Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekruimte samenstellen - héél krap budget

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Leuk dat je onze voeding wilt gebruiken! mocht je ergens tegen aan lopen, kan je me altijd een berichtje of mailtje sturen. Of zelfs taggen. Haha

    kroket we hebben trouwens ook een gratis sample actie voor Green Sensation.. Kan je 100ml green sensation bij je growshop krijgen voor nada.. is toch weer genoeg voor 100 liter.

    Greensensation.com , hopelijk heb je er wat aan. Vervelend van je situatie!
    Last edited by exmember47012; 12 September 2019, 15:38.

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Toppie Leuke actie ook, lees positieve berichten over dat spul.

      De laatste keer dat ik m'n growshop bezocht waar ik vroeger altijd heen ging was alleen een grote schrok. De tevreden rookster, die durven bijna niks meer te verkopen met de huidige wetgeving
      Nou ben ik er een paar jaar tussenuit geweest dus het kan tegenwoordig beter zijn, maar dat was vroeger de enige growshop waar ik me als hobbykweker goed geholpen voelde. De rest had daar eigenlijk helemaal geen interesse in.

    • exmember47012
      exmember47012 commented
      Editing a comment
      Ja we horen er goede dingen over! De wetgeving heeft het inderdaad problematischer gemaakt dan het moet zijn. Informeel noemt men het de 'growshopwet' maar de wet gaat verder dan enkel growshops en uiteindelijk is de hobbykweker de dupe. Helaas is het niet anders en zolang de wet er is moeten we ons er ook zeker aan houden, maar laten we hopen dat het in de toekomst wilt veranderen.

    • Hobbyenmedical
      Hobbyenmedical commented
      Editing a comment
      kroket plagron is zeer goede voeding! Ik haal er altijd mooie opbrengst mee en het is natuurlijk zeer makkelijk in gebruik!
      Ik gebruik de bio lijn.
      Zeker een aanrader!!

    #17
    Self made box,

    Comment


      #18
      Self made box
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 9 photos.

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Aii nee dit zou ik echt niet aandurven. Ben niet zo zeer bang voor brand, maar mocht ik onverhoopt bezoek krijgen van de politie wil ik wel laten zien dat ik er alles aan heb gedaan om de brandveiligheid te verhogen.

        Daarnaast gaan karton en vocht ook niet bepaald goed samen.

        Vind het leuk om te zien dat je lekker outside.. euh.. inside the box hebt gedacht en creatief bezig bent geweest. Bedankt ook voor het delen. Maar is het voor jou ook niet een idee om een kastje van Marktplaats of uit de kringloop te halen?

      #19
      Hahaha de politie heb ik liever niet aan de deur... Ik heb mijn tentje al besteld...heb led verlichting gebruikt, dus warm zal het niet worden. vanbinnen heb ik zilverpapier in geniet .een vocht verdamper (koude stoom) en een ventilatorke...genoeg CO2, De lucht afzuiging heb ik ook besteld, al bij al doen ze het uitstekend...

      Zaadjeshining Silver haze
      Attached Files

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Warmte is niet het enige wat brand kan veroorzaken Aluminiumfolie geleid bijvoorbeeld stroom en een vochtige doos stort vanzelf een keer in elkaar. Dan heb je een mooi hoopje elektrische apparaten, geleidende en brandbare spullen op elkaar liggen..
        Sorry, kan me er echt niet in vinden en er alleen maar tegen adviseren.. Maar ben blij om te vernemen dat er een tentje naar je onderweg is.

        Ik zou zeggen open nog even een introductie topic om je voor te stellen. En een mooi kweekverslag, dan kunnen we daar verder over jouw kweekruimte en pakken we hier weer mijn toekomstige ruimte op

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Inderdaad het recept voor brand.
        Dit soort dingen zie je wel van 15-jarigen die wiet willen kweken.
        Als je eenmaal de 18 gepasseerd bent zou je toch beter moeten weten.
        Karton, aluminiumfolie, zeker niet aan te raden.

      #20
      Weet ik zeker en vast, toch bedankt voor de uitleg, alles onder controle, staat in de keuken van 1 to 7 rust geen electriciteit, en werk met een startbooster met beveiliging, dus niet rechtstreeks op het electriciteits net . Da is het eerste waar ik naar gekeken heb, toch beetje de veiligheid. En als ik er ni ben is madam er...dus steeds gecontroleerd. De doos is gemaakt tegen de vocht vanbinnen, geplastificeerd en is een sterke doos...deze zal niet zomaar in mekaar vallen. Kon niet wachten op mijn tent, schiet me dood maak jullie maar geen zorgen, is gewoon een voorlopige start plaatske en werkt nog goed ook... Zou liever reflecterende plastic gebruikt hebben, indd voor veiligheid maar was Ni bij de hand, 15 jaar Da is het getal Da ik al vast heb gezeten jammer genoeg

      Comment


        #21
        Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
        Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

        Comment


          #22
          Heb het even erg druk gehad, maar had dit weekend eindelijk weer tijd om dit idee op te pakken. Met wat hulp van het forum ben ik inmiddels voorzien van een lamp en komt er spoedig voeding mijn kant op

          De lamp, een Viparspectra v450 (verbruikt 200W), vandaag binnen gekomen
          BF03ECF3-B132-4F26-AC73-762FAB169F2B.jpeg

          Vandaag ook eens m'n afzuigkap wat beter bekeken. Hij is iets vettiger als ik me herinnerde, maar het valt allemaal makkelijk schoon te maken. Het is een beetje rare vorm, maar wel iets waar ik na wat knutselen iets mee zou kunnen.
          83716911-E772-4E84-AC67-2C3B732B1D46.jpeginline fan Voor de slak heb ik eventueel nog genoeg hout om een bekisting te bouwen.
          Last edited by kroket; 21 September 2019, 19:31.
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Er staat nog een softbox te koop hier op verkoopafdeling voor 50euris. Kijk daar eens naar

          #23
          Hoeveel opbrengst heb je in je
          gedachten voor een kweekje?

          Ik kweek in een kist, kost geen drol
          maar je mag geen halve kilo daaruit
          verwachten, heb nog wel hier en daar
          een foto en informatie liggen......

          Succes!

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Volgens mij praten we langs elkaar heen
            De mogelijkheid is er zeker en gaat ook goed komen. Met een beetje hulp in m'n keuzes van de juiste apparatuur tenminste

          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Wil je graag helpen hoor, misschien op PB een
            berichtje als dat beter uitkomt?

          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment

          #24
          En? Ventilator gekocht? En wat was de uitslag?

          Comment


            #25
            Ik weet niet hoe of wat maar dit topic is uit 2019

            Comment

            Bezig...
            X