Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

    Korting op 420shop
    Heey mede smokers

    ik ga een verslagje bijhouden van mijn 4 plantjes namelijk:

    1x super kush
    3x easyryder

    deze staat onder een 250 watt hps lamp
    de super kush heb ik al voorgergroeid 3 maanden lang onder de spaarlampen en staat nu 1 week in de bloei onder de hps hij groeide echt mega sloom vandaar dat hij zolang gegroeit heeft.

    De temp is met lamp aan 29 graden met lamp uit 26 graden.
    PH is 6,5

    ik voed met bn grond supermix npk5-2-4
    en voor de bloei gebruik ik p-k 13+14

    De easyryder zaadjes zijn ontkiemd en heb ik onder het zand gestoken nu nog wachten tot ze boven komen.

    hier wat fotootjes van de super kush plant

    3 maanden in 4 plaatjes

    nu heb ik wat vraagjes:

    De transormator die aangesloten zit op de 250 watt hps wordt echt heet ongeveer 80 graden is dit normaal? of is dit te warm?

    De lampen staan aan van 12 smiddags tot 12 snachts, dit wil ik veranderen.
    Ik wil dat ze aanstaan van 12 uur snachts tot 12 uur smiddags tegenovergestelde dus.
    Kan dit nog? of gaat de plant dan stressen? ik wil dit doen omdat ik liever thuis ben als de lampen aanstaan..

    Ik hoor graag wat feedback van jullie!

    groetee
    Attached Files

    #2
    Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

    beste,..........
    Allereerst leuk weer een nieuw verslagje......
    mijn mededeling op bovenstaande post:
    -3 maanden voorgroei idd. ziet er iel uit als ik eerlijk mag zijn....
    -temperatuur is pe4fect kan niet beter he.....
    -ph zou ik op 6,1 zetten.....is een gemiddelde van te hoog en te laag....
    -Hou het rustig met bij voeden AUB.....

    Wat word er bedoeld met transformater......heb je niet zo'n ballast??
    Je kan wel de uren in tijd veranderd laat bijvoorbeeld de lamp eens 24 uur aan.... dus in plaats van dat de lamp uit gaat zou je willen dat ie aangaat....nou....24 uur aanzetten eenmalig...lol.......kan wel..............
    verder veel plezier voor de rest......komt wel goed denk ik zo.......gfreets Kweker
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      #3
      Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

      ja is erg iel idd daarom ik hield het niet meer en ben paar dagen terug na de growshop gesjeest voor een hps, het verschil is enorm dit kan je never nooit niet met spaarlampen nabootsen, geur is na 3 dagen veeeel sterker geworden, veel okselhaartjes en knopjes komen tevoorschijn en groeit als een gek, de gehele kamer en halve overloop is verlicht als de kast openstaat.

      maar dus nu ff de lamp uitzetten en dan om 12 uur snachts weer aanlaten gaan tot 12 smiddags en dan dit ritme aanhouden kan geen kwaad voor de plant? 24 uur aan doe ik liever niet want ik ben zelf niet thuis.

      ik weet niet wat een ballast is ik heb het zelf ook niet aangelegt, snap daar echt niks van.

      maar het apparaat wat ik bedoel zie je op het plaatje

      Thanks voor de eerst reactie

      mazzels
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

        Succes maatje

        Comment


          #5
          Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

          nja ik heb de lamp verzet hij gaat nu aan van 12 snachts tot 12 smiddags

          voor de mensen die niet weten hoe een plant hierop reageert houd het in de gaten over 1 weekje weet ik of de plant zich nog goed voelt.

          enne thanks bodahir ik denk dat het helemaal gaat lukken.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

              oke mooi hij staat op een grill rooster zoals je ziet op het plaatje staat wel goed dus.

              hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken.
              thanks voor je reply

              greets

              Comment


                #8
                Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

                alle 3 de zaadjes zijn uitgekomen

                eentje ziet er heel mooi uit! eentje heeft een witte punt op een van zun lobjes en eentje is helemaal lelijk geel geen groen te zien, wat kan dat zijn? blaadjes zijn totaal niet verschrompeld o.i.d

                fotos morgen

                Greets

                Comment


                  #9
                  Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

                  zooo de super kus staat nu al 12 dagen in de bloei en begint mooie toppen te vormen, dat schriele plantje is erg hard gegroeid in 12 dagen.

                  de easyryders hebben hun weg ook naar buiten gevonden
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

                    Hey Jeffrey, dat ziet er toch nog wel goed uit he, die grote plant... ondanks dat die 3 maanden heeft voorgegroeid, haha
                    En je kleine spruiten zien er ook goed uit... ze staan in hetzelfde hokje als je super kush? zorg er dan voor dat ze niet te ver van het licht gereikt staan, dan krijg je weer van die ge-strech-te planten. Het is wel weer goed als de lamp in het begin iets verder staat dan normaal, want dan zoekt de plant zelf het juiste spectrum. Ik weet niet precies wat de afstand van een 250w hps is, omdat ik ze nooit gebruik, maar dat weten andere mensen hier wel...
                    Succes maat!

                    Bodahir

                    Comment


                      #11
                      Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

                      Heey,

                      ja ze staan in hetzelfde hokie en ze gaan goed heel goed het eerste 5 vingerige blad is gearriveerd op de easyryders en er komen ook al wat zijvertakkingen

                      Alleen de super kush wordt te groot veel te groot is nu 1,20 meter en vanmorgen zag ik dat 2 van de 3 hoofdtoppen de lamp heeft geraakt de witte haartjes zijn weggeschroeid op de hoofdtop wat moet ik nu doen? groeit dit weer verder ofwat? ik heb de plant al gebogen met touw zodat ze weer 30 cm van de lamp afstaan
                      ook leuk om te weten is dat ik 51 topjes heb geteld en dat al in week 2enhalv van de bloei

                      graag hoor ik het antwoord want ik ben bezorgd om me plantje. HE MOST SURVIVE!

                      Comment


                        #12
                        Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

                        Als de plant wat te hoog is/wordt kan je deze knakken. Dan pak je hem op de hoogte waar jij hem wil knakken en dan buig je hem voorzichtig om.

                        Let nog even op je temp. Boven de 28c heb je meerkans op mannen of herma's (man en vrouw in een)

                        Succes verder.
                        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                        Comment


                          #13
                          Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

                          Hey Jeff, hoe staat het ermee ?
                          zijn je toppen en je spruiten al flink gegroeid?

                          Bodahir

                          Comment


                            #14
                            Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

                            Heey

                            leuk er is intresse in me plant

                            Ja hij is echt mega geworden me 4 hoofdtoppen zijn gemiddeld al 20 cm lang en die easyryders groeie als kool en hebbe al flinke voorbloei zie de plaatjes de laatse 2 plaatjes is een van de easyryders de andere 2 ryders zijn evengroot maar kunnen net niet op de foto omdat de kast nog al vol staat

                            op de foto zie je wat verschroeide blaadjes hij heeft iets te dicht op de lamp gestaan, dit is nu 1 week geleden en de plant heeft alles weer goed opgepakt en de toppen groeien flink door.
                            de plant is met touw gebogen zodat geen hoofdtop meer te dicht bij de lamp komt

                            als voeding geef ik pk 13-14 en supermix van bio nova ph 6,8 gemiddelde temp 28 graden
                            Attached Files
                            Last edited by BtStoner; 30 January 2010, 14:55.

                            Comment


                              #15
                              Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

                              Wauw, ziet er goed uit man!
                              Ik ben jaloers op je mooie toppen, hoe snel ze groeien onder die lamp van je
                              De plantjes zijn in goede handen geloof ik zo!
                              Korte aanmerking... Is het niet beter als je ph net iets boven de 6 zit, dat je plant de voedingsstoffen beter kan opnemen. Of verlaagt je pH automatisch als je voeding in de grond wordt gestopt?
                              Ga zo door maat!

                              Bodahir

                              Comment

                              Bezig...
                              X