heel belangrijk een goed mediwietje kweken kan je zo moeilijk en makkelijk maken als je zelf wild.
          Makkelijkste gewoon buiten aarde water en zon.
          Binnen komt er net wat meer bij kijken maar dat kan ook redelijk makkelijk..
          Wat een leuk beginner tje is een autoflower die is ook in 2 maanden als klaar en zo schatiig
          Pas je op Hard lopers zijn dood lopers.

          Suc6 er is niks zo mooi als uit een zaatje je eigen medicijn te kweken en je geniet er ook nog van
          God was never on your side..

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Cannabis olie mijn ervaring

              Die ruimte als je die heb Vertel je het mij dan ook
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Cannabis olie mijn ervaring

                Nou meneer van der Buis, ik heb met groot genot je verslag gelezen. Je leest de vreugde ervan af, ga zo door!!

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis olie mijn ervaring

                  Dank je vale. Ik zit in een bepaalde fase zullen we maar zeggen.

                  Comment


                    #10
                    Last edited by 3cpio; 11 January 2010, 15:09.

                    Comment


                      #11
                      Re: Cannabis olie mijn ervaring

                      Super om te lezen dit 3cpio!

                      Lekker blijven druppelen en ik wens jullie nog heel veel jaren samen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Cannabis olie mijn ervaring

                        Dankje mijnheer van der Buis.


                        Vandaag was de uitslag weer goed gelukkig, tumorwaarde is 6! Tussen de nul en 20 is normaal voor deze tumormarker een eiwit wat ca125 heet.
                        Wat heel uitzonderlijk is bij deze vorm van kanker!

                        Comment


                          #13
                          Re: Cannabis olie mijn ervaring

                          Hallo ik heb een vraagje.. ik heb van wernard olie gekregen voor mn migraine ik heb
                          net een druppel gepakt maar voel helemaal niks geen high of stoned komt dat omdat
                          ik normaal ook goeie wiet rook ? en ik heb de 10x verdunning wat ik denk dat mischien
                          een foutje van wernard is want ik heb verteld dat ik jointjes rook en erge migraine heb
                          maar jullie hebben wat meer ervaring ermee dus zou eerst jullie mening willen horen

                          edit: of zou ik het niet hoeven te voelen voor zn geneeskrachtige werking ? wernard
                          adviseerde me om elke dag preventief te pakken ook als ik geen migraine heb
                          begin er vandaag mee
                          Last edited by AmnesiaMaikel; 12 January 2010, 19:00.

                          Comment


                            #14
                            Re: Cannabis olie mijn ervaring

                            Je hoef niks te voelen je moet de pijn een stapje voor zijn
                            Pijn is een registratie in je hersen nu ga je de pijn een stapje voor zijn soort van muurtje opbouwen waar de pijn niet door heen kan komen.
                            Tot dat pijn punt verdwijnt.

                            Probeer het eerst een paardagen en vertel hem jou zorgen hij staat voor je klaar om je te helpen en je dit soort dingen uit te leggen.

                            Maak je niet druk ontspan je en ga lekker zo je bed in

                            Suc6 Bella
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Cannabis olie mijn ervaring

                              Inderdaad. Ik kan dit alleen maar beamen. Hoe minder ik nam, hoe beter ik ging. Nu zijn een paar druppels voldoende.

                              Comment

                              Bezig...
                              X