Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna compleet ventilator + koolstoffilter.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    elke soft box is stiller dan elke standaart buisafzuiging wou ik er nog even bij zeggen

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik heb een subje gedaan ben wel benieuwd naar u kweek verslagje

    #17
    verpaatst naa de kweekruimte
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #18
      Al die ventilatoren zijn toch allemaal hetzelfde... Ik vind die mars hydro buis bijvoorbeeld verdacht veel lijken op de regelbare standaard svent buis ventilator lijken.

      Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat de beste oplossing is om gewoon een buisventilator voor keuken of badkamer te halen en daar een stekker aan te monteren. (Dit is volgens mij ook gewoon de m.o van die producenten die zich wel specifiek op binnenteelt richten) Er worden niet echt buisventilatoren gemaakt die speciaal voor de indoorkweek zijn.

      De Bloemen Van Bri

      Comment


        #19
        ik gebruik zo een op.de douche met 4 afzuig punten ideaal heb die ook op de tent plus me buisafzuiger voor als tewarm word maar eigelijk heb ik niet eens de buifafzuiger nodig daardoor ideaal inderdaad
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #20
          Vandaag de ventilator binnen gekregen maar niet normaal hoe hard deze bromt bij 20 tot +/- 50 % bromt hij harder dan het ventilatie geluid zelf.

          Hij maakt zelfs meer lawaai dan mijn ventilator van 30 euro beetje jammer staat zelfs nog groot op dat deze fan super stil is.


          Gaat dus retour afzender


          ​​​​​​Nu even zien hoe kwekenmetled hiermee om gaat.

          En kan ik dus wederom op zoek naar een nieuwe.

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            daarom zechtiedereen ook als je een stille afzuiging je standaart komt op een soft box of een heleduure buisafzuiger die vaak maar slecht 1of 2standen heeft

          #21
          Beetje lawaai maakt niet uit maar een harde brom os gewoon niet te doen. Zwaar irritant

          Comment

          Bezig...
          X