Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€280 ipv €400 Zou ik deze lampen kopen???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    €280 ipv €400 Zou ik deze lampen kopen???

    Korting op 420shop
    Hoi JD-bende !

    Vraag: zou ik gek zijn als ik deze NIET zou kopen???

    In mijn zoektocht naar een goede prijs-kwaliteitverhouding voor licht voor een tent van 100*100 of 120*120 (moet deze ook nog aankopen) ben ik deze verdeler tegengekomen, een bundelkorting van €100ipv €109 en dan nog eens 30% korting = -€120 !!! Dus eigenlijk van €436 naar €280 !!!!

    Hieronder de informatie die erbij staat en nog een screenshot van het winkelmandje.


    Item: TGL STAR 60

    109,00 € tax incl.

    ENTER THE SPANNABIS_STAR60 CODE AT THE END OF YOUR PURCHASE AND GET A 30% DISCOUNT

    ** Depending on availability, shipments could be delayed between 10 and 20 days **

    Consumption:55W
    Average production: 75g
    Right spectrum for both grow & bloom
    Growing area:60x60cm
    Flowering Area: 50x50cm
    LED Cree CXB 3070 3500k
    Driver Mean Well HBG-60-1400A Regulable
    Passive dissipation, noiseless, no fan needed.
    Our advice: 4 lamps for m2

    Dimensions: 16cm(high) x 13 cm(diameter)
    Weight: 2,1kg


    Discount of 4-pack (see options)


    Screenshot_20200318-170512_Brave.jpg

    #2
    Of zou ik eerder iets anders uit het gamma nemen met de 30% korting? Hebben ook quantum boards.

    Comment


      #3
      Ad usum proprium!

      Comment


      • WillyWally
        WillyWally commented
        Editing a comment
        Heb toch nog geen QBs gezien dat 2g/w draaien.

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment

      #4
      Zal wel een flinke levertijd op zitten nu eh
      Heel China ligt stil dus daar komt niks vandaan en Spanje heeft ook totale lockdown.

      (cxb3070 is wel een oud type eh.
      Wat kosten die op dit moment los bij mouser ?)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        De mondkapjes dan weer wel en die hier worden geproduceerd gaan naar daar.

      #5
      ganjagast inderdaad, daarom dat ik even hier kom polsen! Ik weet dat ze resultaat leveren, maar is er mss een betere koop? Ben nu naar de quantums aant zien.

      ​​​​​​@QnQ ja daar zeg je wel iets, die levertijd kan wel langer zijn... En inderdaad ik merkte al dat het een ouder typetje binnen de COB wereld is zal eens gaan kijken daar !

      Comment


        #6
        met een goede kweek trek je daar zeker minimaal 200 gram eigenkweek vanaf voor die prijs zeker mooimooi en zuinig setje heb je dan.zou zelf gaan voor 400 watt led in een tent van 120 bij 120 is met ervaring zeker 500 gram uit te krijgen.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • 420247
          420247 commented
          Editing a comment
          Wow 500! joremkrank Dat is een goede kweek geweest! ScrOG methode? &thanks voor de tip!

        • WillyWally
          WillyWally commented
          Editing a comment
          Veel meer zelfs

        #7
        Inderdaad dan zou ik even kijken voor een quantum board of fluence balken ofzo ik denk je dan ook veel meer licht hebt en miss nog wel goedkoper ook
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


        • 420247
          420247 commented
          Editing a comment
          Weske thanks voor de tip!

        #8


        QnQjoremkrank
        Last edited by 420247; 18 March 2020, 21:06.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Wat een fabrikant zegt moet je altijd natrekken.
          Kweekverslagen zoeken.

        • 420247
          420247 commented
          Editing a comment
          Ja dat leek me ook wel de beste aanpak QnQ veel leesvoer hier! Echt heerlijk, alleen soms beetje overweldigend.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Wietefras bijvoorbeeld heeft hier een verslag staan met een zelfbouw met cxb3070 cobs er in.
          Primagoed verder, maar gezien de leeftijd hoeven deze ook niet meer zo duur te zijn dus.
          Die 400€ was anderhalf jaar geleden misschien niet raar maar op dit moment absoluut geen reeele prijs meer.

        #9
        De laatste keer dat ik keek kostten die chips nog 14 dollar. Da's ondertussen toch ook wel een tijdje geleden.

        Comment


        • 420247
          420247 commented
          Editing a comment
          Ja dat is nu net wat ik me dan begin af te vragen beowulf, wanneer er zulke korting gegeven worden, of het zelf bij elkaar sprokkelen van onderdelen en DIY te gaan nog wel voordeliger is.

        #10
        Hij zegt dat het goed is voor een m2 niet dat het goed genoeg is240 watt led is echt niet ideaal om zoveel mogelijk eigenkweek van een m2 te halen zelfs niet in een hittegolf.licht is gewicht ook bij led.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        #11

        is wel een mooi setje zou het alleen in een 80 bij 80 cm tentje hangen.hang 9 van die krengen in een 120 bij 120 tentje en je heb in een draai heel het jaar te roken.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • 420247
          420247 commented
          Editing a comment
          Nu, het is misschien een beetje raar maar ik ga 3 dames houden en uiteindelijk (mss niet 1e kweek) deze scroggen in een 120x120x200. Dus wil ik investeren in een grotere tent voor later mogelijk enkele dames extra te zetten, en wanneer ik dit doe dus geen grotere tent moet kopen.

          Ik vind een hoop informatie online en mij lijkt eentje van deze voldoende voor een dame, dus als ik er dan 4 heb zal dit zeker genoeg zijn voor 3-5.

        #12
        Insomnia! Dan maar wat blijven opzoeken!

        ​​​​​​En in verband met dit licht, is inderdaad die Citizen wel interessant, keuze uit 3000K en 4000K. Zeggen zelf eerder de 3000K voor de bloei en de ander voor de groei&bloei. Zullen allebei wel kunnen dienen voor beide gezien de PAR kaart.

        Screenshot_20200319-051042_Brave-01.jpeg
        Screenshot_20200319-051049_Brave-01.jpeg
        Screenshot_20200319-051033_Brave-01.jpeg

        Screenshot_20200319-051155_Brave-01.jpeg

        Wietefras wat vind jij van deze lampen? Heb je vaak heel sterk onderbouwd zien praten over licht

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          (offtopic opmerking: als je een afbeelding in je post geplaatst hebt, kun je er daarna op dubbelklikken om de afmeting te wijzigen)

        • 420247
          420247 commented
          Editing a comment
          Geld dat ook voor mobiele browser? Ik heb er best mee geworsteld hehe.. thanks voor de tip

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          3000K is echt minder voor de groei, volgens de verslagen die ik heb voorbij zien komen dan. Ben je beter af met 4000K aangezien de planten daar nog beter onder willen groeien, betere scheut ontwikkeling etc. en deze voldoende is om ze mee af te bloeien. 3500K is het meest ideale kleur temp. licht spectrum

        #13
        Hoi,

        Als nieuwe grower heb ik voordat ik ben gaan kopen een heel hoop research gedaan.
        Da ga je een beetje rond kijken en dan denk je ik kan voor zo’n 7/800 euro al iets degelijks van een kit halen.
        Tent met alle toeters en bellen..

        En toen begon ik te lezen en lezen.
        Heb er goed 3 weken om gedaan maar dan uiteindelijk een beslissing te nemen voor mijn initiale setup van 1.5 x 1.5 m growtent.

        ​​​​​​​Check Migro uit! Hij doet volledige tests op allerlij versxhillende lampen. Ook heeft hij het over uvb en deep red.

        ​​​​​​https://m.youtube.com/channel/UCSZwj4zGhH1yklVFxS54qdA

        Comment

        Bezig...
        X