Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elektrisiteits-setup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Elektrisiteits-setup

    Korting op 420shop
    Hey kweekgozahs. (En kweekgozahressen natuurlijk)

    ik heb gister mijn tentje opgezet, een secret jardin dr120. Met een 600watt hps lampje en een VSA van ARCE-003-05.

    na wat gekloot omdat ik maar 1 stopcontact heb ben ik tot de conclussie gekomen dat ik een davin schakelkast aan mijn stopcontact ga zetten.
    Mijn VSA met een zelf wat langer gemaakte stekker (de bijgeleverde stekker is te kort.) Aan de davin zet.
    vervolgens natuurlijk de lamp aan de VSA.

    mijn vraag was dus aan jullie of dit wel een goed idee is. Kan het kwaad als de stekker van de VSA verlengt word? Welke draaddikte etc heb ik dan nodig? En is er een maximale lengte?

    daarbij heb ik gezien dat ik de ruimte waarin ik kweek. (Gewoon een schuurtje) het een 88% luchtvochtigheid heeft. Ik wil graag weten of dat een groot probleem is voor de apparatuur buiten de tent.

    en welke davin schakelkast raden jullie mij aan?
    dit is mijn eerste keer kweken, ook mijn eerste keer op een forum dusja.

    groetjes.
    sonny

    #2
    Van vsa naar schakelkast kun je wel verlengen.

    Waar ga je de afzuiger in steken ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      draad moet 1.5 zijn lengte niet langer dan 4 meter gaat wel warm worden in een schuurtje denk ik,zou voor 400watt gaan en de 600 voor in de winter
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        De afzuiger ga ik in een gekeurd verlengsnoer steken.
        en als antwoord voor joremkrank ik denk inderdaad dat het allemaal niks word met die 600 watt lamp.. ik heb wat wezen rekenen en het blijkt dat het letterlijk het dubbele van mijn energierekening per maand verbruikt en ik ben bang dat de politie ineens aan komt kloppen

        Comment

        Bezig...
        X