Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbereidend/oriënterend kweekverslag topic ding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Remco View Post
    Da ga wel ni gemakkelijk worden om dien bak iedere keer bij te vullen denk ik !!
    Daar zat ik inderdaad ook eerst mee. Op de 2de foto kan je een 2de gaatje zien in de zijkant van de kast. Als je goed kijkt boven het gaatje waar de slang nu in gaat, kan je 't zien. Dit had ik eerst geboord voordat ik diezelfde bedenking als jij maakte

    Maar het nieuwe gaatje zit eigenlijk onder de plank waar de "tank" op staat. Om bij te vullen kan ik hem dus op het boord eronder zetten en zo kan ik er makkelijker bij. Met een gieter is het super makkelijk, heb het al getest.

    Oorspronkelijk geplaatst door Remco View Post
    18 liter potje veel plaats !!
    Yep, maar dan zullen de planten mogelijks ook wat groter worden .. Op zich wel leuk maar ik verwacht dat ze redelijk zullen uitzetten in hun lange weken bloei. Ik verwacht rond de 11 a 12 weken bloei nodig te zullen hebben. Ik wil ook niet dat het uit mijn tentje puilt

    Maar je hebt gelijk, 18 is beter dan 11 ... alleen te hopen dat de Blumats het in hun eentje aankunnen dan...
    > Back to the future Haze run <

    < Kweek Down Memory Lane >

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment

    • OudHollander
      OudHollander commented
      Editing a comment
      Yep, dat ga ik proberen @Rreppellsteeltjam .. het is en blijft natuurlijk de garage. De schommelingen vallen nu vrij goed mee maar ik weet niet wat dat binnen een paar maanden zal zijn .. In ieder geval iets om nauw op te volgen.

    #17
    Ik zou voor 18 liter of meer gaan , gij hebt plaats genoeg 120 op 120
    das een luxe gij kunt er wel 9 potten kwijt !!
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥
    ​
    ðŸ‘🼠!! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! ðŸ‘ðŸ¼
    ​

    Comment


    • OudHollander
      OudHollander commented
      Editing a comment
      'k Weet het plek zat ... Wilde voor de eerste run niet overdrijven en vier stevige Haze planten zetten. Met een scrog-net zal ik proberen optimaal gebruik te maken van de oppervlakte.
      Het kwam ook net zo uit dat ik nog 4 Haze zaden liggen had. Niet te veel variatie bij een "test-run" dacht ik zo

      18L dus
Bezig...
X