Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moederplanten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Moederplanten

    Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
    Licht! voor moederplanten
    .....
    Mocht je de beschikking hebben over nachttarief, maak daar dan gebruik van, want dat is veel goedkoper.
    .....
    Last edited by hbo; 2 October 2010, 17:25.

    Comment


      #17
      Re: Moederplanten

      net als hbo hier boven heb ik een aantal plantjes van ongeveer 3 weken, deze staan overdag achter een raam
      ik heb een groei kast gemaakt waar ik ze binnenkort in zal zetten, deze ruimte is 60 bij 60 cm
      om verschillende redenen ben ik van plan om met tl licht te gaan kweken.
      heeft iemand mischien een tip voor me hoeveel buizen ik moet gebruiken of hoeveel ik er in ieder geval nodig heb
      om mij planten meer licht te geven dan dat ze nu krijgen(achter een raam op een bewolkte dag)

      veel groeten en alvast bedankt

      Comment


        #18
        Re: Moederplanten

        @hbo Best in 1x overschakelen. Omdat ze pas net in bloei staan, zou ik ze 's ochtends voor 7u in de donkere kast zetten. 1x een lange nacht dus.

        Anyways, dit topic ging over moederplanten ! (Die bloeien niet)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Moederplanten

          ben begonnen met het maken van moeders deze zijn ondertussen al aardig groot +- een meter en heb al 2 keer een knip gdaan alleen krijg ik nu nieuwe scheuten met 3 vingerigblad ervoor terug en uit ervaring weet ik dat stekken met 3 vingerig blad als mongooltjes worden beschouwd zodra we deze na het knippen en wordelen in de bloei zetten mijn 30 moeders staan in 11 ltr potten onder 3x400 watt philips master HPI-T plus lampen de ruimte waar zij in staan is 6m2 gebruik biologische voeding voor de groei. De temperatuur is constant rond de 28 graden met soms een uitschieter naar 30 a 31 graden met de lanpen aan de nachtperiode is de temperatuur rond de 21 a 22 graden

          kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan of fout doe

          even voor de goede orde heb een vrij grote vrienden groep die blowen en knip voor hun de stekken zodat ze zelf een buiten kweekje kunnen maken is dus voor mij puur uit hobby (krijg er wel een lekker wietje voor terug) drijf er dus geen handel mee

          groeten een hobbystekker
          Last edited by Remco1978; 3 June 2013, 10:47.

          Comment


            #20
            Re: Moederplanten

            Hi allemaal,

            Ik gebruik sinds kort deze lamp 135W LED Grow Light 10 Spectrums IR Indoor Hydroponic System Plant UFO 45*3W led light met deze specifications 135w 45pcs*3w

            660nm(red) 650nm(red) 630nm(red) 610nm(orange) 460nm(blue) 450nm(blue) 440nm(blue) 430nm(violet) 2800K(white) 730nm(IR)
            10 Band Spectrums with IR

            3600LM 90/120 175*175*60 100$


            En ik vraag of iemand weet wat de beste hoogte is om de plantjes zo goed mogelijk te laten groeien of jullie hem gebruiken ? Ik heb hem nu op 40 cm hangen maar de groei schiet niet echt op ?


            Alvast bedankt !

            Comment

            Bezig...
            X