Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is een 150w 3x50W cob Epistar 100 euro waard?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Vingersvangroen
    replied
    QnQ beowulf thanks allebei ik had de thread van gisteren niet over het hoofd gezien waar jullie beiden in zaten bedankt om er nog vriendelijk op te reageren want ik snap dat inderdaad dat het niet tof voor jullie als guru's altijd te moeten reageren. Ik ga men grow hier sowieso op zetten want ik ben echt benieuwd sinds mijn vorige twee grows op mijn oud kot waren met hps lamp maar het een en het ander meegemaakt hebben ocharme die plantjes.
    ​​​​​​
    ​​​​​​​Mvg

    Leave a comment:


  • Vingersvangroen
    replied
    QnQ begrijp ik zeker, bedankt! Ben nu al 5 dagen tussen alle keuzes en mogelijk heden aan het bekijken men eerste gedacht was die viperspectra 300w dan de 600w en bijna besteld, maar dan ben ik de cobs tegengekomen. Dus nu alle cijfers aan het ontrafelen maar heb al veel aan jullie gehad in andere threads en growmau5 natuurlijk.

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Hoezo? Je kunt in Europa ook alles bestellen.
    Er zijn zoveel online shops en soorten cobs en soorten drivers dat niemand even snel kan zeggen deze moet je hebben en hier zijn ze het goedkoopste.
    Je mag er best zelf wat tijd in steken. Ik ben 2 dagen aan het zoeken geweest voor ik alles gevonden had wat ik wilde hebben.
    Hier op het forum komt elke paar dagen wel iemand vragen welke led hij moet kopen. Alsof er 1 de beste is. Dat is niet zo.
    Daar kan ik dan 1x een middag tijd in steken om alles op te zoeken, maar als die kweker dan vervolgens oprot om op een ander forum z'n kweekverslag te maken is voor mij de lol er heel snel vanaf, dat snap je wel.

    De koeling voor dat lampje lijkt me inderdaad niet voldoende.
    Die gaat gloeiend heet worden als dat een paar uur aan staat.

    Als je nog 2 van die heatsinks-met-fan hebt en ze ieder hun eigen geeft dan is het wel te doen.
    Dan kun je ze ook wat verder van elkaar hangen.

    Leave a comment:


  • Vingersvangroen
    replied
    Ook met dat veel forums in america er zo gemakkelijk kunnen aan geraken is het moeilijk het zelfde hier te doen.

    Leave a comment:


  • Vingersvangroen
    replied
    hello beowulf thanks voor de reactie, heb jou al veel gezien hier.

    Is het mogelijk volgens jou om voor 100 a 120 een setup te kunnen hebben ?
    Want ik heb een paar threads gevolgd maar dat gaat snel over zeker het dubbele van mijn budget dus ik zit wat vast of dat ik toch gewoon een burple moet kopen omdat het budget toch nog niet voldoende is of ik een QB moet nemen. ik loop eventjes wat vast met het vele info, ik ben handig en zou zo een kit zeker kunnen in elkaar steken maar het zoeken van de onderdelen en het wikken en wegen prijs van invoeren etc.
    Zou jij iemand weten die wat licht hier op kan schijnen met prijzen en links naar een onderdelen en dat ik dan gewoon kan bestellen?

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    Ken ze niet, maar ze kosten nog geen 3 euro per stuk op ali. Dus ik zou zeggen van niet. En 150 watt koelen op zo'n manier is vragen om problemen. Ziet er mij maar iets gevaarlijk uit.

    Leave a comment:


  • Vingersvangroen
    heeft een topic gestart Verlichting: Is een 150w 3x50W cob Epistar 100 euro waard?

    Is een 150w 3x50W cob Epistar 100 euro waard?

    Attached Files
Bezig...
X