BEGIN:VCALENDAR
PRODID:-//vBulletin 6//EN
VERSION:2.0
CALSCALE:GREGORIAN
BEGIN:VEVENT
UID:d276e452-098d-4b74-a9a9-7b991c08a7cb
DTSTAMP:20260624T181751Z
SUMMARY:Mag je Legaal CBD &quot\;Wiet&quot\; Strains zonder THC in je tuin 
 hebben staan anno 2024?
DESCRIPTION:Ik ben alweer een aantal jaren gestopt met het Roken van Wiet\,
  Hasj & Tabak maar met de Zomer in aantocht wil ik graag een paar populair
 e CBD Strains in de tuin neer gaan zetten gewoon voor de lol. Wel met mind
 er dan 0\,2% THC\n\nKan Iemand mij vertellen of dit maar zomaar kan en is 
 dat Ã¼berhaupt legaal als je als burger CBD planten in bezit hebt?\n\n"W
 ant anders zou het niet voldoen aan de wettelijke EU normen" \n\nZoals dat
  zo op veel webshops duidelijk beschreven staat.\n\nIk heb het Ã©cht ove
 r CBD planten die sprekend op Wietplanten lijken en zelfs dezelfde namen h
 ebben maar dan wel met een "label" in de CBD categorie staan in webshops.\
 n\nVoorbeeld: \n\nStel je koopt vandaag 4 CBD zaadjes bij een webshop en z
 e komen uit en staan in je tuin en om agent staat ineens aan de deur.\n\nD
 an kun je "aantonen" dat het geen wietplanten zijn ivm het digitale aankoo
 pbewijs/bon.\n\nMaar mocht Oom Agent dan langskomen hoe zit dat dan juridi
 sch gezien in elkaar en waar moet je rekening mee houden?\n\nKan het conse
 quenties hebben bij bijv?\n\nJe huisbaas\, Hypotheekverstreker of de wonin
 gbouwvereniging?\n\nIk ken artikel 3 ook wel als het gaat over wat er gebe
 urt als bijv. Een wijkagent ergens 5 of minder wietplanten in en achtertui
 n aantreft.\n\nMaar hoe pak je dit het beste aan in de theorie maar ook in
  de praktijk. En zou je voorzorgsmaatregelen kunnen treffen als bijv. De W
 ijkagent ineens voor de deur staat.\n\nIk heb geen zin in onzinnige proble
 men en ik zoek ze liever ook niet op....\n\nKan iemand hier duidelijkheid 
 over verschaffen?\n\nMet Google kom ik niet echt verder ik lees teveel teg
 enstrijdige verhalen en bij iedere klantenservice van webshops hoor je ied
 ere keer weer wat anders......\n\nHet leek mij sowieso wel een interessant
  Topic voor dit Forum\n\nEn ik denk dat andere leden ookwel benieuwd zijn 
 hoe de regels hierover in elkaar zitten.\n\nBvd & Mvg\,\n\nAutoFlower Da B
 ongMasterâ€‹  :rasta:
URL:https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/node/1872131
DTSTART;VALUE=DATE:20240521
LOCATION:Aarde
END:VEVENT
END:VCALENDAR
