Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat voor koolstoffilter voor 60x60x160

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat voor koolstoffilter voor 60x60x160

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,

    Ik wou maar alvast een kweektent en koolstoffilter gaan kopen voor als me twee planten straks gaan bloeien want anders gaat me hele huis straks naar wiet ruiken.


    Ik had nu deze op het oog: https://desjop.nl/nl/combi-aanbiedin...per/a-33859-43

    Het is belangrijk dat ie lekker stil is want ik ga in dezelfde kamer als die tent slapen, ook vraag ik me af in hoe verre het de geur van een bloeiende plant verbergd?
    Onderdrukt het de geur enkel of haalt ie hem echt zo goed als weg?

    Als je een goeie/stille filter kent voor het liefst niet al te veel geld dan hoor ik het graag!


    Last edited by Bruin; 18 April 2020, 17:13.

    #2
    Niks mis mee. Allen die winflex maakt best wat lawaai mits je het dimt. Ik gebruikte deze ook tijdje terug zonder voltage regelaar en ook in mijn slaapkamertje. Was niet te doen
    Je zou echt een voltage regelaar moeten gebruiken of een softbox gebruiken (+ voltage regelaar)
    De filter is perfect heb die ook.
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Bruin
      Bruin commented
      Editing a comment
      Bij de set die ik linkte zit ook een demper, had jij die ook?

      In de beschrijving noemen ze hem doodstil.

      Of is dat gewoon reclame.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Nee ik maak geen gebruik van een demper. Kan niet met zekerheid zeggen of het reclame praat is..maar denk dat je dan beter af bent met een softbox gedimd.
      Ook is het belangrijk zo min mogelijk bochten te hebben van je luchtslang dat zorgt ook voor meer geluid.

      De geur zal licht merkbaar wezen in de ruimte waar je uitblaast, dus een lichte lucht toevoer/afvoer is best wel handig. Raampje open doen bv.

    #3
    Een goede stille afzuiger kan zo maar het dubbele kosten van deze complete set.
    Koolstoffilter hoeft niet zo veel te kosten, en ze halen de geur volledig weg. Wel af en toe vervangen.
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #4
      Ik zal dan waarschijnlijk gaan voor de eerder gelinkte combi + een snelheidsregelaar.

      Comment


        #5
        Een koolstoffilter is altijd stil
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X