Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dwarfen en Auto Flowering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • HJM
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Doen,
    Daar ligt voor jaren aan kennis voor het oprapen. En geen lul verhalen daar, die alleen maar dienen om je te laten kopen.
    Ze verkopen ook geen sponsbob's

    Grtz, HJM

    Leave a comment:


  • thelos
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    danku, veel leeswerk maar ik zal me erop toeleggen gz .

    Leave a comment:


  • HJM
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Begin hier maar eens te lezen: http://www.nomercysupply.nl/nomercy/...bbforum/phpBB3
    En spit dan de rest ook maar eens door.
    Zaaien onder 12/12 maken oa Cees en Admosphere zich al jaren hard voor.


    Grtz. HJM

    Leave a comment:


  • thelos
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Misschien is het niet zo een slimme vraag maar zou het mogelijk zijn om je plantjes te dwarfen zodat ze het geslacht tonen en dan terug in de groei te dwingen ?
    grtz thelos

    Leave a comment:


  • Weedy
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Yep, alleen is het niet logisch om Auto-Flower soortjes te dwarfen; deze zijn onafhankelijk van het licht om te gaan bloeien.

    Leave a comment:


  • freeksken
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    vraagje, kan dwarfen zonder problemen toegepast worden op elke soort?
    bedankt!

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    High $ir

    Ja autoflouwer brengt zeker minder op he is maar een klein plantje dus ook kleine oogst. zelfde geld natuurlijk voor een gedwarfte plant.

    Grtz

    Leave a comment:


  • SirSmokeAllot
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
    Ik denk dat dat een kwestie van het juiste lichtspectrum en het aantal lummen wat de plant tot haar beschikking heeft tijdens de groeifaze en bloeifase. als ze optimale lichtomstandigheden heeft zal ze niet gaan strekken (lees op zoek gaan naar bruikbaar licht). Zo blijft de afstand tussen de internodes klein.
    Das zeker monty!!! Zet ze meestal tussen 5 & minder dan 1 cm vd tl buis vandaan. Krijg je kleine robuuste plantjes, derde internode op nog geen 10cm hoog en geen probs met temp (wel wat afzuiging voorzien!).
    Laat zeker iets weten ivm fimmen LR's he!!!
    O ja, brengt een autoflower plant ook niet minder op?

    Grtz $iR

    Leave a comment:


  • Weedy
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Dwarfen heeft dus betrekking op het licht, dat meteen op 12/12 staat.

    De inhoud van de potten heeft daar dus weinig mee te maken, een 4 liter pot kan al genoeg zijn. (Pak je een grotere pot, dan wordt hij ondanks de 12/12 toch wat groter).

    Leave a comment:


  • replay
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Als je de plant dwarft hoeveel liter moet de pot dan zijn ? Is een 4 liter dan genoeg of mag je een grotere potten nemen ?


    Grtzzz

    Leave a comment:


  • Weedy
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Als je kleine lowryders wilt, zou ik zowiezo voor Lowryder #1 gaan, die blijven duidelijk kleiner dan #2 (andere kruising).

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    jahman , klopt heb ik ook gezien. of dat optimaal is maakt me niet uit maar nanokwek intereseerd me wel

    monty

    Leave a comment:


  • bassassin
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Ik ga hoogstens 40 centimeter hebben om ze tot hun ware ik te laten komen... Kheb dr wel vertrouwen in omdat veel lui ze ook in pc kasten groeien...youtube staat vol met voorbeelden.

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    High,
    Ik denk dat dat een kwestie van het juiste lichtspectrum en het aantal lummen wat de plant tot haar beschikking heeft tijdens de groeifaze en bloeifase. als ze optimale lichtomstandigheden heeft zal ze niet gaan strekken (lees op zoek gaan naar bruikbaar licht). Zo blijft de afstand tussen de internodes klein.

    Vraag me ook af of je lowryders kunt fimmen. Ik ga dat toch eens proberen. Moet volgens mij toch best kunnen als je dit al vroeg doet, 2 de of 3 de node. plantje zit dan nog in de groei en vertoont dan nog geen bloeiverschijnselen heb ik gezien. dus waarom zou dat niet kunnen. Ik ga dat de volgende ronde zeker eens testen.

    Verder kun je natuurlijk de lowryder ook buigen of horizontaal laten groeien lijkt me.

    maar interresante vraag idd.

    Leave a comment:


  • bassassin
    replied
    Re: Dwarfen en Auto Flowering

    Oorspronkelijk geplaatst door Miss Mist View Post
    Maar nu de vraag, hoe klein kan je Lowryders houden?
    goede vraag..

    Leave a comment:

Bezig...
X