Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dubbel filteren kweekruimte Koolstoffilter ---> softbox ---> inline filter ---> uitblazen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Niemand020 Vroeg mij dat ook af.

    Comment


      #17
      dat kan prima, ik doe al jaren niets anders dan dubbel filteren, zeker als je dicht op je buren zit, enkele filter is vaak niet voldoende, wel kweek ik cheese maar ga op safe, doe er 2

      Comment


        #18
        Ik heb uiteindelijk niet dubbel gefilterd, de Phresh Filter was voldoende. Zelfs met de ramen potdicht in de nachtperiode nu in de winter ruik ik helemaal niets. Dit is het eerste filter die ik gebruik waar 0.0 geur door komt. Zelfs tijdens het knippen in de tent geen geurtjes doorgelaten. Aanrader dus, ik gebruik een Phresh 1000 op een 750m3 softbox.

        Comment


        • zeiksnor
          zeiksnor commented
          Editing a comment
          in de winter met lage luchtvochtigheid scheelt al een hoop, ik heb alle filters geprobeerd, ook the Phresh filter maar die zakte al snel door het ijs en prijs was ook pittig, maar dat kan weer aan de temp/luchtvochtigheid gelegen hebben.. Hangt ook van je soortje af want een goede monster cheese meurt overal doorheen en zal je toch echt moeten dubbel filteren is mijn mening
      Bezig...
      X