Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QuickCritical * Tom Kush og * Chocolope * ViparSpectra R900

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    QuickCritical * Tom Kush og * Chocolope * ViparSpectra R900

    Korting op 420shop
    Hallo hallo na lange tijd ook maar terug eens een tentje gezet van 1m op 1m met de viparspectra r900
    met 4 plantjes in potten van 18 liter met Batmix grond van plagron 2 maal QuickCritical 1 Tom kush og en 1 chocolope maar ben aan twijfelen om er twee uit Te halen en twee norderlight auto’s bij te zetten eens de andere in bloei gaan kunnen de auto’s klaar zijn is dat een idee of niet verloppig gaat alles goed juist de warmte is soms een probleem zit af en toe op 30 graden heb een iets zwaardere afzuiging gekocht hopelijk zal het met dat beteren tips altijd welkom
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.

    #2
    mooie meiden
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Dus wat je nu hebt staan zijn 4 fotoperiode plantjes, geen autoflowers ?
      Dan moet je er geen autoflowers bij gaan zetten, die hebben een andere lichtbehoefte.
      Critical, Kush en Chocolope zijn mooie soortjes, die zou ik niet vervangen voor een "gewone" Northernlight.
      Die auto's doen er 3 maanden over, dan moeten die andere al lang in bloei (op 12/12) staan.
      Autoflowers zijn beter voor buiten, ff een plekje in een hoekje van de tuin zoeken ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Ok bedankt voor de tip zal dan een plekje zoeken voor de auto’s

        Comment


          #5
          Zou ik ze allemaal toppen Eentje heb ik vorige week al getopt ging normaal scroggen maar zal voor volgende keer zijn eerst nog wa ervaring opdoen
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.

          Comment


            #6
            Hoi hoi iedereen na tijdje wou ik even nog wat foto’s laten zien ze zijn in bloei gegaan op 4 juli nu vroeg ik me af ik ze bijna zou beginnen spoelen denk dat ze bijna op klaar zijn kweet nie goed naar wat ik moet kijken ik hoor naar de trichomen kijken en dan hoor ik soms dat alle bloei haartjes bruin moeten zijn foto’s in bijlage
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 5 photos.
            Last edited by Stonerski; 30 August 2020, 18:21.

            Comment


              #7
              mooi die zijn bijna klaar voor de schaar,niet te veel water geven nu want op het einde zuipen ze minder
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                #8
                Super ben eens benieuwd naar het eind resultaat moet ze wel nog effe wat water geven zodat de voeding eruit is

                Comment


                  #9
                  Hoi hoi

                  denk dat ik dan de schaar mag boven halen enige tips welkom heb wat foto’s van de trichomen genomen nog klein weekje spoelen en dan zal het zover zijn ik wil ook nie te laat zijn heb al gehoord dat ze als ze telang blijven staan ze ook hun kwaliteit verliezen
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 6 photos.

                  Comment

                  Bezig...
                  X