Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiger + Filter past maar net

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afzuiger + Filter past maar net

    Korting op 420shop

    #2
    Het is eigenlijk wel de bedoeling dat de lucht die uit je tent komt naar buiten gaat of naar een andere (grote) ruimte, anders ga je steeds dezelfde lucht weer in je kweekruimte trekken waardoor de temperatuur en LV oploopt in de hele kamer.
    Op een grote zolder gaat het nog, maar bijvoorbeeld in een klein slaapkamertje van 12m2 loopt het snel op.

    Alles in de tent is het mooist, zoals je van plan bent. Voor even kun je het wel zo aanzetten, dan bestel je de slang en kan je die er straks zo aansluiten. (vergeet de slangeklem niet)

    Er zijn wel meer mogelijkheden eventueel.
    Afzuiger kan ook buiten de tent, afzuiger en filter kunnen zelfs buiten de tent als het moet.
    Tis maar net hoe het uitkomt bij je. Passen, meten en proberen.
    Last edited by QnQ; 19 February 2019, 09:51.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Zet de tent met het open raampje tegen een muur.

        #5
        als je raam altijd openstaat zal het met het licht uit wel beetje koud worden of niet?en als je geeneens een afzuiger goed kan ophangen ,ben ik bang dat deze hobby niet iets voor je is.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #6
          Bedankt voor je input Jorem!

          QNQ: Ik kan die tent nog tegen de muur zetten. Dan staat hij in een hoekje op de zolder en ook niet meer in het zicht net naast men zolderraampje.

          Nu hoop ik wel dat ik dan niet steeds diezelfde lucht terug men tent in zuig en dat het allemaal voldoende ventileerd. Wij hebben ook zo'n ventilatie systeem in huis, In elke kamer van gelijkvloers en 1ste verdiep is zo'n rooster gemonteerd om te ventileren. Zou dat zuigen van de lucht door het ventilatiesysteem ook wat van men zolder mee wegtrekken? Dan heb ik combinatie van dat en een open raam.
          Ik gok dat het wel gaat lukken. Als ik meeldauw heb dan weet ik dat het niet genoeg verlucht is!


          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Je hebt mogelijkheden genoeg dus ik denk gewoon maar alles opbouwen, en dan eens een middagje alles aan en dicht om te zien wat de temperatuur doet.
        Bezig...
        X