Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik hiermee van start?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik hiermee van start?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Heb thuis (op de begane grond) een kamer over en daar staat een bureau met pc en de rest van de kamer is leeg, aangezien dat zonde van de ruimte is (kamer is 2.10 m x 3.80) dacht ik eraan om de kant waar niks staat maar eens een tent neer te zetten en daar een paar fijne plantjes in te zetten heb dus veel zitten zoeken en kwam er achter dat er geen tenten van 2 meter breed bestaan (alleen de XXL 2.40 meter). Heb dus het besluit genomen om dan maar 2 tenten neer te zetten van 1 x 1 x 2. Wat ik vooral las was dat als je een "complete" tent koopt dat je vaak de warmte niet goed onder controle kunt houden (de tentjes schijnen nogal warm te worden) omdat er net ff te weinig afzuiging op zit en ook het filter is aan de lage kant. Daarom wil ik een kale tent kopen en deze zelf inrichten met het volgende:

    2x tent van 100 x 100x 200 (Secret Jardin Darkroom)
    2x (voor elke tent 1) 600 watt compleet Mari philips met hamerslagkap of spiegelkap
    Relaiskast standaard 4 x 600 w
    2x Rvk Buisventilator 150 LI 680m3 dia 150mm
    2x CAN 350 - koolstof filter 50 cm - 700m3
    Powerdimmer met thermostaat voor fan
    2x Sonodec Geisoleerde slang 127mm
    2x Aansluitsnoer
    2x Easy rollers set 2 stuks
    PH meter
    EC meter

    Zit allen over wat dingen te twijfelen nog en hoop dat iemand me hietin wilt adviseren.
    1. een hamerslagkap of spiegelkap?
    2. Is het mogelijk om met 1 afzuiger en 1 filter deze 2 tenten te draaien? (dan moet natuurlijk wel de capaciteit omhoog)
    3. zo ja als het mogelijk is hoe zou ik dat dan moeten opstellen?

    Als iemand nog tip, comtentaar of suggesties heeft hoor ik dat graag...... kan namelijk maar 1x me geld uitgeven en dan wil ik dat wel op zo'n goed mogelijke manier doen

    Alvast bedankt

    #2
    Re: Kan ik hiermee van start?

    1: ik zou gewoon een hamerslag kap gebruiken dat heeft al een goeie reflectie

    2: het kan opzich wel maar dan moet je een T splitsing hebben van je in en afvoer naar je afzuiging maar ik weet alleen niet of die van het dan gaat trekken want je heb 2x 600 watt

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Kan ik hiermee van start?

        Moois das een beste set alvast suc6
        Schutto In tha house

        Comment


          #5
          Re: Kan ik hiermee van start?

          Oke bedankt voor de reacties heb nog even rond gekeken ook op diverse forums maar denk dat ik er toch maar voor ga om 2 aparte afzuigers en filters te laten draaien, gewoon 1 per tent. Ben bang dat het inderdaad zoals jullie zeggen de levensduur aanzienlijk korter gaat worden en heb geen zin in een hoop elende

          Thanks allemaal

          Comment

          Bezig...
          X