Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke afzuiging en filter 600W tentje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke afzuiging en filter 600W tentje

    Korting op 420shop
    Hallo ,

    kan iemand me een goeie koolstoffilter tonen en afzuiging + alle benodigdheden voor te bevestigen van slangen enzo.. ik heb al op het forum uren gezocht maar het is ongelooflijk verwarrend Ik ben gewoon bang dat ik het foute ga aankopen

    Slangen
    koolstoffilter
    afzuiging
    wat nog nodig???

    Tent is 120x120x200
    met een 600w lamp ga ik 16 stekken planten in 11l potten

    #2
    Wat is er verwarrend? Je maakt de keuze tussen een softbox of een buisfan en je kijkt in eender welk topic met 600 watt wat de mensen hangen hebben van capaciteit. Filter zwaarder dan de afzuiger en klaar.

    Comment


      #3
      700 cub filter zou gewoon zware van can nemen en buisafzuiger 500 cub met 3 standen of 500 cub softbox
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Heb een 800m3 rhino filter 160mm flens aangekocht en een torin mdf box 700m3 met 160mm3 flens dit zou moeten lukken xp

        bedankt mense

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Yep, dat gaat lukken.

        #5
        Softbox dus. En dan nu nog een variac oid ertussen om de snelheid te regelen.

        Comment


        • Aziron
          Aziron commented
          Editing a comment
          En is die variac oid echt wel nodig of kan ik hem ook gewoon zonder doen geeft dat problemen? Heb al redelijk wat geld gespendeerd in totaal 1000 euro , en het is wel effe genoeg geweest xp . Maar als het niet anders kan dan ja

        • Kleine Belg
          Kleine Belg commented
          Editing a comment
          Je zal die Variac sowieso nodig hebben anders draait de afzuiger continue op volle kracht.
          De bedoeling van de regeling is dat je de afzuiger kunt dimmen tot temperatuur en LV geschikt zijn voor het kweken van een plant.
      Bezig...
      X